Originally posted by Vortex_SA
אה יובל איזה זכרונות אה יא זקן?
מתי רואים אותך דבר איתי באיציק...
שמע אחשלי, הגב הורג אותי כבר, המקל הליכה גבר לא עוזר, את השיניים הטוטבות איבדתי.... החיים קשים האשה כבר לא נותנת!!)#!)@
וואלה אחי אני מקווה לקפוץ בקרוב מאוד מאוד, אבל אתה חולריע לא רוצה לשלוח לי את הדברים שך באיציק ואחרי זה עוד ממציא לי תרוצים שהמחשב נופל
!()#@$!@)#!)#
ברררר חכה נגיע לאלטמן אתה לא מקבל אלכוהול...
May-05-2004 10:51
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by YuVaL
תנצלו את כיתה ט'
הכי שכונה שיש!!!, איי איזה זכרונות
רק תשקיעו במתמטיקה ואנגלית
אלה המקציעות היחידים שצריך להשקיע בהם ולעשות מאמץ לפחות מינימלי כדי להכנס ל5 יחידות!
אההה שכחתי.... אתה כבר 10 שנים בתיכון... אז אתה מבין במה צריך להשקיע ויש לך הרבה זכרונות מכיתה ט
מוזר... הילדים של היום שחושבים שהם נוער!!
___________________
.
May-07-2004 19:52
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מוזר... הילדים של היום שחושבים שהם נוער!!
חחחחחחח
___________________
May-09-2004 18:41
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אההה שכחתי.... אתה כבר 10 שנים בתיכון... אז אתה מבין במה צריך להשקיע ויש לך הרבה זכרונות מכיתה ט
מוזר... הילדים של היום שחושבים שהם נוער!!
לא אבל עברתי את כיתה ט' כדי לדעת במה צריך להשקיע
אידיוט
May-09-2004 18:45
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
וואי אתם יודעים מה מעצבן?????$!!@!#$
שיש בחטיפים תמתנה ה"פצץ" המעפן הזה של דרגון בול זי או בקיצור מה שקראו לזה פעם פוגים...
בואנה בנאדם אוכל לו בסבבה וכל פעם נתקל בפוג המזדיין הזה..
___________________
May-10-2004 14:47
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
וואי איך פיספסתי את הט'רד הזה..??
טוב הנה כמה דברים שאני חשבתי עליהם..
רגעים חרא:
1. כשנשפכת עלייך הבירה במועדון אחרי שמישהו נדחף עליך.. (זה פשוט קורה לי יותר מידי פעמים)
2. כשמישהו שורף אותך או שאתה שורף את עצמך עם סיגריה במועדון
3. שהמפקד שלך בישיבה ואתה לא יודע אם לחתוך הביתה
4. כשאתה מפספס את האוטובוס במאית שניה (גם קורה לי יותר מידי פעמים)
5. שאתה לא עובר את הסלקציה של המכוניות בחממה
6. שאתה ממשש מישהי ומרגיש שיערות..בעע
7. כשטוחנים אותך בשמירה
רגעים טובים:
1. הרגע בו אתה רואה את השומר שבא להחליף אותך
2. כשאתה קם ביום שבת בשעה 5 אחה"צ אחרי יום שישי מטורף רבוי באלכוהול ואתה לא זוכר כלום אבל יודע שהיה בןןןןןןןן-זונה...
Last edited by Sm0keMachine on May-10-2004 at 15:58