|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
Zo dan eindelijk een Dance Valley report van mij. Tering wat ben ik nog brak , maar goed ik heb het gelukkig allemaal overleefd en heb nu lekker tmf op de achtergrond aan staan met super beelden van DV.
Maar goed dan nu mijn report;
3 augustus 20.29. Op weg naar de Camping(camping het amsterdamse bos) met de trein en we moesten nog haasten want ik moest nog werken tot half 8! Ik had een lekker bandje getaped en de radio blaste alweer door de trein toen we een plekje gevonden hadden. De eerste joint werd gedraaid en ook meteen opgerookt waar niemand daar blijkbaar last van had in die coupé, integendeel achterons zaten ook partypeople die naar DV gingen en waarmee we heerlijk gelult en geblowd hebben (we zijn ze zelfs ook nog op DV bij Lab4 tegengekomen! echt super!). We kwamen vervolgens pas rond 11 uur aan in Amsterdam en na gebust te hebben naar de camping( die 3 kwartier verderop lag) lagen we rond 2 uur eindelijk in de tent.
4 augustus 08.00. Het had gvd geregend en het miezerde nog! Dat begon niet goed! Maar na gedouched te hebben en onze partykleding aan gedaan te hebben klaarde het goed op en Yes! daar was de zon!
We zijn rond half tien van de camping vertrokken en de bus bracht ons vervolgens naar sloterdijk waar wij onze ogen uitkeken! Echt duizenden mensen die stonden te wachten op de bus! eerst werden we helemaal naar achteren gestuurt en vervolgens kwam een wout ons weer vertellen dat we aan de voorkant van het station moesten zijn! echt gekken werk! maar uiteindelijk zijn we via een overvolle lijnbus, een dichte brug die de file waarin we al stonden nog wat verlengde, en een half uur lopen, toch aangekomen op het Dance Valley terrein.
De doorgang (het foueren) verliep gelukkig snel maar inmiddels was het al wel 02.15 waardoor ik de meeting was misgelopen en daar baalde ik eignelijk toch wel gruwelijk van! ik had super graag iedereen ontmoet en lekker ff los gegaan, maar ja we waren dus mooi op tijd vertrokken (9.30) maar de reistijd bedroeg dus bij elkaar bijna 6(!!) uur!
Maar eenmaal binnen was de lange reistijd toch al snel vergeten en we zagen alleen maar smiley partypeople! het was echt al ontsettend druk. Toen als eerste bonnen gehaald en een kijkje gaan nemen op the main stage waar Ferry Corsten net aan zijn set was begonnen en echt heerlijk draaide (veel beter als op Massive). Ook echt een super nieuw bruut nummer gehoord, maar ben er nog niet achter hoe die heet, kwam net helaas ook niet op tmf
Na dus heerlijk ingekomen te zijn bij Ferry (de eerste kippen velletjes hadden al weer plaats gevonden ) door gelopen naar boven waar je een prachtig uitzicht had over de vallei! zo cool al die feestende mensen! Wow! echt genieten!
Toen naar de Tech House/Club Tech tent waar Jamie Anderson zijn kunsten vertoonde, die redelijk lekker klonk met o.a. Unek-Gatex Toen verder door naar achteren gelopen via een pad wat aardig versiert was (maar wat achteraf veelste smal was waardoor wat opstoppingen ontstonden) richting de Hardhouse mainstage B. Daar werd echt goed gedraaid door Fergie en daar heerlijk lopen ouwehoeren met super veel verschillende mensen Wat een super sfeer!
Nou daarna kwam dus Lab4 en tien waren echt "WOW!!!!" ontiegelijk heerlijk hard!
Vervolgens lekker wat fruit gaan eten (boven bij de HQ-stage stonden eettentjes waar het lekker vlot liep. En toen door naar de Eurogrooves tent waar ik graag naar Armin wilde. We kwamen precies toen hij begon binnen maar wat meteen op viel was het zachte geluid! Even vroegen wij ons af dat kwam doordat wij net vooraan gestaan hadden bij Lab4 maar al snel werd ons duidelijk dat dat (gelukkig) niet het geval was maar dat het kwam door een kapotte box die ze na 5 minuutjes gelukkig weer gerepareerd hadden wat meteen ook merkbaar was op het publiek=> echt helemaal los! Dat nummer "ibeatza" wat hij de laaste tijd in zijn set op id&t radio draaid kwam voorbij evenals de sound of goodbye en zijn nieuwe plaat Clear Blue Moon, maar die laaste werd echt compleet vernaait door die f**king MC!!! wat een lul zeg! Maar goed alles bij elkaar een super set van Armin met vele hoogtepunten!
