|
Navraag bij Armada leert mij dat Armin strak VOOR Marco V draait en ik zou zeggen: joah, dat is wel genoeg reden om zaterdag even af te reizen naar Rotterdam . Sorry Bram.
Edit: mits ie natuurlijk komt, dat kaartje (inderdaad wat schraal, 1 kaartje ).
___________________
Progressive
Hard = goed
Last edited by kolkiewolkie on Jun-01-2004 at 10:06
|