Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! !
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
EternalMusic
Antonio Gomez



Registered: Jul 2002
Location: Tiberias, Israel

quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני יודע, התכוונתי שחצי שנה של התפתחות זה לא הרבה... טוב לא משנה אין לי כח לריב איתך באמת... ניסיתי לעודד ואתה נתפס לשטויות...

היחיד שמנסה פה לריב זה אתה
ותודה על העידוד


___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.

Old Post May-08-2004 17:08  Israel
Click Here to See the Profile for EternalMusic Click here to Send EternalMusic a Private Message Add EternalMusic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

חברים
אני חושב שזה אולי המקום לכתוב את זה
היתה לי שיחה עם אמא שלי לא מזמן על כל האהבה שלי למוזיקה אני חושב שהגעתי למסקנה מסוימת...
אני כנראה אחרי הצבא עוד חצי שנה יקח שיעורי מוזיקה וינסה להתחבר קצת למוזיקה קלאסית - משישמע לי באמת סבבה
נראה איך זה יתחיל ואיך יתקדם
בנתיים זה רחוק
אני ילמד לנגן על פסנתר זה ברור...
וקיצר כמו שאמרתי זה קצת רחוק אבל אני מקווה שבאמת אני יעשה עם זה משהו...
בכל מקרה חברים..
לפני 2007-2008 לא תשמעו ממני כיוצר חחחח...


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post May-08-2004 19:02 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

לא בשביל משהו .. אבל אין פה לאף אחד זכות לשפוט בן אדם אחר..
רוברט לא חייב פה לאף אחד שום דבר אלא אם כן הוא התחייב לכך...

ועכשיו לכמה עובדות, לדברים שנאמרו כאן:

קלאב טראנס בהחלט יכול להיות מסחרי כמו שגם האוס יכול להיות מסחרי
ופסיכודאלי יכול להיות מסחרי... זה פשוט הצלילים שעושים את המוזיקה.

שגיא אני מסכים עם הרבה ממה שאמרת פה, אבל 6 שנים או שנתיים זה לא בהכרח משנה.. יש אנשים שפשוט יש להם את זה ויש להם את הכלים הנכונים והם מגיעים מאוד רחוק אפילו אחרי שנה של עבודה.. מניסיון.


___________________

Old Post May-08-2004 19:10  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vortex_SA
universal tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: rehovot

quote:
Originally posted by Rising
לא בשביל משהו .. אבל אין פה לאף אחד זכות לשפוט בן אדם אחר..
רוברט לא חייב פה לאף אחד שום דבר אלא אם כן הוא התחייב לכך...

ועכשיו לכמה עובדות, לדברים שנאמרו כאן:

קלאב טראנס בהחלט יכול להיות מסחרי כמו שגם האוס יכול להיות מסחרי
ופסיכודאלי יכול להיות מסחרי... זה פשוט הצלילים שעושים את המוזיקה.

שגיא אני מסכים עם הרבה ממה שאמרת פה, אבל 6 שנים או שנתיים זה לא בהכרח משנה.. יש אנשים שפשוט יש להם את זה ויש להם את הכלים הנכונים והם מגיעים מאוד רחוק אפילו אחרי שנה של עבודה.. מניסיון.


זה נכון, אבל אתה תגלה שבקטע הטכני זה מאוד משנה, נכון שאמן יכול לעבוד שנתיים ולעשות דברים מדהימים, אבל נגיד אתה תסתכל בפרויקטים שלו תגלה עומס מיותר על המעבד, כל מיני דברים לא מלוטשים קטנים כאלה שלא שמים לב אליהם כל כך... אני ייקח דוגמא מקובי לדוג', הוא יוצר דברים פצצות, אבל הבן אדם לא משתמש בקומפרסורים בכלל, אז נכון שזה נשמע טוב גם ככה אבל קומפרסורים נותנים לך המון בוסט למוזיקה, למרות שקובי זה לא דוג' טובה כי הוא בטח כבר משתמש בקומפרסורים... בכל מקרה נראה לי שהבנת למה התכוונתי...


