Doet da jongen (tamzak!!!) PS: vrijdag is er die boerefuif dicht bij u? Gingen wij er gene drinken EN ging ge er mij gene betalen!
ge hebt zeker weer last van die post-examen halucinaties? Ik betaal juist niks. Gij zou mij der eerder ene betalen!
Hmpff, ik weet ni of ik na die boerefuif ga gaan zenne, djeez, weer 5€ entree geld betalen voor iets dwaas. Misschien da ik mij nog bedenk als ik men rapport zie... vrijdag...Ik zie nog wel.
Dec-17-2003 23:03
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
We zitten dus in de helft van het jaar, dus ik dacht 'tijd voor eens te evalueren'. Als ik efkens mijn lijstje bekijk:
- veel meer leren voor school Mislukt
- Geslaagd zijn dit jaar Gelukt
- beter worden in plaatjes draaien Ni echt gelukt
- minder proberen uit te geven (eventueel sparen) Mislukt
- een goed lief vinden Mislukt
- Mijn conditie verbeteren Een beetje gelukt
- de beta's toch ooit is ontmoeten Mislukt
- minder op het beTA forum zitten Gelukt
- minder op pc zitten Mislukt
- minder cola drinken Mislukt
- armin, tiesto, mike, pvd mintens 1 keer aan het werk zien dit jaar Mislukt
Conclusie: 3/11
Dik gebuisd dus, hopelijk doen jullie het beter
Misschien een paar nieuwe voornemens bijnemen:
- Theoretisch rijbewijs halen
- Praktisch rijbewijs halen
- Auto kopen
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jun-28-2004 07:24
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Re: hmz voornemens:
quote:
Originally posted by Gladius
*muziekgrenzen nog meer verruimen
*een goed lief vinden
*goede dinges doen voor mensen =)
*beetje balans in m'n leven scheppen
*iets tegen dien hoofdpijn vinden =/
*koe van eagle overkopen
gelukt
mislukt
ehm half gelukt
mislukt
mislukt
auch =|
Jun-28-2004 08:17
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
- proberen get meer voor school te doen en niet alles laten liggen tot voor de dag van het examen zelf...
mislukt - proberen niet lief tegen iedereen te doen (der zijn er namelijk bij die het nie waard zijn)
half gelukt - meer aan mezelf denken
half gelukt - meer naar feesten gaan in NL
gelukt! (ondertss al 4 ofzo gedaan) - minder proberen uit te geven (eventueel sparen)
mislukt! (reden: zie vorig voornemen ) - mod worden van de beta-forum
mislukt... wil het al nie meer worden... - meer slapen
gelukt! - een goeie jongen tegenkomen die mijn muziekkeuze apprecieert en niet bij het woordje trance al direct wegloopt en die me accepteert zoals ik ben (gek dus )
mislukt - liefst een dj... tiesto mss (nee nee just kidding )
working on it!
conclusie: 4/9 nie zo goe eh...
Jun-28-2004 11:19
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Zehra - een goeie jongen tegenkomen die mijn muziekkeuze apprecieert en niet bij het woordje trance al direct wegloopt en die me accepteert zoals ik ben (gek dus )
mislukt
foei zehra, ge zegt toch 'een goeie jongen' vinden... Toch niet persé een lief.... en zo 'een jongen' vind je hier op t forum toch in overvloed
Jun-28-2004 11:28
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Nyah
foei zehra, ge zegt toch 'een goeie jongen' vinden... Toch niet persé een lief.... en zo 'een jongen' vind je hier op t forum toch in overvloed
ik had het wel over een lief eh
Jun-28-2004 11:29
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
- HBO diploma halen Mislukt. Scriptie was deels afgekeurd en nu in september eindpresentatie. En verder nog de nodige hertentamens in september en oktober.
- Ingeloot worden bij Universiteit Niet meer van toepassing. Voor de studie die ik eigenlijk wilde doen (Bedrijfswetenschappen) moest je ingeloot worden, maar ga na mijn afstuderen aan het HBO een andere studie doen, namelijk Sociale Wetenschappen.
- Appartement krijgen Mislukt. Huizenmartk is echt superkrap hier. Voor mijn regio moet je al minimaal 4 jaar ingeschreven staan om enigzins kans te maken. Ik sta nu dus ong 1,5 jaar ingeschreven.
- Tripje naar de USA en EK in Portugal Mislukt. EK was pokkeduur en USA gaat niet door vanwege enorme vette feesjes in de zomer (GKGG, DV, Armada Night, FFWD) en ik werk in de zomer door om in maart naar de WMC te gaan.
- Nog meer feesten bezoeken Gelukt! Heb tot nu toe veel meer feesten bezocht dan vorig jaar rond deze tijd. Komt omdat ik nieuwe mensen heb leren kennen die meer van dezelfde muziek houden als ik dan mijn huidige vriendenkring.
1/4 dus. Kan beter, maar vooral externe factoren waren dus van doorslag dat mijn voornemens niet waar zijn gemaakt
Last edited by Freezel on Jun-28-2004 at 11:37
Jun-28-2004 11:32
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
ik had het wel over een lief eh
oooh... was je toch gelukt dus +1
Jun-28-2004 11:39
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Ow goed dat ik deze thread gemist heb, mijn voornemens mislukken ook altijd...
ik zla in alles wel mislukt zijn moest ik hier ooit iets gepost hebben. Ben nu te lui om te gaan zoeken.
Jun-28-2004 15:46
Kaidreas
Lord of the offtopics
das juist, tis daarmee dat 2004 al zo'n rot jaar is, ik had gewoon geen goede voornemens,
goede voornemens voor 2005: goede voornemens maken voor 2006
goede voornemens voor 2006:
-minder drinken
-een vrouwke zoeken, eentje met een mooi snoetje
-minder gay overkomen
-mezelf eens ontdekken
-zoeken naar het gene dat ik eigenlijk nog moet doen (ja ik ben nogal freaky op dat vlak. kan voos zijn, ma ik heb altijd het gevoel alsof ik nog iets moet volbrengen)
-supermanpak afmaken
Jun-28-2004 17:47
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
nieuw voornemen voor dit jaar, +0 op bank account geraken