|
| quote: | Originally posted by mikeclark
Ik heb voor iedereen respect , amateur of profi |
Er zijn op dit forum bepaalde regels gemaakt.
Als er informatie over een onderwerp is waarover al een thread is, zal dit in de bestaande thread geplaatst moeten worden.
Een forum is inderdaad voor informatie en communitactie maar het is niet de bedoeling dat er threads dubbele threads worden gemaakt.
Wij hebben deze regel gemaakt omdat het forum voorheel on-overzichtelijk werd. Als je het hier niet mee eens bent dan is dat jammer. Er worden hier geen mensen sukkel of loser genoemt omdat zij melding maken over iets wat niet mag.
Iedereen houd zich aan de regeles dus jij ook. Ook al ben je de Duncan Stotterraar of de koningin.
___________________
Allemaal gelul!!
|