|
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
אני דואג לנפלאותיו של שגיא לגבי זה 
ואגב אני שומר את הטראקים ורמיקסים שלו כבלעדיים ככה שאני מניח שלא תוכל לקבל את הרמיקס
אלה אם כן שגיא יחליט אחרת |
אממ בוא לא נגזים... זה לא בדיוק בלעדי לך אני יכול לתת לך רשימה של כמה אנשים מאוד מכובדים בסצינה שיש להם אותם גם אבל בעקרון יש לך בלעדיות נראה לי לרמיקסים אבללללל בחפיפים... מה שכן יש לך בלעדיות בלנגן את הטראקים לא שמעתי עוד מישהו שיש לו את הטראקים האלה מנגן אותם בקביעות כמוך ואני יכין איזה גרסת דמו לאקסטיק... בכיף שלי...
___________________
Music----is----universaL
Pay a visit good fella:
Xetro's MySpace
Xetro's Facebook page
|