|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
lievez
relax...

Registered: Dec 2003
|
|
|
just terug 
Alter Ego was speciaal, maar na hun 15 minuut lange intro begonne ze eindelijk aan het hardere beukwerk. Viel best nog te pruime
Jan van biesen was lekkah house beats 
Tiesto, ni echt gepast vo op pukkelpop imho ma swat, de opbrengsten zullen hoog gestegen zijn. Veel te veel volk en te kleine zaal. Veel stoem volk dat denk dazze super zijn omda ze na tiesto zien of zenne naam kennen. Heb wel ma een half uur gezien van zijn set ma kstond mij ni direct aan en aangezien dak buiten stond vondek de sfeer ni echt leuk.
Chemical Brother man man vette show. Vette lasershow en die manne zijn super live ! geen woorden voor 
Groove Armada was ook eel leuk en brachten dikke sfeer in de tent
Felix the housecat liet de keet ontploffen samen met miss kitten die daarvoor lekker draaide, in de micro aant het zingen was
2 many dj's lekkere sfeer ma toch ma raar dazze zelfde liedje gemixt hebben met de zelfde acapella die felix the housecat draaide in zijn set
Faithless, bah ni veel soeps live eerlijk gezegd. Da zwarteken me zijn zaage stem, sprecies constant aan de pille me zen kreuk stem 
bloodhound gang weet echt wel oe ze het volk kunnen warm houden. Tussen den liedjes in bekke "comedy" zeveren en leuk inspelen op het publiek. Nice 
Roni Size, best wel leuk DnB maar met momenten. Eens je 1 liedjes gehoord hebt ken je de rest ongeveer ook wel 
Adam Freeland leuke breakbeat en rock e.d. in elkaar gemixt
Dr Lektroluv, the man in the green mask :d Leuke aparte elektro maar niet lang bezig gehoord
Junior jack juist laatste liedjes gehoord "E Samba" het volk was wel sfeerlijk dus kdenk dat het behoorlijk goed moet geweest zijn
Roger Sanchez juist heeeeeel ff gehoord bij het doorwandelen van den boiler 
Offspring, niet slecht
Soulwax, best leuk maar niet zo geod als ik gedacht had
Seelenluft, best wel chilly house beats om een te bekomen van de dag ervoor 
Marco Bailey live was nog redelijk leuk. Ze waren met 4 of 5 live aan het drummen enzo. Redelijk tof ma op het einde net iets te saaie techno voor mij 
bekke kort samengevat, ma kzen te moe om deftig te type en goede woordkeuze op te halen 
|
|
Aug-22-2004 14:25
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:57.
Forum Rules: