Benz & MD - Oneric (Santiago Niņo remix)
^ vind hem niet zo geslaagd. niet genoeg variatie...
nieuwe van George Hales.. als je Autumn Falls goed vond, zul je de opvolger zeker kunnen waarderen: George Hales - Crystal Clear en dan een van de beste nummers van de laatste paar maanden op het forum.. *kippenvel* Kaveh Azizi - Feeling Alive
thx TOR vind crystal clear (nog) nie zo goed, klinkt me een beetje mager voorlopig voor de eerste keer, gitaar is wel lekker trouwens
quote:Originally posted by TOR en dan een van de beste nummers van de laatste paar maanden op het forum.. *kippenvel* Kaveh Azizi - Feeling Alive ow my stars!!!
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Lekker plaatje van George Hales... kvond 'Autumn Falls' wel beter... Kaveh Azizi tune roxxx mah voor mijn part kon de vocal erin weg... ofwel nie zoveel aan bod komen... hmm bij nader inzien. nm ivm vocal... geeft toch wa leuks aan 't liedje in zijn geheel.
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
^ hehe, het enige dat mij een beetje stoort het blafgeluid van die hond.. op die plaats had ie beter een stevige drum gezet. voor de rest een heerlijk nummer.. en jawel, een piano melodie die mij bekoort!!
Leonid Rudenko - One Minute of Happiness happy, pompend house nummer met een dirty bassline grab it while you can, net zoals Vadim Zhukov - Exit wordt dit binnen de maand getekend, mark my words.
quote:Originally posted by TOR Leonid Rudenko - One Minute of Happiness happy, pompend house nummer met een dirty bassline grab it while you can, net zoals Vadim Zhukov - Exit wordt dit binnen de maand getekend, mark my words. thanks
yup, dit nummer gaat het nog maken thx TOR
Santiago Niņo - Trouble Boy euhm... GEFLIPT Echano - I'm On My Own ambient nummertje. softsynth piano's zijn echt mijn ding niet, maar als alles samenklinkt valt het hier behoorlijk mee. productieniveau is erg hoog!
quote:Originally posted by TOR Santiago Niņo - Trouble Boy euhm... GEFLIPT w00000000000w lekker freaky, I like it
___________________ Ask and you shall receive.