Originally posted by New Wave
Die zielige arminpikkies, die zouden ze eens moeten bannen! Alleen maar posten in hun zielige arminthreadjes maar verder hebben ze geen enkele waarde voor dit forum. Als ze nou eens wat zinnigs te melden hadden, okee, more respect, maar dit is werkelijk te triest. Doe eens wat meer om de waarde van ons forum te verhogen.
Er zitten twee kanten aan!
In principe zou er niemand gebanned moeten worden omdat je dan zo'n eenzijdige groep op t forum krijgt, maar aan de andere kant is deze groep misschien wel van het slecht-discusiëren-snel-op-de-pik-getrapt zijn :s
Aug-11-2004 14:56
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Die zielige arminpikkies, die zouden ze eens moeten bannen! Alleen maar posten in hun zielige arminthreadjes maar verder hebben ze geen enkele waarde voor dit forum. Als ze nou eens wat zinnigs te melden hadden, okee, more respect, maar dit is werkelijk te triest. Doe eens wat meer om de waarde van ons forum te verhogen.
Originally posted by Miss Proximus
deze groep misschien wel van het slecht-discusiëren-snel-op-de-pik-getrapt zijn :s
Mwjha, dat is 1 van de kenmerken van het arminvolk op dit forum.
Want stel je voor dat je iets negatiefs zegt..owjhee, dan heb je de poppen aan het dansen. gaajus is het.
Aug-11-2004 15:22
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
quote:
wat een dropje ben je
budfoto
kom op tim, laten we m niet meer uitschelden *hihi*
ahahaha lekker hoor
en wat betreft dat gezeur... 1 keer is genoeg, sommige mensen spammen hele threads vol met zeur/zeik da vind ik gewoon jammer... 'ja, dat lijkt me een vet feest!!!' hoor ik veel te weinig hier van sommige mensen. Post dan zelf een keer een feest waarvan je zegt 'Dat lijkt MIJ leuk'... zie ik ook nooit.
he domme apelul! moet ik je ballen er af hakken ofzo?
alsof jij je dikke kop ooit op een feest laat zien!
alleen dom lullen op een forum en niet op feesten komen! dan ben je pas echt een nerd! je lijkt tim wel man!
Aug-11-2004 16:02
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Ik hou me hier buiten.
Een beetje stoken is leuk , om mensen te laten happen, dat doe ik ook wel eens. Maar dit is niet echt leuk voor de sfeer op een forum.
Diplomatiek ben ik he?
Aug-11-2004 16:05
Opti
tranceaddict in jail
Originally posted by franzelare
je lijkt tim wel man!
sterker nnog, het ís Tim!
Aug-11-2004 16:06
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Diplomatiek ben ik he?
Je woont niet voor niets in Den Haag
Aug-11-2004 16:07
Miss Proximus
titelloos
lol!
spare: (offuh..REMY )
sommigen willen best posten dat dit 'een leuk feest is', maar die feesten heb je bijna niet meer hehe
Aug-11-2004 16:10
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
sommigen willen best posten dat dit 'een leuk feest is', maar die feesten heb je bijna niet meer hehe
Ik dacht dat jij zó graag naar Nederland terug wilde omdat je het feesten miste?