Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Parade Rotterdam 2001
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
arno
crack addict



Registered: Apr 2001
Location: right here

terwijl ik dit aan het typen ben zie ik vanuit mijn raam alle trucks over de willemsbrug rijden richting de boompjes. Alleen nog ff mijn tanden poetsen en dan ga ik eerst ff wat bier halen en daarna opweg naar de danceparade. WOOHOOO!!!


___________________
"Opeens heb je het.....Je word schurk!"


And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Aug-11-2001 09:08  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict



Registered: Apr 2001
Location: right here
Smiley DJ

Ik kom net terug van de danceparade en het was daar echt super!!, ik was van 12:15 tot 12:45 bij het stadhuis (precies in het midden waar alle auto's draaiden op de trambaam) maar ik heb niemand gezien daarzo. dat was de enige keer dat ik langs de weg heb gestaan, de rest van de tijd ben ik gewoon met alle trucks meegesprongen, vooral de tiesto solo truck maar daar werd het echt veel te druk na een tijdje dus ben ik ook nog bij de armin v. buuren in motion autio wezen kijken, uit de desire truck kwam ook een volop vette sound ik weet niet wie er op dat moment aan het draaien was maar het was super vet! En ik heb ook nog een stukkie van montana gehoord op de blackhole truck die rulede ook zwaar. De enigste auto die zoog was iets van best beatz ofzo, alleen maar r&b kwam daar uit


___________________
"Opeens heb je het.....Je word schurk!"


And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Aug-11-2001 20:24  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC



Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands

Ik ben ook net terug
Armin roelde hard
Sonic Inc, Members of Mayday, Perpetuous Dreamer
allemaal

Ik wasser om 15:30 en gelijk achter twee van de laatste wagens (Promiss en de Hardcore wagen) aangelopen richting Lloydpier
Daar gelijk ff rondgekeken en toen door naar Jose
Matigjes (slechte mixen) maar wel goede platen
Toen G-Spott <=== ff pissen, gelukkig alles dus gemist
Maar ja toen brak de hel los
Pietje Bervoets in tha house
Strakke set wasdat, paar foutjes gehoord maar toch goede set
Daarna verder beuken met de Klubbheads
Ijzersterk beukwerk
Mooie classixx ook, The Riddle zat er 2 keer in als ik het goed heb gehoord.
Onderwijl ff vreten gehaald en toen vlug weer trug want Armin was in aantocht.
Hij begon heerlijk en verder weet ik het niet meet, want ik moest onder MoM - 10 In 01 weg
Het is me dus gelukt om de trein te halen alhoewel het me niet had uitgemaakt om een n8je Leger Des Heils te pikken voor F8,-
Al met al... SUPER!!


Greetz,
Glaniskanis


___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]

Old Post Aug-11-2001 23:13 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

Ben er niet geweest, ..
maar heb bijna een halfuur telefonisch contact gehad met iemand die er was.. Hoorde Bjorn Svin - Mand Overboard op de achtergrond (van de 538 reclamespot, duh) iemand enig idee wie hem draaide ? ... man! Wat een wereldplaat toch! Volgens mij was daar echt een supergoede sfeer niet normaal, als ik dat publiek hoorde... Zwaar balen dat ik moest werken.. Volgend jaar ben ik absoluut van de partij, enne, mensen die er geweest zijn, IK BEN JALOERS!!!


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Aug-12-2001 01:12  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Ja ik ben er geweest. Was wel leuk, maar eigenlijk kwam ik net iets te laat. Moest eerst 's ochtends nog wat doen, dus kwam pas om 3 uur aan en liep nog een beetje achter de hardcore wagens aan. Nou dat is me net iets te hard. Toen nog ff bij die Heineken FFWD zitten luisteren.


___________________

Old Post Aug-12-2001 09:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Thumbs up

Woow, ik von het echt weer vet. Heb dus op de Coolsingel gestaan. Eerst alles voorbij zien rijden. Daarna gelijk achter Tiesto aan. Ook nog ff een stukkie van Ferry gehoord. Die draaide een vette plaat, die moet ik echt hebben. Ik weet helaas alleen nix mee van vocals ofzo.

Maar goed ik met een stel vrienden achter Tiesto aan. Hij draaide echt lekker platen. Kheb Flight en Urban Train gehoord. 10 In 01, Push- The Anthem, Push - Universal Nation, The Prophet. Verder ook aardig wat onbekende platen, ondersteund door een vette bass. Klonk lekker in die smalle straatjes. Maar wat weet die gozer goed met zn publiek om te gaan zeg, echt super!!!. Ging die zelf aan de kar hangen, haha. Hij gooide ook gesigneerde platen weg. Een stuk of 5, ik helaas nix kunnen vangen. Op een gegeven moment zet ie Universal Nation aan. Springt ie van de kar af, gaat ie iedereen een hand geven, meedansen en iemand op zn schouders nemen. Echt lachuh .

Maar goed, ik was na 1,5 uur al mn vrienden al kwijt, maar kben lekker achter Tiesto aangesprongen. Echt gaaf om te zien dat er iets van 150 meter mensen achter Tiesto aanloopt en maar 20 meter achter een andere wagen. Wat wel een nadeeltje had dat je je telkens weer naar voren moest dringen maarja.

Ik wilde ook nog naar Tom Harding, want die stond op de laatste kar, de Flugel kar, maar die is er tussenuit gehaald omdat ze Flugel uitdeelde van die kar . Verder was er bij de Hardcore tent een paar keer flink knokken. Hoe kan het ook anders, wat een vage gasten stonden er op die wagen zeg.

En die wagen van die DJ-Contest. Die gozer ken ik, echt COOL!!! . Hij heeft bij ons op school gezeten en ook weles gedraaid. Hij is echt goed. Hij draait ook in de Ministry Of Dance in Rotterdam en hij heet Markey O, geloof ik, klein mannetje. Hij gaat echt groot worden


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Aug-12-2001 09:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr Mystical
Senior tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Soest, Netherlands

Ik heb van 12 tot half 1 bij het stadhuis gestaan. Toen kwamen de trucks eraan en ben ik op het midden van de Coolsingel gestaan. Misschien stond ik dus wel naast je Arno. Maar ja als ik niet weet hoe iedereen er uit ziet, herken ik natuurlijk niemand.

In ieder geval heb ik de hele tijd bij de wagen van Nighttown (met Michel de Hey) gelopen. Hij draaide zeker niet slecht moet ik zeggen.
Op de haven natuurlijk alleen bij Arena 1 geweest. Ik vond de Klubbheads wat matigjes draaien, maar Armin was weer lekker bezig. Helaas moest ik weg voordat Tom Harding kwam Nou ja ik heb een leuke dag gehad en ben er volgende jaar weer.


___________________
"A life without Trance is like a student without beer"

Old Post Aug-12-2001 09:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr Mystical Click here to Send Dr Mystical a Private Message Visit Dr Mystical's homepage! Add Dr Mystical to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict



Registered: Apr 2001
Location: right here

quote:
Originally posted by Dr Mystical
Ik heb van 12 tot half 1 bij het stadhuis gestaan. Toen kwamen de trucks eraan en ben ik op het midden van de Coolsingel gestaan. Misschien stond ik dus wel naast je Arno. Maar ja als ik niet weet hoe iedereen er uit ziet, herken ik natuurlijk niemand.



ik had een rood shirt aan, met een lichtblauwe broek en blauwe schoenen. Ik ben vrij klein (iets van 1.72) En ik heb donker blond haar. En ik liep met een sixpack bier onder mn arm. heb je me gezien?


___________________
"Opeens heb je het.....Je word schurk!"


And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Aug-12-2001 10:22  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Ik ben er ook nog langsgelopen, maar ik heb niet iemand gezien waarvan ik dacht: die is van tranceaddict, maarja. Het was ook wel erg moeilijk om af te spreken.


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Aug-12-2001 10:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr Mystical
Senior tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Soest, Netherlands

quote:
Originally posted by TranceFool
En die wagen van die DJ-Contest. Die gozer ken ik, echt COOL!!! . Hij heeft bij ons op school gezeten en ook weles gedraaid. Hij is echt goed. Hij draait ook in de Ministry Of Dance in Rotterdam en hij heet Markey O, geloof ik, klein mannetje. Hij gaat echt groot worden


Dat is trouwens niet de winnaar maar de 2e plaatser. Niet dat er geen goede muziek van die wagen afkwam of zo

En Arno volgens mij heb ik je niet gezien, tenminste ik kan het me niet herinneren

Heeft iemand nog Tom Harding gehoord, hij begon om 22:00 met draaien, maar toen liep ik net het terrein af


___________________
"A life without Trance is like a student without beer"

Old Post Aug-12-2001 11:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr Mystical Click here to Send Dr Mystical a Private Message Visit Dr Mystical's homepage! Add Dr Mystical to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by Dr Mystical


Dat is trouwens niet de winnaar maar de 2e plaatser. Niet dat er geen goede muziek van die wagen afkwam of zo


Wie was er eerste geworden dan? En was jij niet die gozer die zei dat hij de DJ kende die 2e was geworden?


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Aug-12-2001 11:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr Mystical
Senior tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Soest, Netherlands

Ik ken hem niet persoonlijk, maar een vakantievriendin van me kent hem wel, vandaar dat ik het wist. Volgens haar is Dj Bass of zo eerste geworden.


___________________
"A life without Trance is like a student without beer"

Old Post Aug-12-2001 11:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr Mystical Click here to Send Dr Mystical a Private Message Visit Dr Mystical's homepage! Add Dr Mystical to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Parade Rotterdam 2001
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWell known track from Innercity 2005 Video [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMirah - "Gotta Go Home" (Darwich Mix) [2001]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!