Registered: Sep 2002
Er is nog een nachtvergunning voor het Gelredome beschikbaar
Oja: en dan te bedenken dat het feestje van Armin met zijn 1250 man nog steeds niet is uitverkocht
Apr-10-2004 17:34
ambs
Girl Le Disko
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by Sabina
Er is nog een nachtvergunning voor het Gelredome beschikbaar
Oja: en dan te bedenken dat het feestje van Armin met zijn 1250 man nog steeds niet is uitverkocht
Maar tiesto is dan ook de "ster" van de dance scene....
Ik weet nog dat ik bij TIC achter wat meisjes stond die op een gegeven moment zeiden "wat is dit eigenlijk saai"
Apr-10-2004 18:39
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Volgens mij hebben een paar gasten al die kaarten opgekocht om ze duur door te verkopen Kan me echt niet voorstellen dat zoiets in 30 minuten is uitverkocht.
Apr-10-2004 18:47
NoisyNeil
orangensfat
Registered: Feb 2004
De t*ring, ... dat is snel gegaan
Mat Zo - Default [Anjunabeats]
Apr-10-2004 20:12
visje
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
K*T! wou echt hier heen en heb geen zin om 67,50 voor een kaartje te betalen zoals hij nu op marktplaats staat Dinsdag ochtend toch nog ff kijken bij postkantoor
Apr-10-2004 20:32
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Remy D
Nee ben best pissed nu, echt van mij mogen al die zwarte handelaren zo de kanker genieten en ter plekke sterven in hun eigen pis en ze dan nog minstens 2 weken in hun stank laten vergaren!!
Helemaal mee eens..... Mag die mensen niet over 1 kam scheren, maar vaak zijn het toch altijd dezelfde soort mensen.
Maar oke, geef ze aan de ene kant ongelijk. Een DVkaartje doet binnenkort ook 100-nogwat euro..... Maar genaai is het wel.
quote:
Originally posted by ambs
nou nou nou! er komen heus nog wel meer tiesto feestjes hoor
pluk een roos
Sjezus ga weg m*ts.....Stupid reply, van iemand die Armin ongeveer stalked....terwijl ze eerst 10000000 % Tiesto-fan was....
Maar das dan mijn mening
Wel echt VERBAZEND dat dit zo snel uit is verkocht, had ik echt totaaaaaaaaal niet verwacht. Dan is Armin nog LANG niet zo bekend /gehyped als iedereen had gedacht. Mag hij blij mee zijn..... tenminste, niet financieel, maar verder wel. Heel apart.
Apr-10-2004 21:06
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dan is Armin nog LANG niet zo bekend /gehyped als iedereen had gedacht.
of misschien heeft armin gewoon niet de skills om een HMH te vullen.
verder verbaasd het me ook dat het zo snel uitverkocht. Het is pas een paar dagen bekend dat dit feest er zou komen. Nergens reclame, geen flyers alleen een persbericht. Hype of niet, Tiesto flikt het toch weer!
Apr-10-2004 21:22
Sabina
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by basvh
of misschien heeft armin gewoon niet de skills om een HMH te vullen.
verder verbaasd het me ook dat het zo snel uitverkocht. Het is pas een paar dagen bekend dat dit feest er zou komen. Nergens reclame, geen flyers alleen een persbericht. Hype of niet, Tiesto flikt het toch weer!
Nergens reclame? Tis de hele week al op radio 538
Apr-10-2004 22:58
ambs
Girl Le Disko
Registered: Jul 2003
quote:
Sjezus ga weg m*ts.....Stupid reply, van iemand die Armin ongeveer stalked....terwijl ze eerst 10000000 % Tiesto-fan was....
Maar das dan mijn mening
Als een Armin feestje uitverkocht zou zijn, zou ik echt niet zielig worden ofzo. Armin feestjes komen er nog wel... En als een feest van Armin zo snel uitverkocht zou zijn, zou ik niet eens WILLEN gaan want ik weet dan al wat voor publiek ik moet verwachten....
Een van de grootste redenen dat ik niet meer naar Tiesto feestjes ga is omdat het een kut publiek is.....
Maar das mijn mening
Apr-10-2004 23:21
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by ambs
Als een Armin feestje uitverkocht zou zijn, zou ik echt niet zielig worden ofzo. Armin feestjes komen er nog wel... En als een feest van Armin zo snel uitverkocht zou zijn, zou ik niet eens WILLEN gaan want ik weet dan al wat voor publiek ik moet verwachten....
Een van de grootste redenen dat ik niet meer naar Tiesto feestjes ga is omdat het een kut publiek is.....
Maar das mijn mening
1) 80 % van het publiek van Tiesto feestjes gaat neem ik aan nu ook naar Armin feestjes (van wat ik zie)
2) Zoek dan maar een ander slachtoffer besides Armin, want binnenkort zijn ook de feesten van Armin zo snel uitverkocht....
Maybe DJ Jean als next slachtoffer?
Apr-11-2004 09:08
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
1) 80 % van het publiek van Tiesto feestjes gaat neem ik aan nu ook naar Armin feestjes (van wat ik zie)
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Sinds, pak em beet, 1,5 jaar zijn de wegen Armin - Tiesto qua muziekstijl toch wel een beetje gesplits heb ik het idee.
En daarbij is Tiesto velen malen populairder bij het grote publiek.
Edit: Ik heb ook het idee dat heeeel veel kaarten massaal zijn opgekocht door zwarthandelaren, erg slechte zaak dit.