Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

ik heb er zoveel zin in Ik rij met Tijs, Onno en Lex mee
We verwachten tussen 0:30 en 1:00 binnen te zijn... Hopen dat ie Fruit dan nog niet gedraaid heeft

Old Post Sep-24-2004 14:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

het was een leuk feestje. Een paar vette platen gehad en een paar platen waar de my little ponys de panama kwamen in galoperen. Die stukken waren erg boring. Vedere minpunt is dat ie smack my bitch up niet helemaal liet horen!

Maar verder vette platen:
-ik herriner me een hele dikke tribal/techno plaat met een waanzinnige break.
-blur-song 2
-planet funk - the switch
- en als klap op de vuurpijl een oude micheal jackson plaat! hulde dat ie die gedraait heeft,

Oh jah magrec wat had je een lelijk shirt aan joh

Old Post Sep-25-2004 04:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Leuk!

Old Post Sep-25-2004 09:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Na het zaalvoetbal gelijk samen met Emre in de auto gesprongen en (met cd 2 van Everybody uit de speakers) koers gezet richting Amsterdam. Nog voor 00:00 uur stonden wij op de dansvloer en kon het feest beginnen! Het was gelukkig een stuk koeler in Panama dan tijdens de 'Invited by Tiesto' feestjes. Het gevarieerde publiek keek nog wat om zich heen, maar de dansvloer liep al aardig vol. Het eerste uur draaide Sander Kleinenberg veel onbekend werk (voor mij althans).

Er was een flinke delegatie van TA aanwezig en uiteraard was High-NRG wederom niet te missen, ondanks dat hij zijn witte polo niet aan had ! Ook EINDELIJK kennis gemaakt met Snuggle (dat shirt van jou moeten wij echt hebben voor die gast van voetbal ) Na een uurtje even naar de andere zaal gelopen om de Stanton Warriors te beluisteren. Jezus, wat een breaks! Als je daar de hele avond staat ben je helemaal kapot... Op zich wel leuk, maar na een kwartiertje snel weer naar de grote zaal!

Inmiddels zowaar een paar platen herkend (met dank aan Emre natuurlijk!), waarvan die whitelabel van Tommyboy met sample van The Doors (uit de Essential van Deep Dish) het zeer goed deed! Pas heel laat kwam de delegatie met Partyhardy, Tijs08, DJ Lex en Phortje binnen. Gelukkig waren zij wel op tijd om The Fruit te beluisteren. Grappig nummertje en de mannen achter de draaitafels (Sander en die irritante MC) gingen ook volledig los. Uiteraard maakte Kleinenberg veelvuldig gebruik van zijn Pioneer DVJ, aan het eind van de avond kwamen er zelfs actiebeelden van Dennis Bergkamp voorbij .

Om een uur of 3 leek het wel of Sander zoveel mogelijk hits achter elkaar er uit wilde gooien. In een tijdsbestek van nog geen drie kwartier kwamen de volgende platen langs: N.E.R.D - She wants to move, Underworld - Born Slippy, Blur - Song 2, Alter Ego - Rocker, Prodigy - Smack my bitch up. De handjes gingen bij het publiek de lucht in, maar de echte liefhebbers geloofden het wel bij het horen van deze tracks.

Gelukkig, en daar is het natuurlijk ook een album-presentatie voor, ook veel platen van zijn nieuwe album. De volgende platen heb ik langs horen komen: Infusion - Do to you '82, Spektrum - Kinda New, Psycho Radio vs. DAF - The Deutsche Song, Planet Funk - The Switch, Hydroponix - Don't stop go, Sander Kleinenberg - The right time, Sander Kleinenberg - The Fruit (2x), Skai - Mir geht es gut, Ericke - Ya don't stop, Shineygrey - Why, Redanka - Waves. Die cd gaat dus zeker gekocht worden!!

Gelukkig had de DJ nog een paar lekkere afsluiters voor ons in petto (remix Michael Jackson - Remember the time), zodat we om half 5 met een tevreden gevoel weer huiswaarts keerden. Na de traditionele stop bij het tankstation dook ik om ff voor half 6 mijn bedje in!

Last edited by Tim81 on Sep-25-2004 at 10:31

Old Post Sep-25-2004 10:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
joesterizor
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

was een erg aangenaam feestje!
Vond de remix van Song 2 alleen niet zo heel goed. De Ivan Gough mix? vind ik vele malen beter!

