Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Goede Maarten Jij kan tenminste een beetje discussieren.

En NewWave bedoeld het allemaal goed, maar hij schrijft het een beetje bot op. Hij bedoeld het echt allemaal goed, maar je moet daar een beetje doorheen prikken hoe hij het zegt. Van buiten een boer met kisten, van binnen een knuffelbeer, niet tim?

Mwhaha, vergeet vooral de kisten niet En het is gewoon gezellig als je zoveel TA's bij elkaar hebt. Lekker roddelen over andere TA's die niet aanwezig zijn Vorige keer waren er zo'n 20-25(?) TA's en het was gewoon dik lachen als je al die bekende koppen ziet. Kan me nog herinneren dat eieregooie met zijn maatjes een reis van 2 uur maakte terwijl hij nog geen maand op het forum zat ofzo

Old Post Jan-13-2004 19:23 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

ik ga hier dus helaas niet heen

maarja ik kom er dus ook net achter dat ik helemaal niet in NL ben dat weekend, die weken zeg maar

Ga eens dood!

Old Post Jan-13-2004 19:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by M_Peror
Optimus: goeie zet, die verhalen en die foto's!
SnuggLe: ook een mooi betoog!

Kijk, dat soort verhalen heb je wat aan als je mensen op je feest wil krijgen! Als je dat leest en bekijkt wordt je tenminste enthousiast! Dat wilde ik, en met mij misschien de nieuwere TA'ers als Phortje enz., nou ff van jullie horen!

Van dit soort verhalen:

word ik een beetje nijdig. Dat bedoelde ik dus nou net NIET. Wat snap je niet aan het woord "positief"? Het enige wat jij doet is al het negatieve commentaar nog een keertje samenvatten. That's not helping!

Even voor alle duidelijkheid New Wave: IK snap het uitstekend. Ik vroeg jullie alleen om het ff uit te leggen voor "al die mensen die drive NIET voelen". Ik kan me zelfs hartstikke goed voorstellen dat je zo pissed wordt als je hoort hoeveel moeite jullie doen voor dit feest. Dat weet ik ook wel, daarvoor loop/surf ik hier lang genoeg rond.

Maar ik vind het stom van je, om er van uit te gaan dat IEDEREEN dat zomaar weet, en zeker de nieuwe mensen. Die lezen "hee, Armin, leuk!", vervolgens al dat geflame van "als je niet naar Addiction komt, dan..." en vragen zich af what the hell is this!? En dat motiveert ze nou niet bepaald om te komen, kun je je dat voorstellen? Het begon zelfs mij bijna (lees: bijna!) tegen te staan om te komen, alleen al vanwege dat commentaar. (Ben vrij eigenwijs ingesteld, dan krijg je dat )

Leg de "TA-met-de-Pet" nou eens uit, waarom jij zo fanatiek bent over Addiction? Waarom? Omdat je zeker weet dat het een gaaf feest wordt! Waarom weet je dat zo zeker? Omdat je daar namelijk zelf (en met jou veel anderen) ontzettend veel moeite voor hebt gedaan om te zorgen dat het een gaaf feest wordt. Dus DAT moet je vertellen man!

Dus, aan iedereen die mocht twijfelen waar hij heen moet gaan, lees SnuggLes verhaal en check de links die Optimus gaf, en denk er dan gewoon nog eens goed over na!

Jep... idd... maar daar heb ik zelf om gevraagd, want dat was nou net mijn bedoeling:

Mwjha, je hebt helemaal gelijk, wellicht dacht ik dat iedereen het wel zou weten.
Het was misschien alleen mijn telleurstelling dat het doel van Optimus Magrec en mij door dit in gevaar kan brengen.
Het liefst zou ik iedereen van TA in het zaaltje hebben dansen maar ik weet dat dat niet zou lukken.
Misschien was mijn mening iets te fel omdat het gecombineerd wa smet dat gezeik over die kutsjinees.
Ik wil inderdaad niet zeuren en had net als Snuggle met punten moeten komen,. Ik heb ook wel mijn punten gegeven, dat zijn de doelstellingen die ik in mijn pissed-off replay had geschreven.

Ik zal het nu dan ook anders brengen. :

Als je als TAer graag Armin wilt zien dan is dat je goed recht, maar als je nou naar de Line-Up kijkt dan zie je dat we RV hebben. Armin is vergeleken met RV gewoon een broekie
verder willen wij graag dat we mensen van dit forum de gelegenheid bieden om elkaar naast het forum eens in real life te zien en samen een topfeest te hebben, dat is toch oko gezellig nietdan?
Het is wellicht geen feest met grote namen maar er staan wel klasseDJ's op de line-up waarvan je weet dat het gezellig en mooie sets zijn vanwege de positieve partyreports op TA.
En hoevaak komt dit initiatief nou voor? bijna nooit.
De laatste was augustus 2002 en iedereen was laaiend antosjast.
Met nog meer mensen van TA zal het nog leuker worden.

Old Post Jan-13-2004 19:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ben je stoned ofzo? Stuk tekst klinkt zo lief en aardig, zo not-Tim

Old Post Jan-13-2004 19:32 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by SnuggLe
Goede Maarten Jij kan tenminste een beetje discussieren.

En NewWave bedoeld het allemaal goed, maar hij schrijft het een beetje bot op. Hij bedoeld het echt allemaal goed, maar je moet daar een beetje doorheen prikken hoe hij het zegt. Van buiten een boer met kisten, van binnen een knuffelbeer, niet tim?

, mwjah je hebt helemaal gelijk.
Ik spring vaak te fel uit mijn woorden.
Maar in real life ben ik heel schattig heur, ik keek vroeger altijd de troetelbeertjes.

Old Post Jan-13-2004 19:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ok, ik geef het toe... ik ben in dubio...

Old Post Jan-14-2004 04:54 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by eieregooie
Ok, ik geef het toe... ik ben in dubio...

Niet naar de Asta gaan man, daar dreigen die Belgen ook naar toe te gaan

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jan-14-2004 07:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Kusje voor New Wave!
Oh nee, dat lijkt weer 'gay'

Ach weet je, ik zie wel... tuurlijk zou ik graag naar Armin gaan... maar bijv. Eye-Riz staat al op m'n verlanglijstje sinds ik die Rainbow-mix van haar kreeg... en da's al weer een behoorlijk tijdje terug geloof ik ! En Armin heb ik idd drie maanden geleden nog gehoord, Eye-Riz nog nooit... dus... we'll see! 28 feb duurt in ieder geval nog wel ff en ik ben in staat desnoods 28 feb pas te beslissen waar ik heen ga.

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Jan-14-2004 08:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

ik durf de weddenschap aan dat ik meer promo's/ongereleasde shit kan draaien dan armin (wel ff 2 goede cdspelers regelen dan please )

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-14-2004 09:38 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

whehehe sjah beter ga je die belgen uit de weg

Old Post Jan-14-2004 12:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by DjRV
ik durf de weddenschap aan dat ik meer promo's/ongereleasde shit kan draaien dan armin (wel ff 2 goede cdspelers regelen dan please )

In ieder geval zullen ze op Addiction niet gejat worden...

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Jan-14-2004 13:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by M_Peror
In ieder geval zullen ze op Addiction niet gejat worden...

lol,als er 1 plaats is waar ik moet opletten zal dat addiction wel zijn
maar daarom neem ik een siekelukuh moederneuker mee die die shit beschermt

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-14-2004 13:50 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback'You Give The Love' [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCoast 2 Coast - Searching (Coast 2 Coast Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:17.

Forum Rules: