|
So, dat was weer een geweldig feestje!
Mooie locatie, mooi weer en mooie muziek... Wat wil je nog meer.
Ik vond armin beter dan normaal draaien vooral de eerste helft was echt geniaal wat mij betreft. Markus was ik niet zo van onder de indruk. Twas nog welgoed,maar toch net ietsje minder dan "normaal" als je het mij vraagt.
Verder was het gewoon erg gezellig en de sfeer was echt goed.
Jammer dat het om 12 uur afgelopen was, ik had het wel volgehouden tot zonsopgang...
Om 10 over twaalf werd iedereen naar buiteb gestuurd, en daar bleef iedereen in de ogen van de security veel te lang staan, ook Armin, Justine suissa enzo. Komt er een ietwat mannelijke uitsmijtster op de erg onschuldige Justine aflopen: "Hup nu gauw weg allemaal!" Vond Justine niet erg leuk. Op dat moment ging Armin zn platen maar weer ophalen,maar alle deuren zaten al op slot. "Maar, maar, dat kan toch helemaal niet!" Mompelde hij. Voelde zich echt genaaid volgens mij. Alle andere duren zaten ook al op slot. Toen moest aan onze mannelijke uitsmijtster gaan uitleggen dat ie Armin van Buuren was en dat zn platen nog binnen stonden.
Mischa Jonkers vriendin maakte toen de zoveelste gewelige opmerking die avond: "Je lijkt niet eens op een DJ" Auw...
Naja, twas wat mij betreft echt een topavond!!
___________________
if you follow others you're always behind!
|