|
Na het zaalvoetbal gelijk samen met Emre in de auto gesprongen en (met cd 2 van Everybody uit de speakers) koers gezet richting Amsterdam. Nog voor 00:00 uur stonden wij op de dansvloer en kon het feest beginnen! Het was gelukkig een stuk koeler in Panama dan tijdens de 'Invited by Tiesto' feestjes. Het gevarieerde publiek keek nog wat om zich heen, maar de dansvloer liep al aardig vol. Het eerste uur draaide Sander Kleinenberg veel onbekend werk (voor mij althans).
Er was een flinke delegatie van TA aanwezig en uiteraard was High-NRG wederom niet te missen, ondanks dat hij zijn witte polo niet aan had ! Ook EINDELIJK kennis gemaakt met Snuggle (dat shirt van jou moeten wij echt hebben voor die gast van voetbal ) Na een uurtje even naar de andere zaal gelopen om de Stanton Warriors te beluisteren. Jezus, wat een breaks! Als je daar de hele avond staat ben je helemaal kapot... Op zich wel leuk, maar na een kwartiertje snel weer naar de grote zaal!
Inmiddels zowaar een paar platen herkend (met dank aan Emre natuurlijk!), waarvan die whitelabel van Tommyboy met sample van The Doors (uit de Essential van Deep Dish) het zeer goed deed! Pas heel laat kwam de delegatie met Partyhardy, Tijs08, DJ Lex en Phortje binnen. Gelukkig waren zij wel op tijd om The Fruit te beluisteren. Grappig nummertje en de mannen achter de draaitafels (Sander en die irritante MC) gingen ook volledig los. Uiteraard maakte Kleinenberg veelvuldig gebruik van zijn Pioneer DVJ, aan het eind van de avond kwamen er zelfs actiebeelden van Dennis Bergkamp voorbij .
Om een uur of 3 leek het wel of Sander zoveel mogelijk hits achter elkaar er uit wilde gooien. In een tijdsbestek van nog geen drie kwartier kwamen de volgende platen langs: N.E.R.D - She wants to move, Underworld - Born Slippy, Blur - Song 2, Alter Ego - Rocker, Prodigy - Smack my bitch up. De handjes gingen bij het publiek de lucht in, maar de echte liefhebbers geloofden het wel bij het horen van deze tracks.
Gelukkig, en daar is het natuurlijk ook een album-presentatie voor, ook veel platen van zijn nieuwe album. De volgende platen heb ik langs horen komen: Infusion - Do to you '82, Spektrum - Kinda New, Psycho Radio vs. DAF - The Deutsche Song, Planet Funk - The Switch, Hydroponix - Don't stop go, Sander Kleinenberg - The right time, Sander Kleinenberg - The Fruit (2x), Skai - Mir geht es gut, Ericke - Ya don't stop, Shineygrey - Why, Redanka - Waves. Die cd gaat dus zeker gekocht worden!!
Gelukkig had de DJ nog een paar lekkere afsluiters voor ons in petto (remix Michael Jackson - Remember the time), zodat we om half 5 met een tevreden gevoel weer huiswaarts keerden. Na de traditionele stop bij het tankstation dook ik om ff voor half 6 mijn bedje in!
Last edited by Tim81 on Sep-25-2004 at 10:31
|