|
Zojuist besteld, dus helaas nog niet binnen. Weer erg fijne plaatjes woooei
Eric Prydz - Human Behaviour / Lesson One // (Pryda Promo)
Human Behaviour is echt een heerlijke plaat , geweldige melodie met een lekkere sound. Beetje club / techhouse achtig, echt een feelgood plaatje. Promo op Prydz zn nieuwe label, kostte me ook 13 euro dus hoop dat het nog ff duurt voor de retail, vind em zo lekker dat ik de plaat gewoon moest hebben. B-kant heb ik nog niet echt goed kunnen beoordelen op zoŽn kort sampletje maar klonk ook zeker niet verkeerd. Aanrader!
Hertz - Used // (Sway)
Weer een knaller van Hertz . Used en Free Ride zijn erg lekker, More Funk vind ik niet zo. Used is een erg rauw plaatje. Zitten een paar flink stevige climaxen in wat het een echte knaller maakt. Free Ride is meer funky, iets minder stevig maar zeker niet minder lekker.
Jamie Anderson - Tornado // (Noise Music)
Lang getwijfeld of ik deze moest kopen. Had het idee dattie misschien beetje afgezaagd zou kunnen gaan klinken na een paar keer luisteren. Toegankelijk plaatje met herkenbaar ŽNo DipŽ belletje op de achtergrond. Bouwt 2x op naar een leuke climax, beetje een Michel de Hey springplaatje zeg maar 
Joey Beltram - Beyonder / Universal Mind // (Tresor)
2 erg lekkere funky plaatjes
Kobbe & Trish Van Eynde - Tutti Frutti / Valve // (Pocket)
2 Toegankelijke plaatjes, zijn lekker te combineren. Tutti Frutti is een beetje een groovy plaatje, leuk voor in het begin. Valve is wat steviger, zit een melodietje in wat echt in je kop blijft zitten, makkelijk te combineren met ander spul.
Len Faki - Figure 2 // (Figure)
Zocht deze al een tijdje en heel toevallig zag ik dat ze em bij Dancegrooves back in stock hadden, ik blij . Echt een geweldige plaat dit alle 3 de tracks eigenlijk wel, maar vooral de A1 en B1. In de A1 zit echt een heerlijke drive, dat nummer gaat maar door lekker funky plaatje gaat echt goed los . B1 is wat steviger, wel beetje dezelfde sound, stukje duisterder dan de A1 ook erg vet nummer. 
Markantonio & Rino Cerrone - Total Impact EP // (Analytic Trail)
Swiper (de A-kant) moest ik een paar keer luisteren voordat ik em echt goed vond. Lekker groovy track, leuk voor in het begin van een setje. B-kant is wat steviger en dieper, track bouwt naar mijn zin iets te lang op waardoor die een beetje eentonig wordt maar denk ik een track die beetje moet groeien.
Michel De Hey - Do You Want Me? / Camera // (Hey!)
Moest ik ook nog steeds hebben. Heb de plaat duidelijk gekocht voor Do You Want Me? Lekker knaller met supervette pianosample.
Misjah - Sea Side EP // (Wet Musik)
Weer een zeer lekkere release van Misjah, die gast produceert de laatste tijd echt heel erg veel, volgens mij de 4e release in een maand ofzo. Deze keer wat minder stevigere tracks, vooral de A1 en B1 vind ik erg lekker.
Morillo Feat. Audio Bully's - Break Down The Doors // (ID&T)
Ook een plaat die nog op mn verlanglijstje stond, vind de sound in deze track echt zooo gaaf.
Mr Sliff - The Riff // (Jericho)
Heerlijke productie van Adam Beyer. Voor de A-kant heb ik em gekocht, erg melodieuze track wat rustiger en dieper dan mn meeste platen maar echt een heel mooi nummer. Op de B-kant staan nog 2 stevigere platen maar daar was ik zo na de eerste keer luisteren niet echt kapot van.
Paco Osuna - Conexion Ep // (Zenit)
Ben beetje Paco Osuna fan aan het worden, dit vind ik zoŽn vette track, de A-kant. Echt aan 1 stuk door gassen, lekker funky.....nummer swingt als een gek en blijft maar gaan zonder eentonig te worden. Dit soort techno vind ik echt geweldig . De B1 en B2 zijn ook super.
Paco Osuna & Mark Antonio - Atome EP // (Analytic Trail)
Een wat oudere plaat die al een tijd op mn verlanglijst stond. Ik zag em bij toeval bij dancegrooves staan (titel van de plaat was verkeerd gespeld ). Echt een kneiter van een plaat, vergelijkbaar met de plaat van hierboven maar dan nog steviger , de Bulling remix van Markantonio die op de A-kant staat is echt geweldig. Erg hard maar toch funky, als ik dit live hoor zou ik echt gek worden hehe .
Pascal F.E.O.S. - Omychron EP // (Primate)
Op de A-kant een heerlijke track. Hij klinkt wat rustig daar de melodie op de achtergrond maar er zit toch wel lekker wat vaart in. De B1 is wat meer recht toe recht aan, minder melodie en wat steviger. Ook zeer fijn plaatje.
Roland Klinkenberg Monday Groove / TKO // (Electronic Elements)
Wel bekend bij iedereen deze. 2 erg lekker tracks. TKO ook zeker niet onderschatten want sinds Monday Groove helemaal platgedraaid is begin ik TKO steeds meer te waarderen, 2 lekker knallers