Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De "school herbegint" frustraties thread
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

AAN Zehra

maandag:

09u-12u Ondernemingsstrategie & ethiek: Dit zal waarschijnlijk ethiek zijn. Zijn maar een 2-tal verplichte lessen meen ik. Ge moet hiervoor een werkje maken en dan hebt ge nog een gesprek daarover. Op basis daarvan (en aanwezigheid in de verplichte lessen) krijgt ge uw punt (geen examen dus). In feite hebt ge dus na een aantal weken ook op maandag vrij

dinsdag:

11u30-12u30 Duits: naar het schijnt is duits vrij easy, dus zou normaal geen problemen mogen geven. Ikzelf heb spaans gekozen en dat heb ik mij altijd erg beklaagd.

14u - 16u Ondernemingsstrategie & ethiek: ondernemingsstrategie zal dit zijn. Verschillende proffen geven dit vak, waaronder onze goeie vriend lefebvre. Schriftelijk examen (2 delen), 1 deel wordt door lefebvre opgesteld het andere door martens (denk ik , kweet nie meer wie andere prof is).

16u - 18u Creativiteit: nutteloos vak. 1 uu gemeenschappelijk waarin desaeyere zijne uitleg doet en het tweede deel is in groepjes waarbij ge de theorie moet toepassen op een gemeenschappelijk probleem. Hierover moet een rapport worden geschreven en moet worden ingediend. Zelf moet ge ook een gemeenschappelijk probleem kiezen en een rapport over uitschrijven. Op basis hiervan zult ge uw punten krijgen (weer geen examen dus)

woensdag:

16u - 18u Cultuur & toerisme-management: easy heb ik gehoord, en hoogstwaarschijnlijk open boek

donderdag:

11u - 12u Engels voor managers: best altijd naar les gaan, renders let daar wel op. examen is enkel op het einde van het jaar

13u - 16u Industriële technieken en materialen: een puur blokvak en verdomme saai. Zijn ook maar een 8-tal lessen van + 2 lessen presentaties want hiervoor moet ge ook een werkje inleveren. Mondeling examen en het werkje bepalen het punt

vrijdag:
VRIJ

Last edited by FCB_Fanatic on Sep-25-2004 at 15:36

Old Post Sep-25-2004 14:52  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
AAN Zehra

... veeeeeel info die ik kan gebruiken

thanks! we zien u ook op de meeting zeker eh

Old Post Sep-25-2004 20:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

wij hebben blijkbaar een vak "vergaderen". lol, dat wordt leuk

Old Post Sep-27-2004 18:22  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

maandag:
9u30 - 11u30 Antropologie
11u30 - 12u30 Heuristiek Middeleeuwen
14u - 16u Inleiding tot de westerse wijsbegeerte

dinsdag:
9u30 - 11u30 Heuristiek, algemeen deel
11u30 - 12u30 Geschiedenis van de Middeleeuwen
14u - 16u Geschiedenis van de Middeleeuwen

woensdag vrijaf =>

donderdag:
9u30 - 10u30 Inleiding tot het Duits
10u30 - 12u30 Oefeningen Middeleeuwen
14u - 15u Inleiding tot de westerse wijsbegeerte
15u - 17u Historische kritiek

vrijdag:
9u30 - 10u30 Oefeningen Paleografie
10u30 - 12u30 Geschiedenis van het oude Griekenland
14u - 16u Geschiedenis van het oude Griekenland

w0000t =)

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Sep-27-2004 18:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

^toch met geschiedenis begonnen. ik wens u veel sterkte in deze donkere jaren. tis wel een interessant vak anders.

Old Post Sep-27-2004 18:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Kaidreas
^toch met geschiedenis begonnen. ik wens u veel sterkte in deze donkere jaren. tis wel een interessant vak anders.

tx man, i'll need it =). kheb wel veeel goesting om derin te vliegen

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Sep-27-2004 18:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

Ik moet gans mijn programma samenstellen uit het volgende lijstje: http://www.kuleuven.ac.be/onderwijs...SC_50046117.htm
bijgevolg hebk nog altijd geen uurrooster

Old Post Sep-27-2004 18:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Nu eindelijk ook mijn uurrooster gekregen:
Maandag
8:30 - 10:00: Algemene weefselleer
10:00 - 11:30: Fysica

16:00 - 20:15: Ethologie

Dinsdag
8:30 - 10:00: Dierkunde
10:00 - 11:30: Algemene Chemie

Woensdag
10:00 - 11:30: Fysica
11:30 - 13:00: Algemene chemie
14:30 - 16:00: Algemene Weefselleer
16:00 - 17:30: Fysica

Donderdag
13:00 - 14:30: Algemene weefselleer
14:30 - 16:00: Algemene chemie

Vrijdag
VRIJ!!!!!

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Sep-28-2004 18:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De "school herbegint" frustraties thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack played by Above and Beyond [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playback DeNiro - Deepsky [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:10.

Forum Rules: