Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Nouh,ookal brengt Blik t misschien wat ingeblikt,ik ben t dit keer zowaar s met m eens

Want jullie kunnen enorm hard roepen van ga er maar weer vanuit dat t een buitenlander was (ws marrokaan oid)daar gaak idd vanuit jah.
Lekker belangrijk of iemand me daarvoor ophangt of nie,de totale straatmentaliteit word bepaald door die gasten,like dat niet zo is,wake the fuck up orso

Old Post Jan-14-2004 12:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Gelul, als jij bv een sollicitatie gesprek hebt maak je je ook een voorstelling van wat voor kerel er tegenover je komt te zitten, dan loop je ook vooroordelen te maken en is niet per definitie slecht dacht ik zo.

Als je iemand voor de eerste keer ontmoet, heb je inderdaad een eerste indruk. Dat is nog geen vooroordeel. Die eerste indruk, het plaatsen in hokjes is om de grote hoeveelheid aan informatie die de hersenen bereikt te kunnen ordenen, te kunnen catagoriseren (of is dat woord ook te moeilijk )
Een vooroordeel is echter wat anders. Dat gaat verder dan iemand een eerste indruk toe delen. Een vooroordeel is een ongegronde mening. En ongegrond is dus zonder reden, zonder de situatie of de persoon te kennen.

Iemand veroordelen op zijn gedrag, prima, maar niet omdat hij toevallig anders is of er anders uitziet. Als mensen dat doen, is dat alleen omdat ze een zondebok nodig hebben. Lekker makkelijk met oogkleppen op lopen. Want wat is er nou makkelijker dan klagen over een situatie in plaats van er iets mee te doen.

Ruben: die met die spiegels, die is leuk! Helaas zien mensen die spiegels vaak niet, jammer, dan zouden ze meer lol hebben en niet zo gefrustreerd zijn over anderen...

Old Post Jan-14-2004 12:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ga weg met die 'dure woorden'. Dat jullie die nou niet begrijpen Ding/RV Voor sommigen is dat misschien normaal taalgebruik. Geen off topic discussies houden.

Ach, de discussie gaat weer nergens heen. Tuurlijk weet iedereen dat het vooral de allochtonen zijn of dat het mensen van allochtone afkomst zijn. Maar eigenlijk zijn ze net zoveel NL als wij zijn. Vind het altijd gewoon zo overdreven dat het er meteen bij moet worden gezegd. Dat hele allochtonen gedoe is het probleem gewoon niet! Het gaat veel dieper, het gaat om respect etc.
Dat sommige mensen beginnen te blaten zo snel ze zoiets zien met "allochtoon dit, buitenlander dat" gaat gewoon nergens over.
Maar das dan mijn bescheiden mening.
Dat probleem is gewoon niet zo 123 op te lossen..... Gelukkig willen meerdere regeringspartijen de instroom beperken en huwelijken aan regels leggen.

Goed he, zonder dure woorden? Of is regeringspartijen moeilijk?

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jan-14-2004 13:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Ruub word gek van al die spiegels uh?:P
MAAAAAAR dan heb je ook wat

Ik heb mn huis behangen met allemaal lachspiegels,zelfspot is tha best there is

Old Post Jan-14-2004 13:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

ik ook, hahaha

Old Post Jan-14-2004 13:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Ach, de discussie gaat weer nergens heen

Hoezo niet dan? Ik vind het juist GOED dat er over gediscussieerd wordt, en het niet meteen de kop in wordt gedrukt! Discussieren is niet zinloos, al helemaal niet op dit onderwerp!!! Door te dscussieren wordt er over iets nagedacht, en daar is niets mis mee. Dat je het niet met elkaar eens bent of wordt, is niet erg. Daar gaat het in een discussie ook niet om. Het gaat erom dat mensen elkaar aan de tand voelen, en daarmee zichzelf!!!! Daarom vind ik die opmerking van Ruben zo cool!

Old Post Jan-14-2004 13:34  Netherlands
Donna
Elitist

Als je jezelf maar goed genoeg kent kunnen de dingen waar je achter staat niet vaak fout zijn.
Uitzonderingen daargelaten ofcuz.

En ja ik vind het ook niet fijn dat in mijn hoofd ook meteen t typetje marrokaan opduikt als t over dit soort dingen gaan..
Maar lijkt me een vaststaand feit dat over t algemeen de marrokanen,antilianen toch de doelgroep zijn als t gaat over criminaliteit,overvallen,schietpartijen etc etc.

Ook nederlanders kunnen er wat van,je hoort mij niet zeggen dat dat niet zo is,maar de opvoeding is zowieso anders dus ook de vorming van de persoon.
Mijn pa heeft me nie wijsgemaakt dat ik als t moet,moet doden voor mn vaderland of god,en al helemaal niet voor mn eergevoellens.
Ze zijn zowieso veel bloeddorstiger en hebben voor HEEL andere dingen respect als waar menig nederlander dat heeft.
Het leven van een leraar is niet echt iets om respect voor te hebben in zo'n cultuur,nee joh,zn eer moest ws gered worden,sjahhhh

Old Post Jan-14-2004 13:53  Netherlands
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ga weg met die 'dure woorden'. Dat jullie die nou niet begrijpen Ding/RV Voor sommigen is dat misschien normaal taalgebruik. Geen off topic discussies houden.

praat geen poep,ik zit gemiddeld per week 15 uur in vergadering op werk waar er alleen maar like that geluld word. leuke is alleen dat mensen op den duur struikelen over hun eigen woorden om dat ze niet weten hoe ze met al die duur aangeklede woordjes een goede zin weten te vormen.
jij uit je naar jou normen van hedendaags taalgebruik,ik zeg wat ik denk en kots het me bek uit zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan over wat ik bedoel.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-14-2004 13:55 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by Donna
Ruub word gek van al die spiegels uh?:P
MAAAAAAR dan heb je ook wat

Ik heb mn huis behangen met allemaal lachspiegels,zelfspot is tha best there is

beter had je me nooit verteld van die spiegels,ik voel me net een vakkenvuller in de AH die continue loopt te spiegelen. WORD ER GEK VAN !!!!

maar lief ben je wel

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-14-2004 13:57 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Staat zo netjes he;p

Old Post Jan-14-2004 14:26  Netherlands
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

2 Eye: ik denk dat Snuggle bedoelt dat de discussie over het neergeschoten worden van een leraar (want dat was de reden van deze topic) helemaal nergens heen gaat.. hetgeen mij bij een volgend punt brengt..

Blik, ik zit me serieus al pagina's lang af te vragen wat je helemaal in t begin van deze thread dacht toen je
quote:
het schijnt dat de dader een allochtoon was...
schreef... Ik zie totaal niet wat de toegevoegde waarde in deze discussie is, sterker nog, je weet het topic met 1 enkel zinnetje te veranderen in een discussie over discriminatie, allochtonen, asielzoekers etc. etc. een discussie die al te vaak is gevoerd hier.. het gaat in dit geval volgens mij niet om de afkomst van de dader, volgens mij heeft het meer te maken met respect voor anderen (iets waar jij nog een hoop over moet leren, geloof ik, want volgens mij heb je niet door hoe ontzettend kortzichtig je loopt te blaten, en hoeveel mensen je beledigt met zo'n opmerking).

Old Post Jan-14-2004 14:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

God de dader heeft nog spijt van zijn daad volgens zijn voogd. In vierendelen, terug naar de Middeleeuwen voor dit soort praktijken. Helaas zal hij wel maximaal twee jaar in één of andere tuchtschool/jeugdgevangenis zitten.

Moet echt kotsen van deze gehele gebeurtenis.

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-14-2004 15:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback4. another good tune [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGusto - Disco's Revenge (Mole Hole Dirty Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:54.

Forum Rules: