|
|
|
|
 |
Bailey
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by HBtje
mjah klopt idd toch, vaag gedoe altijd weer, totaal nie duidelijk wie er draaid, bleek dat monika kruse uitgevallen is en billy wat langer door ging en jay wat eerder begon.... |
Monika Kruse heeft zeker gedraaid. Beste set van de avond naar mijn mening. En volgens mij draaide Billy Nasty al direct na Verdine.
Verdine als je je tracklist nog weet zou ik die graag willen zien. Zaten een paar hele relaxede nummertjes tussen.
|
|
Mar-21-2004 15:25
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
|
|
|
Zo dat was me een feestje wel 
Kolere, t was mn eerste techno-feest sinds Nature one, en ik weet ineens weer waarom ik dat zo vet vond 
Was om 22.15 binnen (helaas Verdine gemist).
Helemaal niets gemerkt van rellen, wel wat ubervage gasten die binnen rondstuiterden 
Absoluut pluspunt van t feest vond ik de lichtinstallatie, Q-dance heeft weer eens een nieuw soort laser ontdekt geloof ik hetgeen uberubervette effecten teweeg bracht. Geluid was als vanouds subliem.
Mijn Toppunt van de avond was de hele set van Gayle San, gewoon ontzettend lekkere techno, ik was er speciaal voor haar, en daar heb ik absoluut geen seconde spijt van gehad. Veel bekenden tegengekomen, lekker gestuitert met Fransje (denk dat je t vanaf 5 uur helemaal te gek had gevonden), en vanaf 5 uur vond ik t dus steeds minder worden, eerst Miss Djax (die niet snapt waarom je op een TECHNO-feest niet anderhalf uur Oldschool en hardstyle moet gaan draaien), en vervolgens de heren Viper XXL vs. Sven Wittekind, die me toch veel en veel te hard stonden te beuken, ik heb nog nooit zulke idioot harde snelle botte techno gehoord als zaterdagnacht (van de mensen om me heen hoorde ik dat dit gebeuk zelfs xQlusive Luna vele malen overtrof...), half 7 werd ik er gek van, en ben dus vertrokken.
Conclusie: absoluut een TOPfeest (mede omdat om half 7 de hele zaal en tribune nog afgeladen waren) dat techno-volkje mag ik wel , maar volgende keer met de auto, want van 5 tot 7.24 wachten op een koud perron is ok geen optie.
Grtz
Woot
ps. Verdine, mag ik je tracklist, dan weet ik wat ik gemist heb....
|
|
Mar-22-2004 09:54
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Mar-22-2004 16:37
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:00.
Forum Rules: