|
ingen höjdare var det 
fan va konstigt i slutet på filterheadz,, uppe på scenen, där dj båset var,, stod de typ 15 pers.. på golvet kanske 10.. (ja ni kan tänka er draget :P) och en nisse stod genom hela deras set och störde dom o flaxade med händerna mellan dem och mixerbordet.. och inte en käft gjorde nåt,, och inga ansvariga verkade stå bakom filterheadz heller,, Kände mig som en .. ja.. annorlunda person när jag stod bland klungan uppe på scenen, många av dem däruppe verkade helt gone.. Vanligtvis brukar ju vakterna köra iväg folk som går upp på scen? filterheadz såg ju inte publiken.. lol
Och en nisse kutade in backstage och började trumma på ett gäng trummor som stod där, vart så förvirrad så jag inte riktigt förstod om det var meningen, men det var det nog inte med tanke på att han bara helt plötsligt gick in efter att ha stått på scenen och dansat.
call on me (filterheadz remix) var dock grym
nån 'are you a freak' låt var också ball.. så körde dom sunshine å yimanya också.. verkar vara jävligt softa killar de där.. lucien foort var nere o dansa en del också, o parham..
men fan va konstigt,, tror organisatörerna bakom smc har en del att lära av monday bar.
och när jag skulle ner till garderoben, snackade i telefon,, så börjar en vakt tjuta "stick hem för fan.. sluta käka E och stick hem höhöhö" ,, riktiga mongon..
alltså main golvet var typ dött igenom hela kvällen,, förutom när dom andra golven var stängda och det var awards utdelning på main.
urk
1/5.
|