|
|
|
|
 |
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by M_Peror
Optimus: goeie zet, die verhalen en die foto's! 
SnuggLe: ook een mooi betoog!
Kijk, dat soort verhalen heb je wat aan als je mensen op je feest wil krijgen! Als je dat leest en bekijkt wordt je tenminste enthousiast! Dat wilde ik, en met mij misschien de nieuwere TA'ers als Phortje enz., nou ff van jullie horen! 
Van dit soort verhalen:
word ik een beetje nijdig. Dat bedoelde ik dus nou net NIET. Wat snap je niet aan het woord "positief"? Het enige wat jij doet is al het negatieve commentaar nog een keertje samenvatten. That's not helping! 
Even voor alle duidelijkheid New Wave: IK snap het uitstekend. Ik vroeg jullie alleen om het ff uit te leggen voor "al die mensen die drive NIET voelen". Ik kan me zelfs hartstikke goed voorstellen dat je zo pissed wordt als je hoort hoeveel moeite jullie doen voor dit feest. Dat weet ik ook wel, daarvoor loop/surf ik hier lang genoeg rond.
Maar ik vind het stom van je, om er van uit te gaan dat IEDEREEN dat zomaar weet, en zeker de nieuwe mensen. Die lezen "hee, Armin, leuk!", vervolgens al dat geflame van "als je niet naar Addiction komt, dan..." en vragen zich af what the hell is this!? En dat motiveert ze nou niet bepaald om te komen, kun je je dat voorstellen? Het begon zelfs mij bijna (lees: bijna!) tegen te staan om te komen, alleen al vanwege dat commentaar. (Ben vrij eigenwijs ingesteld, dan krijg je dat )
Leg de "TA-met-de-Pet" nou eens uit, waarom jij zo fanatiek bent over Addiction? Waarom? Omdat je zeker weet dat het een gaaf feest wordt! Waarom weet je dat zo zeker? Omdat je daar namelijk zelf (en met jou veel anderen) ontzettend veel moeite voor hebt gedaan om te zorgen dat het een gaaf feest wordt. Dus DAT moet je vertellen man! 
Dus, aan iedereen die mocht twijfelen waar hij heen moet gaan, lees SnuggLes verhaal en check de links die Optimus gaf, en denk er dan gewoon nog eens goed over na!
Jep... idd... maar daar heb ik zelf om gevraagd, want dat was nou net mijn bedoeling: |
Mwjha, je hebt helemaal gelijk, wellicht dacht ik dat iedereen het wel zou weten.
Het was misschien alleen mijn telleurstelling dat het doel van Optimus Magrec en mij door dit in gevaar kan brengen.
Het liefst zou ik iedereen van TA in het zaaltje hebben dansen maar ik weet dat dat niet zou lukken.
Misschien was mijn mening iets te fel omdat het gecombineerd wa smet dat gezeik over die kutsjinees.
Ik wil inderdaad niet zeuren en had net als Snuggle met punten moeten komen,. Ik heb ook wel mijn punten gegeven, dat zijn de doelstellingen die ik in mijn pissed-off replay had geschreven.
Ik zal het nu dan ook anders brengen. :
Als je als TAer graag Armin wilt zien dan is dat je goed recht, maar als je nou naar de Line-Up kijkt dan zie je dat we RV hebben. Armin is vergeleken met RV gewoon een broekie 
verder willen wij graag dat we mensen van dit forum de gelegenheid bieden om elkaar naast het forum eens in real life te zien en samen een topfeest te hebben, dat is toch oko gezellig nietdan? 
Het is wellicht geen feest met grote namen maar er staan wel klasseDJ's op de line-up waarvan je weet dat het gezellig en mooie sets zijn vanwege de positieve partyreports op TA.
En hoevaak komt dit initiatief nou voor? bijna nooit.
De laatste was augustus 2002 en iedereen was laaiend antosjast.
Met nog meer mensen van TA zal het nog leuker worden.
Jan-13-2004 19:29
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jan-13-2004 19:33
|
|
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Jan-14-2004 07:18
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 03:17.
Forum Rules: