Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Teqnology 20/03 HMH Amsterdam
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by HBtje
hmm volgens de computer-announcer om 12 uur is dit billy nasty.....

Zeiden ze niet dat Billy Nasty toen net geweest was? Dat dacht ik namelijk

Old Post Mar-21-2004 09:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by Dj Lex
Zeiden ze niet dat Billy Nasty toen net geweest was? Dat dacht ik namelijk

mjah klopt idd toch, vaag gedoe altijd weer, totaal nie duidelijk wie er draaid, bleek dat monika kruse uitgevallen is en billy wat langer door ging en jay wat eerder begon....

Old Post Mar-21-2004 10:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

ik was de 3de betalende bezoeker binnen, en heb daar geen spijt van!
verdiene bel liet eens even flink zien waarom hij op Teq thuis hoord!

hij draaide echt lekker!

de rest van de avond was ook wel lekker alleen dat gerel van die achterlijke ajax supporters :S

Ga eens dood!

Old Post Mar-21-2004 14:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bailey
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by HBtje
mjah klopt idd toch, vaag gedoe altijd weer, totaal nie duidelijk wie er draaid, bleek dat monika kruse uitgevallen is en billy wat langer door ging en jay wat eerder begon....

Monika Kruse heeft zeker gedraaid. Beste set van de avond naar mijn mening. En volgens mij draaide Billy Nasty al direct na Verdine.

Verdine als je je tracklist nog weet zou ik die graag willen zien. Zaten een paar hele relaxede nummertjes tussen.

Old Post Mar-21-2004 15:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bailey Click here to Send Bailey a Private Message Add Bailey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Bailey
Monika Kruse heeft zeker gedraaid. Beste set van de avond naar mijn mening. En volgens mij draaide Billy Nasty al direct na Verdine.

Verdine als je je tracklist nog weet zou ik die graag willen zien. Zaten een paar hele relaxede nummertjes tussen.

Monika was zkr heel goed. Vooral nieuwe speedy j klonk érg goed.

Vanaf 11 tot ongeveer 0500 alleen maar goede muziek gehoord. Vooral Jay Denham,Gayle San en Burkat waren super. Daarna kon het me niet meer zo boeien.

Geslaagd feestje. Geluid +++++

Old Post Mar-21-2004 16:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

0p de radio klonk het zeker ook goed alleen werd het fucking vaag aangegeven dus wist je nie wie er nou stond de draaien op de radio, maar dat mocht de pret niet drukken

Old Post Mar-21-2004 16:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by franzelare
de rest van de avond was ook wel lekker alleen dat gerel van die achterlijke ajax supporters :S

Zwaar leip van die gasten inderdaad! En een bende politie daar buiten natuurlijk . Het schijnt dat er nog wel een aantal naar binnen zijn gekomen. Ik denk dat de HMH blij moet zijn dat ze al dat hekwerk niet meer buiten hadden staan, dan waren er zeker een aantal ruiten gesneuveld.

Maar voor de rest was het wel een relaxed feestje . Relaxte mensen enzo, af en toe van die wazige anabolenharries...
En er werd echt superhard gedraaid aan het eind, niet normaal. Midden voor de DJ werd je zo ongeveer weggeblazen

Nu is het tijd om te gaan slapen....

Old Post Mar-21-2004 18:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

Zo dat was me een feestje wel

Kolere, t was mn eerste techno-feest sinds Nature one, en ik weet ineens weer waarom ik dat zo vet vond
Was om 22.15 binnen (helaas Verdine gemist).
Helemaal niets gemerkt van rellen, wel wat ubervage gasten die binnen rondstuiterden

Absoluut pluspunt van t feest vond ik de lichtinstallatie, Q-dance heeft weer eens een nieuw soort laser ontdekt geloof ik hetgeen uberubervette effecten teweeg bracht. Geluid was als vanouds subliem.

Mijn Toppunt van de avond was de hele set van Gayle San, gewoon ontzettend lekkere techno, ik was er speciaal voor haar, en daar heb ik absoluut geen seconde spijt van gehad. Veel bekenden tegengekomen, lekker gestuitert met Fransje (denk dat je t vanaf 5 uur helemaal te gek had gevonden), en vanaf 5 uur vond ik t dus steeds minder worden, eerst Miss Djax (die niet snapt waarom je op een TECHNO-feest niet anderhalf uur Oldschool en hardstyle moet gaan draaien), en vervolgens de heren Viper XXL vs. Sven Wittekind, die me toch veel en veel te hard stonden te beuken, ik heb nog nooit zulke idioot harde snelle botte techno gehoord als zaterdagnacht (van de mensen om me heen hoorde ik dat dit gebeuk zelfs xQlusive Luna vele malen overtrof...), half 7 werd ik er gek van, en ben dus vertrokken.

Conclusie: absoluut een TOPfeest (mede omdat om half 7 de hele zaal en tribune nog afgeladen waren) dat techno-volkje mag ik wel, maar volgende keer met de auto, want van 5 tot 7.24 wachten op een koud perron is ok geen optie.

Grtz
Woot

ps. Verdine, mag ik je tracklist, dan weet ik wat ik gemist heb....

Old Post Mar-22-2004 09:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

quote:
Originally posted by total woot
en vanaf 5 uur vond ik t dus steeds minder worden, eerst Miss Djax (die niet snapt waarom je op een TECHNO-feest niet anderhalf uur Oldschool en hardstyle moet gaan draaien), en vervolgens de heren Viper XXL vs. Sven Wittekind, die me toch veel en veel te hard stonden te beuken, ik heb nog nooit zulke idioot harde snelle botte techno gehoord als zaterdagnacht (van de mensen om me heen hoorde ik dat dit gebeuk zelfs xQlusive Luna vele malen overtrof...), half 7 werd ik er gek van, en ben dus vertrokken.

vanaf 0500 was de 'muziek' idd wel érg lomp. Techno wil ik het al helemaal niet noemen. Beste optie is idd om te auto te pakken om 0500 maar binnen zitten is nog altijd beter dan zon perron

Old Post Mar-22-2004 13:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

Mn eerste keer op zo een groot podium was zeker een succes
Heb het prima naar mn zin gehad iig. Mensen waren ook vrij snel aanwezig dus ik heb iig niet voor een lege zaal gedraaid .

Jammer genoeg ging de tijd wel snel voorbij,maar hopelijk mag ik de volgende keer wat later .

Ik heb wel een filmpje van bijna een half uur voor jullie. Ik had mn videocamera meegenomen en een vriend van me had het opgenomen.

>>>Verdine Bel - Live @ TeQnology 20-03-04<<<

2 Bailey & Total Woot: Tracklist weet ik niet uit mn hoofd hoor . Zal thuis wel eff kijken wat ik zoal heb gedraaid.

Last edited by Bellie on Mar-22-2004 at 13:58

Old Post Mar-22-2004 13:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Erg leuk flimpje man, jammer dat het nogal rustig was in het begin, maar das niet zo gek als je al om 2100 moet beginnen.......stonden na een tijdje toch al wel aardig wat mensen. Hoop er de volgende keer bij te kunnen zijn

Old Post Mar-22-2004 14:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Nou Dush ik heb niks van je set meegerkegen maar ik weet nu al dat t superfris (haha MExicaanse uitdrukkign) was! IK ga NO MATTER WHAT je volgende grote feest vooraan staan Of misschien beter, bij een box

Wouter! Kom ff online man

Old Post Mar-22-2004 16:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Teqnology 20/03 HMH Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this mad track!! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLeftfield - "Song of Life" (John Digweed Edit) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:00.

Forum Rules: