Woow, ik von het echt weer vet. Heb dus op de Coolsingel gestaan. Eerst alles voorbij zien rijden. Daarna gelijk achter Tiesto aan. Ook nog ff een stukkie van Ferry gehoord. Die draaide een vette plaat, die moet ik echt hebben. Ik weet helaas alleen nix mee van vocals ofzo.
Maar goed ik met een stel vrienden achter Tiesto aan. Hij draaide echt lekker platen. Kheb Flight en Urban Train gehoord. 10 In 01, Push- The Anthem, Push - Universal Nation, The Prophet. Verder ook aardig wat onbekende platen, ondersteund door een vette bass. Klonk lekker in die smalle straatjes. Maar wat weet die gozer goed met zn publiek om te gaan zeg, echt super!!!   . Ging die zelf aan de kar hangen, haha. Hij gooide ook gesigneerde platen weg. Een stuk of 5, ik helaas nix kunnen vangen. Op een gegeven moment zet ie Universal Nation aan. Springt ie van de kar af, gaat ie iedereen een hand geven, meedansen en iemand op zn schouders nemen. Echt lachuh  .
Maar goed, ik was na 1,5 uur al mn vrienden al kwijt, maar kben lekker achter Tiesto aangesprongen. Echt gaaf om te zien dat er iets van 150 meter mensen achter Tiesto aanloopt en maar 20 meter achter een andere wagen. Wat wel een nadeeltje had dat je je telkens weer naar voren moest dringen maarja.
Ik wilde ook nog naar Tom Harding, want die stond op de laatste kar, de Flugel kar, maar die is er tussenuit gehaald omdat ze Flugel uitdeelde van die kar . Verder was er bij de Hardcore tent een paar keer flink knokken. Hoe kan het ook anders, wat een vage gasten stonden er op die wagen zeg.
En die wagen van die DJ-Contest. Die gozer ken ik, echt COOL!!!   . Hij heeft bij ons op school gezeten en ook weles gedraaid. Hij is echt goed. Hij draait ook in de Ministry Of Dance in Rotterdam en hij heet Markey O, geloof ik, klein mannetje. Hij gaat echt groot worden