|
| quote: | Originally posted by Cube
Finns det kvar några billjetter |
aaa de gör det.. jag e officiell biljettutköpare till folk på sweta 
men asså.. ja kanske gör er ledsna nu, det beror på. CSN-kortet får man väl om man studerar på gymnasium va? rätta mig om jag har fel. Det funkar inte.. De menar studenter som läser på universitet eller högskola! Om ni gör det och kan bevisa det i form av ett kort studentkortet, (gult & blått) eller mecenatkortet (vitt) så kommer ni in även om ni inte fyllt 20.
senaste festen (anordnad av sweapsound) på bk: captured moments, kom ju alla in iaf... även såna som var 19.. så jag tror det e lugnt ändå. dock skulle jag inte chansa från umeå.
___________________
Tom Cloud - Told You So
Last edited by Glorie on Oct-12-2004 at 20:20
|