Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

1) svenska tjejer är bäst i världen
2) jag ska lätt se tiesto i sthlm

Old Post Sep-05-2001 20:34 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Det är dom väl om man får den man vill ha så är ju allt toppen med dom......

Tiesto är helt klart värd att se allså......Han är gr8.....

Old Post Sep-05-2001 20:59  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

har sett tiesto en gång, men det räcker inte, måste ha mer!!!

Old Post Sep-05-2001 21:23 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Shiiiiit allvarligt? Tiesto? var? Vilke åldersgräns? SÄG att det är 16.......

Ok så vi har alltså:

minshooter
AlienFactory
Reveal
Gaby
X-dream
DJ-Irish

Och SteveTranz4Ever om vi kan få tag på honom.....
Har jag glömt nån?

Old Post Sep-05-2001 22:30 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by [A|ienFactory]

Jag visste inte ens att du var tjej....

Nog är jag en kvinna!!! Heter Gabriella men kallas för Gaby.

Old Post Sep-06-2001 08:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Är det bekräftat om Tiesto? Gud va jag älskar den mannen!!! Hörde han på dockan förra året och på Ibiza i somras...men inte fan får man nog!!!

Vilka ska dit ifall det blir något? Sorry MINDSHOOTER men skulle nog inte tro att det är 16 ifall Tiesto spelar...

Hur gamla är ni grabbar?

Old Post Sep-06-2001 08:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by Gaby
Är det bekräftat om Tiesto? Gud va jag älskar den mannen!!! Hörde han på dockan förra året och på Ibiza i somras...men inte fan får man nog!!!

Vilka ska dit ifall det blir något? Sorry MINDSHOOTER men skulle nog inte tro att det är 16 ifall Tiesto spelar...

Hur gamla är ni grabbar?

Överlevde 25 års dagen för ett litet tag sedan

Det lär nog vara minst 18 års gräns på en Tiesto fest. Baren är en välkommen inkomstkälla när de tar dit storfrämmat som Tiesto.

/Irish

http://www.assortedtrance.com

Old Post Sep-06-2001 09:19 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Hmm....Men JAG MÅSTE DIT!!! ARGH!
Vafan....men jag känenr en snubbe på MSN han va på Tiesto och då var det ingen åldersgräns.....mend et va iof inte i sverige...
¨vem fixar falsk leg åt mig?

Old Post Sep-06-2001 09:24 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Ifall killen på MSN är under 18 och var på Dockan när Tiesto körde så hade han ett jävla bra falskleg eller så snackar han skit!!!
Det var 45 min kö för att dom kollade allt (t o m ciggpaketet och halstabletterna) och leg kollade dom så jäkla noggrant så det var sjukt!!! Missade 1 h när han körde pga av kön till o komma in och sen för att lämna jackan!!!

Old Post Sep-06-2001 10:24  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Näh det var inte i sverige.....emn ska Tiesto köra på dockan nu eller?

Förresten missa inte att kolla in låten jag laddat upp i Music section...jag har fått lite Webspace från telia nu så jag kan servera låtar varje vecka nu Uplifting så klart Ladda hem...ni får bra speed också......

Old Post Sep-06-2001 10:37 
reveal
always in the mix

om det blir av så ska jag lätt dit
är 21 btw

Old Post Sep-06-2001 10:52 
mindshooter
Neverchanging avatar

Thumbs up

Jag fixa hit min polare....han kommer hänga i det svenska forumet om vi startar ett

Mindshooter presents:

Fruktsoppa

Kanske en kort liten presentation Fruktsoppa?

Old Post Sep-06-2001 12:00 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Post New Thread    Post A Reply

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId Id Id ! New Vocal Breaks Stormer! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalt Tank - Eugina (DJ Tiesto Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:10.

Forum Rules: