|
| quote: | Originally posted by taltul
"האם בכלל חשוב לאנשים מה הגדרה של מה שהם אוהבים או שזה רק עניין של מוזיקה יפה ומרגשת יותר?"
|
לפי איך שאני רואה את זה, לרוב האנשים היום זה כן משנה,
וזה לא רק עניין של הגדרה, אלא גם פשוט עניין של סגנון.
כמה אנשים אני שומע אומרים:
וואלה אני מאוד אוהב מוזיקה , אני אוהב הכל חוץ מטראנס ומזרחית.
פעם אני בעצמי הייתי ממש ככה, רק הפוך,
מה שלא טראנס
4/4,
הייתי מאוד מזלזל בו
אני מאוד מנסה לשנות את זה, זה נראה לי מאוד חשוב,
כי אני פתאום מרגיש כזה פספוס ענק.
הלוואי כל האנשים היו שומעים באמת רק מה שמרגש אותם, ולא משנה איזה סגנון,
רק שזה נשמע פשוט אבל זה לא, כל אחד בסופו של דבר חשוף הרבה יותר לסגנון מסויים, וזה בסופו של דבר מה שמרגש אותו.
פשוט יש לי כזאת הרגשה, שהרבה אנשים שעוברים מאפליפטינג לשמוע פרוגרסיב עושים את זה לא בהכרח כי הם כל כך מתחברים לסגנון אלא יותר כי זה נראה להם נכון.
אין לך מושג כמה אני מרגיש דביל בקשר לידע המוזיקלי שלי,
אני פשוט לא מבין בשיט, ולפני כמה שנים שכנעתי את עצמי שכולם מטוטמים ולא מבינים שטראנס זה הדבר וכל השאר זה זבל.
אני מקווה אבל שעכשיו שאני מודע יותר לזה שאני דביל, אני אכיר עוד הרבה סגנונות חדשים.
נ.ב.
מוש בן ארי - jah is one
איזה שיר יפה
ואני מרגיש שהשיחה הזאתי לא מובילה לכלום, וזה בכלל לא קשור לנושא של הטרד, וגם אני מזיין יותר מדי את השכל...
זהו

___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|