Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De 'Verklaar je naam & nick'-thread
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

*bump*

JASPER m
Usage: English
Pronounced: JAS-pur
Means "treasurer" in Persian. The name Jasper was traditionally given to one of the three kings (also known as the three Magi, or wise men) who visit the newborn Jesus in the New Testament. This name can also be given in reference to the English word for the gemstone.

Vraag me nu niet waar Jasperovitsj vandaag komt, die naam heb ik 2.5 jaar geleden gebruikt om mij op trance.nu in te schrijven, en omdat ik hier al enkele mensen kende dacht ik dat het gemakkelijk zou zijn om dezelfde naam te gebruiken. Ik gok dat hij een restant is van onze Russia-mania bij de vendeliers en jaar of 3 geleden!

Old Post Aug-17-2004 16:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Ah een weetje over mijn naam Rafic.

Ik heb lang gedacht, net zoals de meeste, dat de naam Arabisch of Islamitisch was. Uit een goede bron heb ik vernomen dat de naam Rafic Druze is.

Dat even als weetje

Old Post Aug-17-2004 19:00  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

Dries
Geslacht:
m

Voorkomen:
Ook Fri. en Nederduits

verklaring:
Zie grondvorm -> Andreas

gevolg:
Andreas
Geslacht:
m

verklaring:
Van Gri. andreios `mannelijk, dapper' . Naam van de eerste discipel van Christus. Waarschijnlijk is het de vertaling van een Hebr. naam. Volgens de overlevering werd Andreas in Patras (Zuid-Gri.) gekruisigd aan een kruis in X-vorm, vandaar de naam Andreaskruis (bijv. in de Eng. vlag). St.-Andreas is schutspatroon van Schotland en Rusland. Kerk. feestdag: 30 nov. In Ndl. was de naam reeds vroeg in de middeleeuwen populair. Socin: Andreas presbiter, 814; Rijnland voor 886; (de opkomst kan volgens Littger, blz. 210, gesteund zijn door Germ. namen als Andradus); West-Vla. 11e eeuw, Noord-Ndl. 12e eeuw

en kaidreas.. wel ja ge kunt het al een beetje zien. ik zou gewoon een goed klinkende naam. dreas van dries. en kai is van een vriend die ik leerde kenen die caio noemde, en ik twiste het een beetje, en kwam op kaidreas uit

Old Post Aug-17-2004 19:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Jedi
life has just began

Registered: Jul 2004

Jedi = Veel hoef jer niet achter te zoeken..

Toen ik 5 jaar was verscheen de eerste Star Wars film in de bioscopen ... Episode IV "A New Hope"

Als 5 jarige word je helemaal gek van die Hype van Star Wars .. T-Shirts, speelgoed, boekjes, stickers.... enz....
vreemd genoeg zoveel jaren later is dat niet anders al ben ik niet iemand die een SW database heeft en alles erover weet.

In diezelfde periode ontdekte ik de platencollectie van men vader, .. honderden singles die gingen van artiesten zoals Elvis tot Earth Wind & Fire. Door men experimenten met die singels gebeurden er wel eens ongelukjes en tegelijker tijd 2 van die singels door mekaar laten spelen gaf bij men ouders meer tandengeknars dan gelach op de lippen... toegeven dat klonk als kattegejank...

Dus Star Wars & Music now .. simpel 'Jedi' .. wat die D4M erachter doet is omdat er al een Jedi is op T.A. .. als is dat jammer genoeg iemand (een canadees) die niet meer post. Die D4M, komt van Dance4mation waar ik de eerste malen als forummer nogal actief ben.

Old Post Aug-17-2004 23:10  Belgium
Click Here to See the Profile for _Jedi Click here to Send _Jedi a Private Message Visit _Jedi's homepage! Add _Jedi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

Bert - komt van de heilige albertus of zo, één of ander paterke uit de middeleeuwen veronderstel ik...

Bertn = de westvlaamse variant van Bert, eigenlijk moet het berten zijn maar die laatste "e" spreken ze in het w-vl toch ni uit

Ni echt een originele nickname, maar ik had al onder een paar andere nicknames geregistreerd (B!rD, en nog een paar andere, djberten of zo) maar toen is telkens iets fout gelopen met de registratie...

vandaar dus Bertn

Old Post Aug-18-2004 08:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Bertn
Bert - komt van de heilige albertus of zo, één of ander paterke uit de middeleeuwen veronderstel ik...

Bertn = de westvlaamse variant van Bert, eigenlijk moet het berten zijn maar die laatste "e" spreken ze in het w-vl toch ni uit

Ni echt een originele nickname, maar ik had al onder een paar andere nicknames geregistreerd (B!rD, en nog een paar andere, djberten of zo) maar toen is telkens iets fout gelopen met de registratie...

vandaar dus Bertn

rotzooi het komt van bertn mayo

Bertnquote: "mo how polle twa mo e graptje weh"

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Aug-18-2004 11:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Eagle`
rotzooi het komt van bertn mayo

Bertnquote: "mo how polle twa mo e graptje weh"

in w-vl noemt iedereen bertn ip bert

Old Post Aug-18-2004 13:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Real Name : Sébastien Declercq
Dj Name : dj_sunset

Ik ben meer bekend met de naam "Sunset". Het is mijn pseudoniem voor de bonzai, mike, ferry corsten, armin van buuren and trance.nu forums. Ik kan de oorsprongen niet uitleggen. Te Moeielijk!!

Old Post Aug-18-2004 14:24  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Bertn

de t wordt eveneens ingeslikt

Old Post Aug-18-2004 16:51  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De 'Verklaar je naam & nick'-thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThrillseekers Play - Alone Again Mix? [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSupermarco May - W.A.P (Psycho Vrs) [Sigma Records] [Sigma 037] [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:05.

Forum Rules: