Originally posted by TranceFool
Ja, dat zei Bas net ook....
Maar ik vind het eerlijk gezegd supergaar dat ze niet eens een algemene ranglijst en een ranglijst voor de subpoule hebben
daar erger ik me ook gruwelijk aan, je kunt verdomme niet eens zien hoeveelste je staat. Ze zijn de meest logische functies van een EK-poule vergeten
Die poule van villabvd werkt wel gewoon zoals het moet. Maar ja, daar kunnen we ons niet meer aanmelden.
Jun-13-2004 14:23
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Djeebie
Die poule van villabvd werkt wel gewoon zoals het moet. Maar ja, daar kunnen we ons niet meer aanmelden.
doe ik ook aan mee
Wat een slechte scheidsrechter zeg bij zwitserland - kroatie
[edit]
5 punten na gister had spanje - rusland goed (1-0)
Last edited by Jappio on Jun-13-2004 at 18:07
Jun-13-2004 18:00
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
So - de - ju!
Sodeju!
Wat een pot zeg, niet normaal!!!!
Slecht voor mijn poule (had 2-2, terwijl iedereen 2-1 voor Frankrijk had ofzo), maar niet normaal zeg!!!
Teeeeeeering!
Beckham is de kneus, Zidane is de held. Wel jammer..... gelijk of verlies van Frankrijk was wel kicken geweest.
Jun-13-2004 20:36
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Wanne gek zeg
Allez les blues!
Ik dacht tot 3 minuten geleden geen punten te halen voor mijn poule. Het was 0-1 voor Engeland.
Ik had 3-1 voor Frankrijk.
En inmiddels heeft Frankrijk met 2-1 gewonnen.
Waanzin.
Dit was tot nu toe toch de mooiste wedstrijd. Had veel meer spanning dan de overige al was het zeker geen hoogstaand voetbal.
Frankrijk heeft eigenlijk geen kans gehad.
Ik heb nog precies nul punten in mijn poule
Heb gegokt op verassingen (behalve Portugal), maar laat nu net die wedstrijd de verassing zijn......
Jun-13-2004 20:40
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
wat een wedstrijd zeg
Had 2-1 voorspeld en sta voorlopig op 8 punten, had namelijk voorspeld dat Kroatie zou winnen van Zwitserland, maar dat is helaas niet uitgekomen.
wel zielig voor Beckham, want die krijgt alles weer over zich heen omdat die de penalty gemist heeft. Maar wat een terugspeelbal van Gerrard, zoiets verzin je toch niet
Ik dacht tot 3 minuten geleden geen punten te halen voor mijn poule. Het was 0-1 voor Engeland.
Ik had 3-1 voor Frankrijk.
En inmiddels heeft Frankrijk met 2-1 gewonnen.
Waanzin.
Dit was tot nu toe toch de mooiste wedstrijd. Had veel meer spanning dan de overige al was het zeker geen hoogstaand voetbal.
Frankrijk heeft eigenlijk geen kans gehad.
Yup Henry heeft geen bal goed geraakt, fransen hebben op 90 minuten geen goeie kans bij elkaar gespeeld. En dan op 1 minuut van 0-1 naar 2-1, dit hou je echt niet voor mogelijk zeg. Toch blijf ik er bij Frankrijk gaat er uit voor de finale
Registered: May 2001
Tering wat een wedstrijd zeg! zoiets verzin je inderdaad niet!
Jun-13-2004 20:47
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Wat een wedstijd idd Heerlijke ontknoping, bij de misser van Beckham had al zo'n idee dat er "iets" ging gebeuren Bij die vrije trap van Zidane wist ik gewoon dat ie erin ging En dan die penalty erna, was meegenomen
Morgen ook weer een mooie wedstijd met Denemarken - Italie
Jun-13-2004 21:03
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Wat een verschrikkelijke ontknoping
Hoe kun je een penalty missen tegen die flutkeeper?