Old Post Sep-25-2004 10:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for joesterizor Click here to Send joesterizor a Private Message Add joesterizor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by basvh
Oh jah magrec wat had je een lelijk shirt aan joh

pics or stfu

Old Post Sep-25-2004 10:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by jp
pics or stfu

Nee joh die basvh die had pas een lelijk shirt aan!!!
Volgende keer ff bellen welk shirt we aan trekken bas!

HEt was weer een erg gezellig avondje. Trouwens die MC dat is dus de zanger van fluke. Die dus ook de echte vocals doet op th efruit. MAar mijn god wat gaat The fruit een knaller worden zeg

De hele treinreis zat ik:"It's the fruit fruit fruit"

Ik vond sander erg goed draaien niet echt mixfouten gehoord en mijn god wat een lekkere duistere platen draaide ie af en toe. Hij ging zelfs een blokje klassiekers draaien. Groovecollection Jerry helemaal in zijn sas

Old Post Sep-25-2004 12:51  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

quote:
Originally posted by magrec
HEt was weer een erg gezellig avondje. Trouwens die MC dat is dus de zanger van fluke. Die dus ook de echte vocals doet op th efruit. MAar mijn god wat gaat The fruit een knaller worden zeg

Ik dacht al dat Sander die gast van de Audiobullys had ingehuurd
The Fruit krijg je inderdaad echt niet meer uit je kop !!

It's the fruit, that makes it fruity! It's the juice, that makes it juicy! It's the funk, that makes it funky! It's the junk, that makes it junkie!

Old Post Sep-25-2004 13:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by magrec

Ik vond sander erg goed draaien niet echt mixfouten gehoord en mijn god wat een lekkere duistere platen draaide ie af en toe.

oer kapoet???

sander zat er paar keer dus echt wel naast. OK het was minimaal, maar ernaast is ernaast! Niet dat ik me eraan stoor, het was een tof feestje met goede muziek en relaxte sfeer. daar gaat het immers om!

quote:
Uiteraard maakte Kleinenberg veelvuldig gebruik van zijn Pioneer DVJ, aan het eind van de avond kwamen er zelfs actiebeelden van Dennis Bergkamp voorbij .

Ik vond het geen reet voorstellen die DVJ, wat voor invloed hebben die dingen nu gehad. Ze moeten gewoon een normale vj neerzetten dan die dvd-cd spelers. Op het einde was er nog 1 kapot geloof ik.

Old Post Sep-25-2004 13:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

ff over die Ivan Gough remix van Blur - Song 2
Dat is de enige die er is volgens Simon Jones, dus lijkt mij dat Zabiela die song zelf zo vertieft met effecten dat het een compleet andere remix lijkt
Wel vet natuurlijk, maar volgens hem is het beide dezelfde die Sander K en Zabiela draaien

Old Post Sep-25-2004 13:31 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by basvh
oer kapoet???

sander zat er paar keer dus echt wel naast. OK het was minimaal, maar ernaast is ernaast! Niet dat ik me eraan stoor, het was een tof feestje met goede muziek en relaxte sfeer. daar gaat het immers om!

Ik vond het geen reet voorstellen die DVJ, wat voor invloed hebben die dingen nu gehad. Ze moeten gewoon een normale vj neerzetten dan die dvd-cd spelers. Op het einde was er nog 1 kapot geloof ik.

Die beelden kwamen ook van de VJ hoor. niet alle beelden kwamen van de pioneer DVJ.

Enne ik heb goede oren hoor maar ik heb niks beroerds gehoord. Maar goed dat er ff naast zitten is mij niet echt opgevallen. Ik geloof dat ze er nog wel extra geluid hebben neer gezet in de panama want ik sprak iemand die nog niet eerder het geluid zo goed had gehoord in de panama.

Old Post Sep-25-2004 13:35  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Het geluid was ook het eerste wat ons opviel! Dat was inderdaad beter dan bij eerdere feestjes in Panama (Invited by Tiesto). Daarnaast was het nu ook een stuk koeler gelukkig! Dat waren toch wel de grootste klachten bij Panama, dus dat hebben ze goed opgelost!

Old Post Sep-25-2004 13:37  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksweet prog tune [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Offer Nissim vs. Intermission - "Piece Of My Heart" (2004 Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:12.

Forum Rules: