Originally posted by DJ-Kreing^^
קטע טוב זה קטע טוב ושום דבר לא יכול לשנות את זה, אפילו אם הוא מתנגן במועדון הנקרא "החור של התחת", מבינים?
וויכוח חסר תכלית אתם מנהלים כאן..
והסיבה שקטע יהיה טוב אפ הוא יתנגן במקום שקוראים לו החור של התחת היא שאם מסתובבים לצד השני רואים חור אחר (בתקווה שהחור של התחת לא היה שעיר ואז ברגע שמסתובבים נמצאים בבעיה קשה....במיוחד אם משמסתובבים אליו מחייך ויש לו קול דק
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Oct-31-2004 16:13
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
והסיבה שקטע יהיה טוב אפ הוא יתנגן במקום שקוראים לו החור של התחת היא שאם מסתובבים לצד השני רואים חור אחר (בתקווה שהחור של התחת לא היה שעיר ואז ברגע שמסתובבים נמצאים בבעיה קשה....במיוחד אם משמסתובבים אליו מחייך ויש לו קול דק
זה מה שאתה עושה במקום להכין לנו מצעד?
מדבר על תחת?
יאללה יאללה תתחיל לעבוד!
___________________
Oct-31-2004 16:18
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by princess cc
זה מה שאתה עושה במקום להכין לנו מצעד?
מדבר על תחת?
יאללה יאללה תתחיל לעבוד!
א. פוסט מצחיק לא?
ב. מותק המצעד מוכן...
אני עוד שנייה יכתוב את פוסט ה"פוסט מצעד" ואחריו כמובן המצעד עצמו אז תתכונני נסיכה
יש לך הרבה עבודה בקרוב
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Oct-31-2004 16:24
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
והסיבה שקטע יהיה טוב אפ הוא יתנגן במקום שקוראים לו החור של התחת היא שאם מסתובבים לצד השני רואים חור אחר (בתקווה שהחור של התחת לא היה שעיר ואז ברגע שמסתובבים נמצאים בבעיה קשה....במיוחד אם משמסתובבים אליו מחייך ויש לו קול דק
לא הבנתי...מה בדיוק אמור להיות בצד השני של החור??
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Oct-31-2004 17:45
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
לא הבנתי...מה בדיוק אמור להיות בצד השני של החור??
************************************************************
אליאור וקיפר אתם מכירים את הנוהל
קישטה מהטרד הזה זהו פוסט שלא מתאים לגילאים שלכם
************************************************************
אוי ואבוי...קח חור של תחת (נגיד שלך) תסתכל עליו
עכשיו תגע בו
אחרי שנגעת בו קלות תסובב את היד שלך מסביב לתחת... באיזה שהוא שלב היד שלך תתקל במשהו בולט (בהנחה שעשית את הניסוי על עצמך) או באיזשהו חור נוסף (אם החלטת לעשות תניסוי דווקא על ייצור מהמין הנשי) אני מקווה שאחרי ההדמיה הזאת הבנת...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Oct-31-2004 18:59
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אוי ואבוי...קח חור של תחת (נגיד שלך) תסתכל עליו
עכשיו תגע בו
אחרי שנגעת בו קלות תסובב את היד שלך מסביב לתחת... באיזה שהוא שלב היד שלך תתקל במשהו בולט (בהנחה שעשית את הניסוי על עצמך) או באיזשהו חור נוסף (אם החלטת לעשות תניסוי דווקא על ייצור מהמין הנשי) אני מקווה שאחרי ההדמיה הזאת הבנת...
God please forgive Ilan for he has sinned.
תגיד אילן אחי אף פעם לא שמעת על הדיברה ה 23 מעשרת הדיברות?
"ויאמר אלוהים אל משה לא תיגע בעכוזך כי טמא הוא"
אני מבקש להקפיד על חוקי התורה...
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Oct-31-2004 19:32
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אוי ואבוי...קח חור של תחת (נגיד שלך) תסתכל עליו
עכשיו תגע בו
אחרי שנגעת בו קלות תסובב את היד שלך מסביב לתחת... באיזה שהוא שלב היד שלך תתקל במשהו בולט (בהנחה שעשית את הניסוי על עצמך) או באיזשהו חור נוסף (אם החלטת לעשות תניסוי דווקא על ייצור מהמין הנשי) אני מקווה שאחרי ההדמיה הזאת הבנת...
ובונה אחי את כנראה גמיש בטירוף...
אני בחיים לא הייתי מצליח להסתכל על החור שלי.
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Oct-31-2004 19:37
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
ובונה אחי את כנראה גמיש בטירוף...
אני בחיים לא הייתי מצליח להסתכל על החור שלי.
אליאור וקיפר אתם יודעים מה הנוהל...
תעמוד עם הגב למראה גדולה
תתכופף לכאילו דוגי סטיייל
תסתכל בין הרגליים שלך
והכי חשוב..לא שמעת את זה ממני
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Oct-31-2004 19:47
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Oct-31-2004 21:43
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Flotser
טוב למקרה שההסבר שלי לא עזר טוב שיש כאן את מיכאל...
תותח אתה אחי תאמין לי..
אין עליך
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Oct-31-2004 22:01
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
OFF TOP(כמו שסטיבי אומר)
אפרופו תחת...
חומר למחשבה
הידעתם?
נקודת הג'יי של הגבר היא ברקטום