Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik wil naar Open Water!! Dat is net als de Blair Witch project zoń low budget film van 130 000 dollar maar heeft in USA alleen al meer dan 30 miljoen opgeleverd. En hij schijnt heel eng te zijn. Maarja hij draait hier natuurlijk weer niet.
quote:
Originally posted by Remy D
Ik wil naar Open Water!! Dat is net als de Blair Witch project zoń low budget film van 130 000 dollar maar heeft in USA alleen al meer dan 30 miljoen opgeleverd. En hij schijnt heel eng te zijn. Maarja hij draait hier natuurlijk weer niet.
Hij was hier maandag in de sneak, maar ben niet geweest omdat het me echt een hele gare film leek, ben naar een niet nader te verklaren vrouwenfilm geweest omdat ik de rest van de films die draaide op t sneaktijdstip al had gezien.
Nov-26-2004 16:13
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Jappio
Hij was hier maandag in de sneak, maar ben niet geweest omdat het me echt een hele gare film leek, ben naar een niet nader te verklaren vrouwenfilm geweest omdat ik de rest van de films die draaide op t sneaktijdstip al had gezien.
Zonde man, hij lijkt me echt vet. Maarja er zijn ook heel veel mensen die de Blair Witch niet leuk vonden..
Maar bruter nieuws:
Weer grote kans dat er toch een HALO film komt. Alleen neemt Bungie alleen genoegen met Ridley Scott als regisseur en als hij niet wil dan gaat het feest niet door. Na het eerste HALO deel vond Scott het script niet goed genoeg om het te verfilmen maar nu met het succes van het 2e deel en veranderingen aan het script gaat die hem nu wel doen.
Verdere geruchten:
Captain Keyes gespeelt door Ed Harris
&
Sergeant Johnson gespeelt door Samuel L. Jackson
Matchstick Men is wel een vermakelijke film, maar ook niet meer dan dat!
Dec-01-2004 08:24
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Maandag naar Finding Neverland geweest. Juist de film over het verzinnen van het verhaal over Peter Pan. Erg goeie film naar mijn mening, met een prima rol van Johnny Depp. Tijd geleden dat ik een film heb gezien in de bios waarmee je redelijk meeleeft met het verhaal.
Dec-01-2004 10:03
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Matchstick Men is wel een vermakelijke film, maar ook niet meer dan dat!
Matchstick Men heb ik voor me tentamen filmanalyse moeten kijken. En wat een klote film zeg. Die plotselinge verhaal zag ik al na 20-30 min aan komen en dan moet je nog 2 uur wachten tot die wending er uiteindelijk is.. Ach jah tentamen heb ik gewoon gehaald dus ik mag niet klagen.
Dec-01-2004 10:56
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Dit weekend met me vriendin naar 'The Incredibles' geweest, die nieuwe animatiefilm van Pixar, en ik vind m helemaal top!
Zeer mooie beelden, goeie grappen, leuke vondsten en de film is constant leuk, er zit geen enkel moment van saaiheid in, Top!
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Dec-01-2004 11:59
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Gister King Arthur gekeken. Best grappig....meer niet.