Mwhaha, dat zal wat worden, die twee keer vorige keer dat je dat deed, moest je 10x nadenken eer je het geld aan iemand teruggaf
Last edited by Opti on Dec-23-2003 at 17:03
Dec-23-2003 16:35
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Tin als je de volgende keren op tijd bent stem ik voor jou ok?
Dec-23-2003 16:41
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Optimus
Mwhaha, dat zal wat worden, die twee keer vorige keer dat je dat deed, moest je 10x nadenken eer je het geld aan iemand teruggaf
Ja, vind je het heel gek, ik was de enige die alles moest regelen. Communicatie met mensen/dj's/kassa en jassen.
Jij hebt alleen maar met je klauwe aan het geld gezeten.
En ik kan prima met kassa werken, ik heb jarenlang in winkels gewerkt aan de kassa, droplul
___________________
Allemaal gelul!!
Dec-23-2003 17:28
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
tin je moet gewoon je bek houden en doen wat tim zegt, anders beuQen we je in elkaar!
___________________
Ga eens dood!
Dec-23-2003 18:02
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Jammer dat ik m moet missen Tim en co
Voor degenen die in 2004 bij mij op preparty willen komen, gratis drank en drugs, maar t ticket is rond de 650 euro. Ik hoop dat jullie komen
Zwaar jammer dat ik bepaalde dj's zal gaan missen. Komen jullie anders ook op mijn preparty draaien?
HF
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Dec-23-2003 18:30
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Jammer dat ik m moet missen Tim en co
Voor degenen die in 2004 bij mij op preparty willen komen, gratis drank en drugs, maar t ticket is rond de 650 euro. Ik hoop dat jullie komen
Zwaar jammer dat ik bepaalde dj's zal gaan missen. Komen jullie anders ook op mijn preparty draaien?
HF
mag er gerookt worden????
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Dec-23-2003 19:24
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by DjRV
mag er gerookt worden????
Hmm ik moet nog wat huisregels opstellen voor de 28e.
Misschien dat ik een uitzondering maak voor de dj's
Dec-23-2003 19:33
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
hahahaha
Leuk om jullie allemaal zo enthousiast te zien. Als er nou ook nog wat meer mensen op komen draven, en niet iedereen op het laatst weer dat eeuwige kutsmoesje bedenkt, dan wordt het nog leuker (want leuk wordt het sowieso wel!)