___________________
Music----is----universaL

Pay a visit good fella:

Xetro's MySpace

Xetro's Facebook page

Old Post May-09-2004 07:08  Israel
Click Here to See the Profile for Vortex_SA Click here to Send Vortex_SA a Private Message Visit Vortex_SA's homepage! Add Vortex_SA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Origin
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2002
Location: haifa

quote:
Originally posted by Vortex_SA
זה נכון, אבל אתה תגלה שבקטע הטכני זה מאוד משנה, נכון שאמן יכול לעבוד שנתיים ולעשות דברים מדהימים, אבל נגיד אתה תסתכל בפרויקטים שלו תגלה עומס מיותר על המעבד, כל מיני דברים לא מלוטשים קטנים כאלה שלא שמים לב אליהם כל כך... אני ייקח דוגמא מקובי לדוג', הוא יוצר דברים פצצות, אבל הבן אדם לא משתמש בקומפרסורים בכלל, אז נכון שזה נשמע טוב גם ככה אבל קומפרסורים נותנים לך המון בוסט למוזיקה, למרות שקובי זה לא דוג' טובה כי הוא בטח כבר משתמש בקומפרסורים... בכל מקרה נראה לי שהבנת למה התכוונתי...

אני לא מסכים אתך ...אין איזה נוסחה לעשית מוזיקה..וזה לא משנה באיזה דרך הוא עושה את זה הדבר שחשוב זה איך זה נישמע במוצר הסופי


___________________

Old Post May-09-2004 07:47  Israel
Click Here to See the Profile for Origin Click here to Send Origin a Private Message Add Origin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vortex_SA
universal tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: rehovot

quote:
Originally posted by Origin
אני לא מסכים אתך ...אין איזה נוסחה לעשית מוזיקה..וזה לא משנה באיזה דרך הוא עושה את זה הדבר שחשוב זה איך זה נישמע במוצר הסופי


אין כל קשר בין מה שאמרת למה שאמרתי, לא דיברתי על מה שאתה שם בטראק אלא על הפרטים הטכניים, ויודע מה? אני מרשה לך לשים ריוורב על כל ערוץ ודיליי על כל ערוץ, אח"כ אל תתפלא שאתה "צריך" לקנות מחשב יותר חזק... הבנת עכשיו למה התכוונתי?


___________________
Music----is----universaL

Pay a visit good fella:

Xetro's MySpace

Xetro's Facebook page

Old Post May-09-2004 07:55  Israel
Click Here to See the Profile for Vortex_SA Click here to Send Vortex_SA a Private Message Visit Vortex_SA's homepage! Add Vortex_SA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hydroid
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location:

אני חושב שאתה צודק צד שני לא צודק....תשמע מצד אחד זה נכון הפרטים הטכניים אלו הדברים שלפי דעתי עושים את ההבדל בין טראק ראוי להחתמה או לא ראוי....קומפרסורים דיליים משחק נכון עם אקוליייזר זה מה שמשנה את הטראק לגמרי ועל זה אי אפשר להתווכח....

צד שני זה לא אומר שבשנתיים אי אפשר להגיע לזה יש אחד שמגיע בשש שנים ואחד שבשנתיים זה לא הולך לפי מספר שנים....


___________________
http://www.myspace.com/hydroid

Old Post May-09-2004 09:57 
Click Here to See the Profile for Hydroid Click here to Send Hydroid a Private Message Add Hydroid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

שאגי התחלתי באמת להשתמע בקומפרסור

אחלה דבר

Old Post May-09-2004 11:14  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Kreing^^
Syncope



Registered: Jul 2001
Location: rothland

אנשים אתם שוכחים דבר אחד פשוט... לפעמים מה שעושה קטע אחד לטוב יותר מהשני הוא לא דווקא הצד הטכני שלו, ואפילו לא כמות הליטוש של הסאונד. לפעמים זה פשוט ההרגשה הכללית של הקטע, המלודיה ומה שהיא מעבירה לכל אחד. אני לא יודע איך זה אצלכם, אבל כשאני שומע קטע שמבחינתי הוא ממש ממש מוצלח הוא תמיד גורם לי להרגיש משהו.

כדי להגיע לקטע שיכול לגעת לא חייבים לשלוט ברמת ליטוש סאונד גבוה בטירוף, בגלל זה אני חושב שאפשר להגיע לרמה של קטעים טובים גם מוקדם יחסית, אפילו שנה עד שנתיים אחרי ההתחלה.
כל עוד יש לך מושג במעברי אקורדים/סולמות וכו...

