Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voornemens 2004
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Mister_Michel

Doet da jongen (tamzak!!!) PS: vrijdag is er die boerefuif dicht bij u? Gingen wij er gene drinken EN ging ge er mij gene betalen!

ge hebt zeker weer last van die post-examen halucinaties? Ik betaal juist niks. Gij zou mij der eerder ene betalen!

Hmpff, ik weet ni of ik na die boerefuif ga gaan zenne, djeez, weer 5€ entree geld betalen voor iets dwaas. Misschien da ik mij nog bedenk als ik men rapport zie... vrijdag...Ik zie nog wel.

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Dec-17-2003 23:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002

We zitten dus in de helft van het jaar, dus ik dacht 'tijd voor eens te evalueren'. Als ik efkens mijn lijstje bekijk:

- veel meer leren voor school
Mislukt
- Geslaagd zijn dit jaar
Gelukt
- beter worden in plaatjes draaien
Ni echt gelukt
- minder proberen uit te geven (eventueel sparen)
Mislukt
- een goed lief vinden
Mislukt
- Mijn conditie verbeteren
Een beetje gelukt
- de beta's toch ooit is ontmoeten
Mislukt
- minder op het beTA forum zitten
Gelukt
- minder op pc zitten
Mislukt
- minder cola drinken
Mislukt
- armin, tiesto, mike, pvd mintens 1 keer aan het werk zien dit jaar
Mislukt

Conclusie: 3/11

Dik gebuisd dus, hopelijk doen jullie het beter

Misschien een paar nieuwe voornemens bijnemen:
- Theoretisch rijbewijs halen
- Praktisch rijbewijs halen
- Auto kopen

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Jun-28-2004 07:24 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002
Re: hmz voornemens:

quote:
Originally posted by Gladius
*muziekgrenzen nog meer verruimen
*een goed lief vinden
*goede dinges doen voor mensen =)
*beetje balans in m'n leven scheppen
*iets tegen dien hoofdpijn vinden =/

*koe van eagle overkopen

gelukt
mislukt
ehm half gelukt
mislukt
mislukt

auch =|

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jun-28-2004 08:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

- proberen get meer voor school te doen en niet alles laten liggen tot voor de dag van het examen zelf...
mislukt
- proberen niet lief tegen iedereen te doen (der zijn er namelijk bij die het nie waard zijn)
half gelukt
- meer aan mezelf denken
half gelukt
- meer naar feesten gaan in NL
gelukt! (ondertss al 4 ofzo gedaan)
- minder proberen uit te geven (eventueel sparen)
mislukt! (reden: zie vorig voornemen )
- mod worden van de beta-forum
mislukt... wil het al nie meer worden...
- meer slapen
gelukt!
- een goeie jongen tegenkomen die mijn muziekkeuze apprecieert en niet bij het woordje trance al direct wegloopt en die me accepteert zoals ik ben (gek dus )
mislukt
- liefst een dj... tiesto mss (nee nee just kidding )
working on it!

conclusie: 4/9 nie zo goe eh...

Old Post Jun-28-2004 11:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Zehra
- een goeie jongen tegenkomen die mijn muziekkeuze apprecieert en niet bij het woordje trance al direct wegloopt en die me accepteert zoals ik ben (gek dus )
mislukt

foei zehra, ge zegt toch 'een goeie jongen' vinden... Toch niet persé een lief.... en zo 'een jongen' vind je hier op t forum toch in overvloed

Old Post Jun-28-2004 11:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Nyah
foei zehra, ge zegt toch 'een goeie jongen' vinden... Toch niet persé een lief.... en zo 'een jongen' vind je hier op t forum toch in overvloed

ik had het wel over een lief eh

Old Post Jun-28-2004 11:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

- HBO diploma halen
Mislukt. Scriptie was deels afgekeurd en nu in september eindpresentatie. En verder nog de nodige hertentamens in september en oktober.

- Ingeloot worden bij Universiteit
Niet meer van toepassing. Voor de studie die ik eigenlijk wilde doen (Bedrijfswetenschappen) moest je ingeloot worden, maar ga na mijn afstuderen aan het HBO een andere studie doen, namelijk Sociale Wetenschappen.

- Appartement krijgen
Mislukt. Huizenmartk is echt superkrap hier. Voor mijn regio moet je al minimaal 4 jaar ingeschreven staan om enigzins kans te maken. Ik sta nu dus ong 1,5 jaar ingeschreven.

- Tripje naar de USA en EK in Portugal
Mislukt. EK was pokkeduur en USA gaat niet door vanwege enorme vette feesjes in de zomer (GKGG, DV, Armada Night, FFWD) en ik werk in de zomer door om in maart naar de WMC te gaan.

- Nog meer feesten bezoeken
Gelukt! Heb tot nu toe veel meer feesten bezocht dan vorig jaar rond deze tijd. Komt omdat ik nieuwe mensen heb leren kennen die meer van dezelfde muziek houden als ik dan mijn huidige vriendenkring.

1/4 dus. Kan beter, maar vooral externe factoren waren dus van doorslag dat mijn voornemens niet waar zijn gemaakt

Last edited by Freezel on Jun-28-2004 at 11:37

Old Post Jun-28-2004 11:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

quote:
Originally posted by Zehra
ik had het wel over een lief eh

oooh... was je toch gelukt dus +1

Old Post Jun-28-2004 11:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Ow goed dat ik deze thread gemist heb, mijn voornemens mislukken ook altijd...

Old Post Jun-28-2004 14:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

ik zla in alles wel mislukt zijn moest ik hier ooit iets gepost hebben. Ben nu te lui om te gaan zoeken.

Old Post Jun-28-2004 15:46  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

das juist, tis daarmee dat 2004 al zo'n rot jaar is, ik had gewoon geen goede voornemens,
goede voornemens voor 2005: goede voornemens maken voor 2006
goede voornemens voor 2006:
-minder drinken
-een vrouwke zoeken, eentje met een mooi snoetje
-minder gay overkomen
-mezelf eens ontdekken
-zoeken naar het gene dat ik eigenlijk nog moet doen (ja ik ben nogal freaky op dat vlak. kan voos zijn, ma ik heb altijd het gevoel alsof ik nog iets moet volbrengen)
-supermanpak afmaken

Old Post Jun-28-2004 17:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

nieuw voornemen voor dit jaar, +0 op bank account geraken

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Jun-29-2004 14:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voornemens 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed help on this 1! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFutureforce - "Melody Without Words" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:36.

Forum Rules: