Originally posted by Tiger777
Ik verkoop mijn eerste platenspeler
ik heb hier dezelfde platenspeler (jb high Q 20D) staan en verkoop hem ook, aan dezelfde prijs als tiger hem verkoopt, 100 euro dus
platenspeler is nog in perfecte staat, incl. slipmat en stofkap, geen krassen of beschadigingen, 1j oud en goed onderhouden, enkel gebruikt om platen te beluisteren
zou mss handig zijn voor die persoon die pumaz kent
goedkoop mengpaneel van jasper en 2 dezelfde platenspelers
Last edited by dj Zevan on Nov-01-2004 at 12:32
Nov-01-2004 12:26
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Lol ja zou wel goed uitkomen voor hem, maar het is al een tijdje geleden, wie weet heeft hij iets anders al...
Nov-01-2004 12:31
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Vwala zie, voor 250€ een volledige installatie
Nov-01-2004 12:32
Tiger777
Pensionable tranceaddict
quote:
Originally posted by Pumaz
Lol ja zou wel goed uitkomen voor hem, maar het is al een tijdje geleden, wie weet heeft hij iets anders al...
Dan gaan we daar eens de boel kort en klein slaan... Beta thug team, do your stuff!
Nov-01-2004 12:33
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Tiger777
Vwala zie, voor 250€ een volledige installatie
Yop kben geïnteresseerd. Eerst nekeer zien wa kosten ik deze week weer aan de auto ga hebben...
Ok, mijne maat is geïntereseerd in de mixer maar wil nieuwe platenspelers kopen...
Er is wel 1 ding (die ik grappig vind): hij wil weten of het er cool uit ziet en vraagt een foto
Nov-01-2004 17:25
Tiger777
Pensionable tranceaddict
LOL
Cool genoeg?
Nov-01-2004 18:45
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Hij is weer weg, morgen zal ik het hem tonen
Nov-01-2004 19:10
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Ik zie dat jullie hier bezig zijn over dj gear enzo. Ik heb me op de dj expo ingeschreven voor de workshop 'dj school', mijn eerste kennismaking met het dj'en. Moest dit mij liggen dan zou ik dit eventueel wel willen verder doen als hobby. Ik heb al op enkele sites gekeken voor dj gear. Maar kunnen jullie mij niet eventueel tips geven voor dj gear die bij een beginner past? Andere tips enzo zijn ook van harte welkom.