quote:Originally posted by Pumaz Het is BePA My invention, so spell it my way all the BePA's to www.progressiveaddict.com this is TRANCEaddict
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
quote:Originally posted by djcresto all the BePA's to www.progressiveaddict.com this is TRANCEaddict word !
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Ik zou mijn Xpander EP ook willen laten signeren, maar dan is die mooie hoes om zeep
^ja was ik ook aan het denken, maar cd boekjes of cover, is toch iets veiliger
Ik heb geen CD van Sasha, en tegen dan ga ik nog steeds geen geld hebben om Involver te kopen...
wete ge moet er eentje van mij vasthouden
Of ik kan het hoesje van internet plukken en het met onze crappy printer afdrukken, volgens mij gaat hij het verschil echt niet merken!
en dan heel de tijd met die print rondbewegen, zodat ie de tijd niet heeft om fatsoenlijk te kijken.
Ik neem Airdrawndagger alleszinds mee voor een kriebel, ik twijfel tussen cd en vinyl... Dries gij pakt de stift mee he
quote:Originally posted by djcresto all the BePA's to www.progressiveaddict.com this is TRANCEaddict die link uitgeprobeerd gert?