Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Förfest Tiesto
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Mr Bitch.... hur går det med förfest planerna ? Har du adress (markerad karta från gula sidorna funkar braa)
Blir de TT's detaljer detaljer vill jag ha... det närmar sig... få dagar kvar

Old Post May-10-2004 12:12  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
Uppdatering

Tjo!

Jag har försökt invänta mer info angående den där officella förfesten och avvaktat att boka festplatsen, men eftersom det verkar vara sånt tryck här på tafolket att jag håller festen ändå så får det la bli så :-)

Vad jag dock inte har fått klart för mig är hur många som har hoppat över till den officiella festen?

Återkommer imorgon med karta och dylikt.

Föreslagsvis drar festen igång vid 15-16. Nice med en förmiddagsfest ju... bra tid att grunda rejält..

Vid riktigt uruselt väder så kör vi feststart med början vid 20 ( det kan bli lite trångt på inomhusstället..)

Old Post May-10-2004 14:08  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sztation
tranceaddict

Registered: May 2004

kl15-16 på förmiddagen alltså..
jag tar med frisbee, boll och bajamaja..
nä förresten.. vi får skita i havet.. det är mer naturligt.

Old Post May-10-2004 14:22  Sweden
Click Here to See the Profile for sztation Click here to Send sztation a Private Message Add sztation to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by sztation
nä förresten.. vi får skita i havet.. det är mer naturligt.

det har jag alltid tyckt

Old Post May-10-2004 17:48  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Sipo... jag tycker ju som så iaf att vi ska köra på det här för nån mer info om en officiell förfest har jag inte sett... eller har jag missat nåt + att det känns roligare och mer personligt om det är en SWETA förfest + vänner

Old Post May-10-2004 17:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001
Confused

Jag kommer på sweta-förfesten. Karta någon? Och telefonnummer till folk man kan ringa om man går vilse? spank yoo

Soundcloud!

Music by me

Old Post May-10-2004 18:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Lasseman kommer som sagt också.

Sipo - hur nära Slagt kommer förfesten att äga rum? Om jag har förståt allt rätt så finns ett billigt övernattningsställe i närheten av Slagthuset - ska jag släpa med några skivor så vill jag helst kunna dumpa de någonstans också innan vi beger oss vidare till den riktiga festen

www.laszlo.se

Old Post May-10-2004 18:58 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Connector
Jag kommer på sweta-förfesten. Karta någon? Och telefonnummer till folk man kan ringa om man går vilse? spank yoo

Har PMat dig

Laszlo... kanske nån tar med sig bilen annars som man kan lägga skivorna i som man hämtar efteråt sen

Old Post May-10-2004 19:22  Sweden
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Undrar oxå var det ligger om man nu lyckas komma ner på lördag!..

Old Post May-10-2004 19:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
Lasseman kommer som sagt också.

Sipo - hur nära Slagt kommer förfesten att äga rum? Om jag har förståt allt rätt så finns ett billigt övernattningsställe i närheten av Slagthuset - ska jag släpa med några skivor så vill jag helst kunna dumpa de någonstans också innan vi beger oss vidare till den riktiga festen

Stället ligger ca hmmsi 5 minuter med taxi från Slagthuset. Du kan lägga skivorna i lägenheten annars.

Dock lägger jag in lite reservation angående vinylspelaren än så länge. Inomhusstället har vinylspelare fixat, men utomhusstället ska jag kolla upp angående det imorgon..

Old Post May-10-2004 20:20  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Hmmm... trodde det var 5 minuters gång från slakthuset

The good news är att det är billigt att åka bulle i Malmö... ja fan om man jämför med Sthlm iaf

Old Post May-10-2004 20:30  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by sipowitz
Stället ligger ca hmmsi 5 minuter med taxi från Slagthuset. Du kan lägga skivorna i lägenheten annars.

Okej - schyrra byrra... Uppenbarligen finns det två hotel bara 100 och 200 meter från slagthuset - ska ringa in dit i morgon och kolla priser och boka rum.

litar på att du fixar vinyllirare till utomhusfesten osså (om nu vädret tillåter oss vara där)

www.laszlo.se

Old Post May-10-2004 20:47 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Förfest Tiesto
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFerry Corsten Live at Impulz 17-2-2001 [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackScorpio Rising - Nagasaki [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:30.

Forum Rules: