Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Var har du varit?
Hur många länder har du varit i?
You do not have permission to vote on this poll.
Jag har varit i 1 annat land förutom Sverige 0 0%
2 1 1.67%
3 2 3.33%
4 2 3.33%
5 5 8.33%
6 3 5.00%
7 2 3.33%
8 4 6.67%
9 5 8.33%
10 2 3.33%
Jag har varit i fler än 10 andra länder än Sverige 34 56.67%
Jag har bara varit i Sverige 0 0%
Total: 60 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
InoX
tranceaddict

Registered: Apr 2003

danmark, usa, england, frankrike, spanien, italien, belgien, österrike, indien, cypern, grekland, monaco,

Old Post Oct-30-2004 03:03  Sweden
Click Here to See the Profile for InoX Click here to Send InoX a Private Message Add InoX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cham
tranceaddict

Registered: Oct 2004

Spanien
Frankrike
Italien
Tyskland
Österike
Danmark
Finland
Norge
Malaysia
Thailand
Singapore
USA
Canada

Men undrar om man ska räkna med alla iof, för Tyskland och Danmark reste jag bara igenom när jag var på väg till Alperna. Men men

Old Post Oct-30-2004 18:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Cham Click here to Send Cham a Private Message Add Cham to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Har hållit mig inom Europa ....

Sverige - Bor här...

Finland - Alla mina släktingar bor i Finland så där har jag nog totalt sett vart där i några år eller så.. Förresten så verkar som nästan alla svennar har vart i Suomi...

Danmark - Ja vad gör man i dannebrogeland.. Tältade även mycket där när man var mindre...

Norge - Kjempe flott, akkurat! Åkt till fjällen dit flera gånger..

Tyskland - Bott på Camping och hotell när man var mindre. Åkte en Europaresa med familjen när det begav sig.

Frankrike - Slutetappen på Europaresan. Eiffeltornet var massivt och mycket god mat.

Belgien - Var nån dag här under resan.

Holland - Tittade på väderkvarnar, tulpaner och folk i träskor.. Var nån dag här också, kom inte ihåg vart.

Luxemburg - Ok denna var snabbt avklarat.

Tjeckien - Klassresa med gymnasieklassen. Billig sprit och trevligt väder. Bäddat för en 2-veckorsfylla.. Ok ,kanske inte direkt så, men trevligt var det.

Grekland - Eh, ja. Röj typ.

Tror det var allt.

insignificant cor member alliance

Old Post Oct-30-2004 18:51  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by St_Andrew
Ligger i kanada ju =) *doooh*

hade ingen aning...får ändra

Old Post Oct-31-2004 11:23 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
miZ PicCi
tranceaddict

Registered: Aug 2004

USA
Canada
Sverige *fler gånger
France
Greece
Spain
Mexico
Germany
Norway
Denmark
UK
Italy
Brasil

Old Post Nov-01-2004 13:28  United States
Click Here to See the Profile for miZ PicCi Click here to Send miZ PicCi a Private Message Add miZ PicCi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
K-PAXian
On A Beam of Light

Registered: Oct 2004

Finland, Danmark och England. :P

Old Post Nov-01-2004 13:34  Norway
Click Here to See the Profile for K-PAXian Click here to Send K-PAXian a Private Message Visit K-PAXian's homepage! Add K-PAXian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Var har du varit?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan anyone Id this track [2024] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPinocchio - "Hypnotized" (Hayston's Whoop! Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:49.

Forum Rules: