|
אוקיי חבר'ה ובעיקר KrazyDJs
כנראה לא הבנתם אותי נכון
אני בפורום ההוא כבר הרבה זמן
ואני גם משקיע בו ומעלה לשם שירים מדי פעם והכל כי זה פורום ממש טוב וגם אני משיג משם הרבה קטעים טובים והוא ממש עזר לי להיכנס לכל העניין של המוסיקה האלקטרונית ועזר לי להבין הרבה דברים ולהכיר סגנונות שונים.
לאחרונה המנהל של האתר קיבל הרבה תלונות מכל מיני אנשים קנאים שראו שמתפתחת קהילה איכותית שגם חולקת שירים,וזה לא מצא חן בעינהםכיוון שאני מעריך את הפורום הזה ואת כל מי שעובד עליו,אני מכבד את הבקשה של המנהל ולכן רוצה לשמור על האתר זה בשושו
לא בקטע של לפגוע במישהו,ובטח שלא בקטע של סנוביות,אלא פשוט כדי לא לפגוע ולהרוס את הפורום.
זה בדיוק כמו שהמנהלים פה מבקשים לא להביא כתובות של אתרי הורדות או שהם מבקשים לא להעלות לפה שירים וכולם מכבדים את זה,אותו כנ"ל בפורום ההוא.כמו שפה אנשים מכבדים בקשות של המנהלים,גם בפורום ההוא(שמה לעשות,אני חלק ממנו) מכבדים בקשות של מנהלים.
אין לכם מה להיפגע מזה
וזה שביקשתי שתסיר את הכתובת זה לא משהו אישי נגדך או נגד שאר חברי הפורום פה שהם אנשים טובים אחד אחד,אלא רק בגלל הרצון שלי לשמור על הפורום ההוא ולעשות מה שהמנהל ביקש.
אז אתה יכול להגיד אני שם זין,ומצד שני אתה יכול להתחשב קצת באחרים.
אז כבר קצת מאוחר מדי בשביל להסיר את הכתובת שפירסמת,אבל פשוט תחשוב על זה.
ראיתי איך חברי הפורום פה הגיבו כשמשתמש אחד פירסם את הכתובת של טרו אמפי3'ס. אז כמו שאתם (ואני) מנסים לשמור על האתר הזה ככה אני מנסה לשמור על האתר ההוא.שום דבר אישי.
איתן אני מקווה שאתה עדיין תופס ממני

___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Last edited by DJ Alex E. on Jun-03-2004 at 16:08
|