En toen wilde we wel naar 3 dj's tegelijk maar hebben we voor Tom Harding gekozen en daar was het echt zoooo mooi en bruut gaaf! Toen we daar aankwamen was Jp nog lekker bezig en daarna Tom! Die MC vond ik hier wel okay.( hij had nog nooit bij hardhouse gemc't, hij was namelijk altijd drum'n bass-mc, maar het ging hem goed af) Wat ik vooral ook tof vond was dat toen hij Jump riep echt iedereen sprong wat een onwijs mooie golf van springende mensen gaf. Wel weer het irri geheeehooo gehoort maar ja dat hoort er tegenwoordig blijkbaar bij
anywayz tot het einde bij Tom Harding gebleven, en wat kan die vent uit zijn dakkie gaan zeg! Wow! sinds lange tijd niet zo'n goede set gehoort! daaro dus ook weer heerlijke kippevel momenten en echt de sfeer was vet relaxt!
tot slot nog het einde van Orbital meegepikt, en daar stond ik helemaal bovenaan de valley uitkijkd over de menigte met die vette lasers! dit was echt memels! en dit had ik niet willen missen!
Maar ja, wat er toen kwam had ik wel degelijk willen missen! We verlieten rond 12.15 het terrein en na zo'n half uurtje gelopen te hebben in een soort "baan" die ons om het terrein leidde (met heerlijke hekken met zwarte-paraplu's eraan ) begon het als een gek te regenen, ik had alleen een hemdje aan en ik ging echt dood van de kou! wat een tyfus zooi zeg! inmiddels naderden wij de bussen waar het ook al enorm druk geworden was met mensen die een bus inwilden.
Nou toen maar een heel stuk naar achteren gelopen toen wij opeens een lege bus tegen kwamen (achteraf was dit dus blijkbaar 1 van de 50 bussen ofzo) waar wij al vliegend in geduwd werden (dit komt tgenwoordig ook na ieder feest terug, is het niet na Trance Energy of Sensation dan wel na Impulz, het is altijd "vliegend" de bus of trein in ) maar goed wij zaten droog komt er opeens een kanker mongool bus"leider" die bus in en zegt dat alle mensen die in hget gnagpad stonden eruit moesten want daar was hij niet verzekerd voor!!! duizenden mensen staan in de kou en hij wil er nog eens mensen uit gaan sturen! Wat een lul zeg!
Maar goed na een hoop gezwam en gezever bleef iedereen gelukkig mooi in het gangpad staan en droop die lul af (zelfs onze buschauffeur was het met ons eens en ik zweer dat er nog wel meer mensen bij ons in de bus hadden gekunt maar alleen maar gezeur door die busleiders dus dat mocht niet! en dan om achteraf te horen dat er zo veel mensen onderkoeld geraakt zijn dat is echt te erg en te stom voor woorden!
Nou uiteindelijk reden we om 2.15 naar Amsterdam Centraal (sloterdijk reden geen bussen of trams of treinen meer dus daarom reed hij verder) en kwamen we rond 3.00 aan op CS en konden we nog net met de laatste nachtbus op de camping komen. En daar, om 4.00, na het genot van een joint, heerlijk in slaap gevallen.
Nou als ik terug kijk op Dance Valley 2001 dan was het echt een super feest!
Muziek; Armin van Buuren en Tom Harding waren echt genieten geblazen.
Sfeer; 100% chill
Organisatie; heel erg kut geregeld met bussen!
Minpunt ; TA-meeting niet gehaald
Nou ik ga nu ff maffen want ik moet alweer over 2 uur opstaan om te werken, dus dat wordt me wat morgen(zzzzzz !!) 

Sasha!
|
|
Aug-06-2001 03:21
|
|
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
JA het was toppie tim!!! Hey man dat warmte was gewoon a formality..en nog bedankt voor jou warmte dudesky. Ik ga je een beetje in je eentje laten daaro denkut ni..(dat heuvel danste wel verrot maarja!!!!)
Ben blij dat we nog leven Gosa hehe
IK had wel een paar momenten van WTF moeten we nu doen...
maar gelukkig waren de hulpdiensten net op tijd bezig (voor ons dan!!)
|
Thanx MAN!! 
Inderdaad, die heuvel was crappy, maar wel mooi dat uitzicht op het einde van Carl COx, die lasershow..wow, had ik niet willen missen!
Ik had ook van die momenten dat ik dacht "gedachten en verstand op nul, en gewoon wachten"
Ejh, ik moet er vandoor (voor Blikkie), ik ga zo naar het overgoten land met Zon , Strand, en veeeeeel hete meiden...............Luxemburg 
Ik spreek jullie over 2 weken weer!!!!!
Nastra, many thanx for you dude!!
Aug-06-2001 06:54
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 21:46.
Forum Rules: