Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Bush encore plus près du but
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ZinG
RELIC REC.

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by SiM PeµRf
stfu cause I dont

just because he doesnt think like everybody else doesnt make him a moron.....

i dont agree with what he says but ur seriously gay to attack a person directly like that
evrybody against bronze here got arguments to prove why they think hes not right....ur only saying hes a moron LOL

dont make me call u a moron

Old Post Sep-17-2004 21:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZinG Click here to Send ZinG a Private Message Add ZinG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

Registered: Jul 2002
what for?

I mean u dont even know him.....just cause u dont respect his opinion doesnt make him a moron.....
hes a friend and a really nice person....dont be surprise I react when u diss him.....

no offense to u personnaly, I hope u understood that

Old Post Sep-17-2004 21:59  Canada
Click Here to See the Profile for SiM PeµRf Click here to Send SiM PeµRf a Private Message Add SiM PeµRf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZinG
RELIC REC.

Registered: Jul 2001

when a person has opinions like this i would call him a moron, it cant get anymore logical than that

Old Post Sep-17-2004 22:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZinG Click here to Send ZinG a Private Message Add ZinG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RazerYokes
International TA

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Bronze
se faire voler encore par les non-travaillant pi les pomés tabarnak
les gens irresponsable de leurs actions qui ne pensent pas avant d'agir.

La stupidité bourgeoise dans toute sa splendeur.
Tu fais quoi dans la vie toi ?

Old Post Sep-17-2004 22:40  Canada
Click Here to See the Profile for RazerYokes Click here to Send RazerYokes a Private Message Add RazerYokes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

il dépense l'argent de papa voila ce qu'il fait dans la vie

Old Post Sep-17-2004 23:35  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mekroon
p€uRf $qu@Ð

Registered: Mar 2002

Bronze est le plus travaillant d'entre nous tous ici, je suis pret à gager
École + Travail 25heures semaine = vraiment peurf
il dépense son propre argent
l'été: 11 heures par jour la semaine + la fin de semaine à 5 heures am + la sortie en grand jusqua des heures scandaleuses égal je rêves à faire autant dheures de travail

Old Post Sep-18-2004 06:22 
Click Here to See the Profile for Mekroon Click here to Send Mekroon a Private Message Visit Mekroon's homepage! Add Mekroon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RazerYokes
International TA

Registered: Oct 2001

faut l'admettre, si c'est vrai, ça hausse sa crédibilité. surtout que école + appart c'est pas donné en ce moment

Reste qu'il faut quand même pas penser que tout le monde sur le B.S. est paresseux et irresponsable. Plusieurs d'entre eux ont juste pas eu la chance d'avoir l'éducation et l'encadrement qu'on a eu de nos parents.

Old Post Sep-18-2004 16:24  Canada
Click Here to See the Profile for RazerYokes Click here to Send RazerYokes a Private Message Add RazerYokes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

tas raison Patrice, faut pas généraliser.....mais moi jsuis quand même daccord que ya de labus....et puis que l'on se porterais ben mieux commme société si tout le monde faisait sa part....

Old Post Sep-18-2004 16:48  Canada
Click Here to See the Profile for SiM PeµRf Click here to Send SiM PeµRf a Private Message Add SiM PeµRf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

Bronze bravo pour l'école + travail j'ai toujours cru que t'étais un fils a papa

Old Post Sep-18-2004 23:16  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by RazerYokes
faut l'admettre, si c'est vrai, ça hausse sa crédibilité. surtout que école + appart c'est pas donné en ce moment

Reste qu'il faut quand même pas penser que tout le monde sur le B.S. est paresseux et irresponsable. Plusieurs d'entre eux ont juste pas eu la chance d'avoir l'éducation et l'encadrement qu'on a eu de nos parents.

quote:
Originally posted by Mekroon
Bronze est le plus travaillant d'entre nous tous ici, je suis pret à gager
École + Travail 25heures semaine = vraiment peurf
il dépense son propre argent
l'été: 11 heures par jour la semaine + la fin de semaine à 5 heures am + la sortie en grand jusqua des heures scandaleuses égal je rêves à faire autant dheures de travail

tres bonnes paroles

Old Post Sep-19-2004 02:27  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bronze
YESSS

Registered: Jan 2004

C'est sure que lorsque j'écris des paroles scandaleuses à vos yeux cela semble bizarre. Mais pour moi elles ont du sens.
C'est sur que j'aime aussi provoquer ( un tit peu heheheheh)
Mais je crois qu'en ne voyant pas toujours les choses dans le même sens...les gens sont plus portés à la réflexion.

Moi j'aime voir les choses d'un coté...se qui ne m'empêche pas de lire, voir et me documenter sur tout les sujets.

Moi j'ai des raisons pour expliquer mes croyances et les autres en ont pour les leurs...

thats it

pi ceux qui ne comprenne pas...ben fuk off moi jmen calisse
jva pas traiter qqn d'innocent juste pour des opinions...ça cé carrément stupide et un manque de maturité à mes yeux.

Old Post Sep-19-2004 04:21  Brunei
Click Here to See the Profile for Bronze Click here to Send Bronze a Private Message Add Bronze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

bien dit

Old Post Sep-19-2004 16:34  Canada

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Bush encore plus près du but
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackANother Amazing Trancer...Sample Inside [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Blackmaster – Black Is Back [Bonzai Records] [BR2001-166] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:29.

Forum Rules: