Originally posted by eieregooie
Ik las dit, keek nog eens naar de line-ups, en ik snapte niet dat White al was uitverkocht en Black niet loopt...
Dat Sensation White uitverkocht is gewoon door de hype die rond White hangt. Tis zeker niet het beste feest in Nederland, maar tis wel het bekendste feest in Nederland inmiddels bij de main-stream, dus mensen moeten gewoon naar Sensation als ze één keer per jaar naar een feest gaan. Zeg maar om het een keer te hebben meegemaakt zo'n party. En daarbij komt nog dat naar aller waarschijnlijkheid een heeeeeeeel groot deel is opgekocht door een hoop zwarthandelaren. Vind eigenlijk dat je bij dit soort feesten, maximaal twee a vier kaarten per klant mag kopen. Dit geeft iedereen gelijke kansen.
Apr-24-2004 12:58
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
4 kaarten pp net als bij de special treatment kaartes is inderdaad een goed idee. Dat weerhoudt er echter niemand van om snel naar een ander verkooppunt te rennen...
Apr-24-2004 13:10
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Apr-24-2004 13:42
jp
Retired tranceaddict
quote:
Originally posted by eieregooie
of z'n halve familie mee te nemen
en aangezien de meeste zwarthandelaren Hassan of Mohammed heten...
Apr-24-2004 14:30
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Echt ziek! dat dit zo snel is uitverkocht! Ongeloofelijk!
Apr-24-2004 14:32
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Misschien dat er een organisatie achter zit die een deel van de kaarten heeft opgekocht...
Apr-24-2004 14:46
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by MaGiK54
Dat Sensation White uitverkocht is gewoon door de hype die rond White hangt. Tis zeker niet het beste feest in Nederland, maar tis wel het bekendste feest in Nederland inmiddels bij de main-stream, dus mensen moeten gewoon naar Sensation als ze één keer per jaar naar een feest gaan. Zeg maar om het een keer te hebben meegemaakt zo'n party.
Dit is zeker waar, een vriendin van me roept al een maan dat ze naar Sensation wil, maar als ik vraag wie er draaien of ik noem ze op en dan is het zo van:
En nu is het al uitverkocht en ik verwacht niet dat ze zo snel al een kaartje heeft gekocht...
Apr-24-2004 14:48
jp
Retired tranceaddict
Iets zegt me dat de Loveparade er ook iets mee te maken heeft. Sinds dat bekend is dat ie 'niet doorgaat' zullen veel mensen de keuze Berlijn of Sensation niet meer hoeven maken.
In de rij voor de Free Record Shop werd trouwens Black behoorlijk afgekraakt. Het viel trouwens op wat een variatie aan mensen stond te wachten: body builders, huismoeders, gabbers, studenten...
Volgens mij waren er ook wat uit Tilburg en Enschede kaartjes komen scoren.
Apr-24-2004 14:55
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Zo!!! White al uitverkocht , nu is het al helemaal zeker dat het bij White echt niet meer om de dj's/muziek gaat, maar om de hype Sensation.
Apr-24-2004 15:36
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by moogwai
Zo!!! White al uitverkocht , nu is het al helemaal zeker dat het bij White echt niet meer om de dj's/muziek gaat, maar om de hype Sensation.
hehe idd.....zelfs ik kan zo misschien nog wel de arena voldraaien : :
edit: respect voor die dj´s natuurlijk, vind het best een goede line-up, denk alleen dat 80% van de bezoekers meer dan de helft niet kent
Leuk voor ID&T, want volgens mij gaan ze met Pleasuredome toch hun eerste grote flop tegemoet.
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by TranceFool
hehe idd.....zelfs ik kan zo misschien nog wel de arena voldraaien : :
edit: respect voor die dj´s natuurlijk, vind het best een goede line-up, denk alleen dat 80% van de bezoekers meer dan de helft niet kent
Leuk voor ID&T, want volgens mij gaan ze met Pleasuredome toch hun eerste grote flop tegemoet.
zou me niks verbazen als de verkoop van njoy ook niet zo goed gaat!
als ik trouwens rond kijk in het dorp hier dan hebben de mensen die naar sensation wilde of gaan echt geen flauw benul wie er draaien. De meeste willen erheen omdat ze dat witte idee leuk vinden.
Apr-24-2004 17:52
Magic83
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
quote:
Originally posted by basvh
zou me niks verbazen als de verkoop van njoy ook niet zo goed gaat!
als ik trouwens rond kijk in het dorp hier dan hebben de mensen die naar sensation wilde of gaan echt geen flauw benul wie er draaien. De meeste willen erheen omdat ze dat witte idee leuk vinden.
NJoy is natuurlijk voor een veel breder publiek. Wel lomp hoor dat White nu al uitverkocht is. Komen ze volgend jaar met weer zo'n crap line-up