Originally posted by reveal
Absolut inte, jag är bara förvånad/imponerad av att ni dels har råd att köpa så mycket, dels vet vad ni ska köpa
Det verkar som att det finns två läger på TA, de som DJ:ar och köper tolvor, samt de som njuter av set, och inte köper ett skit, förutom nån enstaka CD
Ganska bra jämförelse där!
Tror jag hör till de som: "njuter av set, och inte köper ett skit, förutom nån enstaka CD "
Jag hade velat köpa mer, men min plånbok vill verkligen INTE det just nu...
May-08-2004 02:03
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
quote:
Originally posted by reveal
Absolut inte, jag är bara förvånad/imponerad av att ni dels har råd att köpa så mycket, dels vet vad ni ska köpa :)
Det verkar som att det finns två läger på TA, de som DJ:ar och köper tolvor, samt de som njuter av set, och inte köper ett skit, förutom nån enstaka CD :)
jag köper 12":or + cdm, men jag dj:ar inte, (jag är för kass)
May-08-2004 11:39
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
quote:
Originally posted by Laszlo
Pet Shop Boys - Falmboyand / West end Girls (DJ Hell Remixes) - DJ Hell remixen av West end Girls är sååå jävla bra
klart jag drar med mina tolvor till förfesten tror förresten att den kanske ligger på machinerampage som b2, alltså dj hell remixen... fast jag kan ha fel här i min bakfylleyra
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
May-08-2004 11:44
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Smekbar o laszlo har skönaste musiksmaken..ni älskar exakt samma sak som jag gör...speciellt smekbar som också diggar etnoscope..percussion och trummmor yes !
May-08-2004 20:19
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Smekbar o laszlo har skönaste musiksmaken..ni älskar exakt samma sak som jag gör...speciellt smekbar som också diggar etnoscope..percussion och trummmor yes !
hehe jag hade fel angående dj hell-remixen, den ligger inte alls på machine rampage, b2 har dock ett ganska liknande namn
fan va gött hysterix, då e vi tre me grym musik smak här
alltså, etnoscope har jag sett en gång live på en lokal skogsfest här i skåne, och det är seriöst bland det sjukast jag varit med om... så in i helvetes sjukt jävla grymt fruktansvärt underbart de kan jag verkligen rekommendera er alla, det är fina saker :P det mesta digital structures ger ut är iofs seriöst grymt
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
May-08-2004 21:50
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
Måste tillägga att laslzo och jag har typ exakt samma musiksmak, utifrån vad jag sett i hans set och vid sidan av. Så count me in
May-09-2004 03:27
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by dj_hysterix
quote:
Måste tillägga att laslzo och jag har typ exakt samma musiksmak, utifrån vad jag sett i hans set och vid sidan av. Så count me in
Det var som fan... Kanske dags att starta fanclub snart
varit och vinylshoppat idag och man har plockat up
(terry bones vs. fred baker pres.) water planet - introspection [vandit]
motorcycle - as the rush comes (perry o'neil + markus schulz remixes) [armada]
f. massif - somebody (ferry corsten + swirl people remixes) [purple eye]
corderoy - sweetest dreams [tsunami]
Age Of Love - The Age Of Love (Cosmic Gate Remix)
Blank & Jones - Mind Of The Wonderful (Mark Norman Remix)
Dj Dano Vs Van Giessen - Who Am I
Marcel Woods & S.h.o.k.k. - Tulips & Chocolate
Mindsensation - Violet
Nenes - Turbulence
Sander Van Doorn - Punk'd
Yves Deruyter - On The Move
Albert Vorne - A Leaden Day (MIKE Remix)
Castaneda - Floor Control
Dc Project - One
Scarabee Rec. - Best Of Vol.1
Wippenberg - Elemental Ep