 |
|
|
|
 |
Vortex_SA
universal tranceaddict

Registered: Jul 2002
Location: rehovot
|
|
|
| quote: | Originally posted by Rising
לא בשביל משהו .. אבל אין פה לאף אחד זכות לשפוט בן אדם אחר..
רוברט לא חייב פה לאף אחד שום דבר אלא אם כן הוא התחייב לכך...
ועכשיו לכמה עובדות, לדברים שנאמרו כאן:
קלאב טראנס בהחלט יכול להיות מסחרי כמו שגם האוס יכול להיות מסחרי
ופסיכודאלי יכול להיות מסחרי... זה פשוט הצלילים שעושים את המוזיקה.
שגיא אני מסכים עם הרבה ממה שאמרת פה, אבל 6 שנים או שנתיים זה לא בהכרח משנה.. יש אנשים שפשוט יש להם את זה ויש להם את הכלים הנכונים והם מגיעים מאוד רחוק אפילו אחרי שנה של עבודה.. מניסיון. |
זה נכון, אבל אתה תגלה שבקטע הטכני זה מאוד משנה, נכון שאמן יכול לעבוד שנתיים ולעשות דברים מדהימים, אבל נגיד אתה תסתכל בפרויקטים שלו תגלה עומס מיותר על המעבד, כל מיני דברים לא מלוטשים קטנים כאלה שלא שמים לב אליהם כל כך... אני ייקח דוגמא מקובי לדוג', הוא יוצר דברים פצצות, אבל הבן אדם לא משתמש בקומפרסורים בכלל, אז נכון שזה נשמע טוב גם ככה אבל קומפרסורים נותנים לך המון בוסט למוזיקה, למרות שקובי זה לא דוג' טובה כי הוא בטח כבר משתמש בקומפרסורים... בכל מקרה נראה לי שהבנת למה התכוונתי...
___________________
Music----is----universaL
Pay a visit good fella:
Xetro's MySpace
Xetro's Facebook page
|
|
May-09-2004 07:08
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:39.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|