Originally posted by Zehra
vandaag met nyah nog in de les gehad over een beta-bbq in de zomer...
BBQ combineren met de house-party. da's pas ideaal. Maarja, dan zitten we weer met een geld-probleem, wie gaat alles gaan kopen en bijgevolg alles voorschieten?
May-06-2004 19:44
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Tiger777
BBQ combineren met de house-party. da's pas ideaal. Maarja, dan zitten we weer met een geld-probleem, wie gaat alles gaan kopen en bijgevolg alles voorschieten?
vorig jaar hebben we ook zoiets gedaan. iedereen heeft wat bijgelegd voor het eten (vlees en groente voor salades enzo) da was iets van 10 euro per persoon... iedereen moest drank meenemen... en voila! we have a bbq!
May-06-2004 19:48
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Das ECHT ni moeilijk he... Iemand gaat shoppen, we tellen daarbij alle kosten voor de muziek, delen door aantal bezoekers, en ge krijgt geen eten tot ge betaald hebt.
May-06-2004 19:49
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
vorig jaar hebben we ook zoiets gedaan. iedereen heeft wat bijgelegd voor het eten (vlees en groente voor salades enzo) da was iets van 10 euro per persoon... iedereen moest drank meenemen... en voila! we have a bbq!
Jah lijkt me normaal goed idee
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
May-06-2004 19:49
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
vandaag met nyah nog in de les gehad over een beta-bbq in de zomer...
met barbeques organiseren heb ik wel meer ervaring da met het organiseren van fuifen, zowel met inkopen doen, als het bakken zelf.
het combineren met een feestje en een bbq is leuk, maarja dan wordt het misschien heel veel werk in één keer. Kzou zeggen laat de ideeën nog maar komen
liefst een lokatie met een openlucht-zwembad in de buurt...
May-06-2004 19:51
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
ja we mogen dat skinnydipping niet vergeten hé!!
May-06-2004 19:53
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by djcresto
met barbeques organiseren heb ik wel meer ervaring da met het organiseren van fuifen, zowel met inkopen doen, als het bakken zelf.
het combineren met een feestje en een bbq is leuk, maarja dan wordt het misschien heel veel werk in één keer. Kzou zeggen laat de ideeën nog maar komen
reminds me @ werchter vorig jaar, teh lol
die vrouwen naast ons hadden zon gasding mee, op 5 minute eten
wij hadden ne bbq mee, na 3 uur nog geen eten, omda we die brikette ma ni aan kregen, nog een chance da we van die grote kaarse meehadden, anders nooit eten gehad
Registered: Jan 2004
We maken er gewoon ineens Trance Valley van!
May-06-2004 19:53
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
naaktzwemmen moet er idd bijzijn! Daar heb ik nog leuke ervaringen mee in portugal
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
May-06-2004 19:54
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by TOR
ja we mogen dat skinnydipping niet vergeten hé!!
das echt wel plezant hoor, midden in de nacht of moet ik 's morgens zeggen...
May-06-2004 19:55
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
wil de steenrijke beta met het zwembad nu opstaan!