בכל מקרה, מה שחשוב זה מה שהיוצר מרגיש כלפי המוזיקה שלו, ולאף אחד אין זכות להגיד לו שמה שהוא עושה זה לא טוב... לכל אחד יש את הזוית ראיה והפרוספקטיבה שלו לגבי יצירת מוזיקה וזה מה שמביא אלינו כל כך הרבה סגנונות שונים ומעניינים...


___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."

--=My Music=--

Old Post May-09-2004 12:40  Israel
Click Here to See the Profile for DJ-Kreing^^ Click here to Send DJ-Kreing^^ a Private Message Add DJ-Kreing^^ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vortex_SA
universal tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: rehovot

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אנשים אתם שוכחים דבר אחד פשוט... לפעמים מה שעושה קטע אחד לטוב יותר מהשני הוא לא דווקא הצד הטכני שלו, ואפילו לא כמות הליטוש של הסאונד. לפעמים זה פשוט ההרגשה הכללית של הקטע, המלודיה ומה שהיא מעבירה לכל אחד. אני לא יודע איך זה אצלכם, אבל כשאני שומע קטע שמבחינתי הוא ממש ממש מוצלח הוא תמיד גורם לי להרגיש משהו.

כדי להגיע לקטע שיכול לגעת לא חייבים לשלוט ברמת ליטוש סאונד גבוה בטירוף, בגלל זה אני חושב שאפשר להגיע לרמה של קטעים טובים גם מוקדם יחסית, אפילו שנה עד שנתיים אחרי ההתחלה.
כל עוד יש לך מושג במעברי אקורדים/סולמות וכו...

בכל מקרה, מה שחשוב זה מה שהיוצר מרגיש כלפי המוזיקה שלו, ולאף אחד אין זכות להגיד לו שמה שהוא עושה זה לא טוב... לכל אחד יש את הזוית ראיה והפרוספקטיבה שלו לגבי יצירת מוזיקה וזה מה שמביא אלינו כל כך הרבה סגנונות שונים ומעניינים...



בדיוק


___________________
Music----is----universaL

Pay a visit good fella:

Xetro's MySpace

Xetro's Facebook page

Old Post May-09-2004 14:24  Israel
Click Here to See the Profile for Vortex_SA Click here to Send Vortex_SA a Private Message Visit Vortex_SA's homepage! Add Vortex_SA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

הוא עשה זאת שוב !!!!

קבלו:

quote:
Trance Around The World #14 With Above & Beyond

1. Airwave "Seattle Calling" [Bonzai]
2. Yanave "Obsidian" [Deep Blue]
3. Gavyn Mitchell presents Mnemonic "Insurrection" [Captivating Sounds]

//Record Of The Week
4. Winkee "Whisper" [Unity CDr]

5. Rusch & Murray - The Promise [Anjunabeats]
6. Peter Martin - Perfect Wave [Electronic Elements]
7. Lange feat. Kirsty Henshaw - Sincere For You [Lange Recordings]
8. Coldware "Fusion" [CDR]
9. Roland Klinkenberg "Monday Groove" [Electronic Elements]

//Guest Mix - Pete Moutso
10. Tiesto "Just Be" [Magik Muzik]
11. Estuera "7 Clouds" [Black Hole]
12. Filo & Peri "© 1999" [Armada CDR]
13. Dj Dazzle "Clino" [Dazzling Music]
14. Love Fist "Hanging On A String" (E-Craig Mix) [RR Recordings]

15. Unknown "Alt+F4" [CDR]
16. Scintilator "The Festival" [Tsunami]

//Interview with Mike Cowey (MC Energy)

17. Sander van Doorn "Punk'd" (SvD Remix)
18. Rollerball "Albioni" (Above & Beyond Opera Mix) [Anjunabeats]
19. Green Atlas "Cirulation"

Last edited by markfeldman on Jun-03-2004 at 21:42

Old Post Jun-03-2004 20:10  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

כבוד!


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Jun-03-2004 21:34  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Needed (older track) [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha - "Lupus" (Jimmy Van M / Cass & Slide Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:39.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!