Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by jofawe
ffs .. jag vill ju med komma in på studenthaken!
Jag ska få VIP-kort till Stallet nu någon gång den närmaste månaden, vilket innebär att jag får gå före i kön och ta med mig en polare in - (även de som inte pluggar, om jag inte har helt fel) så har du inget för dig en fredagskväll så hör bara av dig - jag är nästan alltid på stallet på fredagarna....
Originally posted by Laszlo
Jag ska få VIP-kort till Stallet nu någon gång den närmaste månaden, vilket innebär att jag får gå före i kön och ta med mig en polare in - (även de som inte pluggar, om jag inte har helt fel) så har du inget för dig en fredagskväll så hör bara av dig - jag är nästan alltid på stallet på fredagarna....
Skicka mail till de vederbörande artisterna/dj's.
Ni kan ha tur..
___________________
One of the few ones left
Sep-07-2004 12:31
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
Jag har ett set som är namngivet ""DJ Tiesto - Bootleg Promo", och är daterat 2000. Det låter inte riktigt som Tiesto lät på den tiden, däremot påminner det en hel del om Forbidden Paradise. Det är dock inte någon FP så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Nån som vet vad det är för nåt?
___________________
man with no sig
Sep-25-2004 11:27
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Location: Leipzig
alla frågor om Tiesto får du bäst besvarat i hans eget forum
Originally posted by CJ InterCity
det låter lite som Space Manouveurs - Stage One men jag är inte säker. vet inte heller vilken mix... men det kan vara den i af
Tror RebeL9 har hittat den redan. Protoculture - Figa Fee
Förövrigt en riktigt fet låt!
Oct-17-2004 18:07
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
quote:
Originally posted by CJ InterCity
det låter lite som Space Manouveurs - Stage One men jag är inte säker. vet inte heller vilken mix... men det kan vara den i af