Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beta-party inschrijvingen!
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Mail verstuurd en betaling gedaan gisteren (of was het nu eergisteren). Khad nog wel graag bevestiging gehad.

Old Post Jul-10-2004 16:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

DRINGEND VRAAGJE:

How come dat er zo weinig beta's geïnteresseerd lijken in deze bbq/party?
Als er te weinig inschrijvingen zijn, ist onmogelijk om alles te regelen...

Dus, als jullie naar de bbq/party willen komen, laat dit aub weten per mail en schrijf het geld dan over.
Zo'n party organiseren voor slechts 20 man is ni echt de moeite eh... en redelijk ondoenbaar qua budget.
Dan konden we ook gewoon bij iemand thuis wat kleins houden.

En dan een stille hint voor de organisatie, als er te weinig inschrijvingen zijn,
stap dan af van de regel enkel beta's+partner op de bbq...
en laat dit dan op tijd weten aan de beta's, want ik denk wel dat er misschien beta's zijn die vrienden willen meenemen.
De meesten komen gezamelijk, maar omdat het dan 'vrienden' zijn en geen 'partner', mogen ze
als t bbq-tijd is aan de kant zitten... ni echt aangenaam.

En qua installatie ist ook ni nodig om een installatie te hebben van 't kan ni meer op',
zeker als t budget al zo beperkt is.
Ik zou t bvb ni echt fijn vinden 25euro te moeten betalen en daarna nog moeten vaststellen
dat we nog bij moeten betalen. Tis al duur genoeg, dus moet ge de installatie er ook naar aanpassen.

Old Post Jul-12-2004 13:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Nyah
DRINGEND VRAAGJE:

Goeie vraag idd. Come on guys and girls! Waar blijven al die geïnteresseerden in een eigen feestje?

quote:
Dus, als jullie naar de bbq/party willen komen, laat dit aub weten per mail en schrijf het geld dan over.
Zo'n party organiseren voor slechts 20 man is ni echt de moeite eh... en redelijk ondoenbaar qua budget.
Dan konden we ook gewoon bij iemand thuis wat kleins houden.

Daar heb ik dus ook veel over nagedacht de laatste dagen. Sommigen hebben geen zin, anderen komen met een ander excuus... Als we dit hadden geweten konden we ook even goed een feestje houden bij pool thuis (eh pool? just kidding )

quote:
En dan een stille hint voor de organisatie, als er te weinig inschrijvingen zijn,
stap dan af van de regel enkel beta's+partner op de bbq...
en laat dit dan op tijd weten aan de beta's, want ik denk wel dat er misschien beta's zijn die vrienden willen meenemen.
De meesten komen gezamelijk, maar omdat het dan 'vrienden' zijn en geen 'partner', mogen ze
als t bbq-tijd is aan de kant zitten... ni echt aangenaam.

Het is dus zo dat enkele mensen vrienden wilden meenemen en dit dan ook aan de organisatie hebben gevraagd. Ik vind het niet erg dat je een vriend of twee (mss drie ) meeneemt naar de bbq. Maar het is ook niet de bedoeling dat je afkomt met 20 man. Het is ofcourse zo dat je vrienden ook de full price betalen.

quote:
En qua installatie ist ook ni nodig om een installatie te hebben van 't kan ni meer op',
zeker als t budget al zo beperkt is.
Ik zou t bvb ni echt fijn vinden 25euro te moeten betalen en daarna nog moeten vaststellen
dat we nog bij moeten betalen. Tis al duur genoeg, dus moet ge de installatie er ook naar aanpassen.

We are working on this subject!

Old Post Jul-12-2004 14:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Het verwondert mij ook dat er zo weinig naar de party komen. Ik heb me ook wel nog niet ingeschreven omdat ik vrijdag maar met iemand kan wisselen. Dit moet wss wel lukken en ik zal die dag dan nog mijn geld overschrijven. Ik kom af + mijn vriendin.

Het zou spijtig zijn moest er weinig volk zijn maar met weinig mensen kan het ook gezellig en leuk zijn

Old Post Jul-12-2004 15:48  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by FUSyke
Het verwondert mij ook dat er zo weinig naar de party komen. Ik heb me ook wel nog niet ingeschreven omdat ik vrijdag maar met iemand kan wisselen. Dit moet wss wel lukken en ik zal die dag dan nog mijn geld overschrijven. Ik kom af + mijn vriendin.

Het zou spijtig zijn moest er weinig volk zijn maar met weinig mensen kan het ook gezellig en leuk zijn

That's the spirit baby! Zeker gaat het een leuk feestje worden! Daar zorgen we samen wel voor!

Old Post Jul-12-2004 16:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
DRINGEND VRAAGJE:

Anja heeft gelijk, we zitten nu echt met onze handen in het haar, want bij te weinig inschrijvingen zal er niet veel party gegeven kunnen worden...

En wat ik mij afvraag: toen het idee voor een party/bbq eerst vorm kreeg was bijna iedereen laaiend enthousiast. En nu hebben er enkele mensen hun schouders onder gestoken, en dan opeen is de interesse precies weg, why?
Ik kan wel snappen dat er mensen niet kunnen wegens vakantie en werk, maar voor de rest mag je toch een beetje moeite doen voor de Beta's, niet? Ikzelf had op de 24ste een groot optreden in Nederland met de vendeliers, en ik heb dat ook afgezegd om dit feestje mee in elkaar te steken. Als er dan uiteindelijk bijna geen Beta's komen zou ik dat wel enorm jammer vinden...

Dus mensen, als jullie willen komen, wacht AUB niet te lang met betalen, dan weet de organisatie ook wat het budget is en waar we op mogen rekenen!

Old Post Jul-12-2004 16:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

vind het ook raar dat er weinig interesse is.. ik word normaal ook ergens anders verwacht, maar net als Jasper heb ik voor de bbq geopteerd.

zou idd jammer zijn mochten we maar met 20 man zijn

Old Post Jul-12-2004 16:42  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Bweh, mijn vriendin wou niet mee... She doesn't like trance, en om er dan 25€ voor te betalen

Ik ga polsen bij een paar vrienden of ze ni mee willen komen, anders ben ik ook maar ne zielige loner he

Old Post Jul-12-2004 22:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

^Komaan Tom, laat is zien wie de broek draagt thuis!

Old Post Jul-13-2004 00:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

ja om eerlijk te zijn was ik eerst ook nog een twijfel geval i.v.m.
hoe kom ik daar? wa gaat het allemaal wel nie kosten? wie komt er allemaal? hoe geraak ik terug thuis ?

ik wil zeker wel komen daar nie van ma twas nog ff bekijken hoe en wat enzo. Maar daar komt nu verandering in, der is licht aan de duisternis, een van dees alles es uitzoeken en maar es betalen.

Old Post Jul-13-2004 01:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Das fijn om te horen Buoyant, that's the spirit!

Old Post Jul-13-2004 01:53  Belgium
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Check this out!

http://www.betaparty.tk/

Applausje voor Zehra en Ei!

Last edited by Jasperovitsj on Jul-13-2004 at 02:41

Old Post Jul-13-2004 02:25  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beta-party inschrijvingen!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcan anybody identify this track? [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDreamcatcher - "I Don't Wanna Lose My Way" (Magik Muzik Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:39.

Forum Rules: