Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by dj_spare
kijk nu gaan we op elkaar afreageren... dit is ook niet goed. Verleidt elkaar niet tot het doen van uitspraken waar je later spijt van krijgt


Ik heb nergens spijt van, ik sta achter wat ik zeg.
HB moet niet zo praten als een kip zonder kop. Laat hem dat eens zeggen op het Paul Krugerplein waar ik woon, dan heeftie zo echt geen kop meer. Dit bedoel ik nou met 'kan/mag er op internet alles worden gezegd?'.
Mijn reactie is maybe een beetje sterk, maar actie = reactie. Ik druk me niet netjes uit wat dat betreft. Ik zal het even editen.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-02-2004 12:49 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL



Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl

HB --> de opmerkingen die jij maakt zullen niet alleen bij Snuggle in het verkeerde keelgat schieten

Old Post Nov-02-2004 12:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

heren van het forum

HB zijn uitspraak is misschien niet helemaal tactvol maar tis wel een gedachte die echt bij ons ALLEMAAL door de kop gaat now and then. Dus in feite zegt hij gewoon wat hij denkt. Hierop word hij aangevallen,naja zelfde situatie als bij de heer van Gogh zelf dus qua verloop (uitspraak-> reactie).


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Nov-02-2004 12:50 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!



Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dit bedoel ik nou met 'kan/mag er op internet alles worden gezegd?'.


ja



maar ondertussen flame en zeik/ziek je wel gewoon verder in andere threads.....


___________________

Old Post Nov-02-2004 12:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42



Registered: Jan 2002
Location: home

dit staat op nu.nl :


AMSTERDAM - De 26-jarige verdachte in de moordzaak op Theo van Gogh bezit een Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit en is woonachtig in Amsterdam. Dat heeft hoofdofficier van justitie De Wit dinsdagmiddag tijdens een persconferentie verklaard. Over het precieze motief van de dader wilde justitie geen mededelingen doen.

De fietsende dader zou de eveneens fietsende Van Gogh op de Linnaeusstraat rond 8.45 uur hebben ingehaald en hem beschoten hebben. Kort daarop stak de 26-jarige man Van Gogh meerdere malen neer met een mes nabij het stadsdeelkantoor. Van Gogh was op slag dood. Een omstander raakte bij de schotenwisseling gewond en alarmeerde de politie.

Briefje

De dader vluchtte niet meteen weg. Waarschijnlijk om vast te stellen of Van Gogh echt dood was. Op het lichaam liet de dader een korte brief achter. Over de inhoud van de brief kon de Amsterdamse korpschef Welten geen mededelingen doen


Ben wel heel benieuwd wat er op dat briefje staat


___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear


Old Post Nov-02-2004 12:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!



Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland

quote:
Originally posted by Cosmic
Ben wel heel benieuwd wat er op dat briefje staat



volgens mij weten ze dat allang, maar is het niet positief voor de Marrokanen/moslims en daarom verzwijgen ze het maar, om erge reacties te voorkomen....


___________________

Old Post Nov-02-2004 12:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by HBtje
kut voor je hoor snuggle, dat je geen mod meer bent

jammer dat je, net als toendertijd met siesta, persoonlijke kwesties (als je wordt aangevallen bijvoorbeeld) meteen wil oplossen met een ban


HB nu lul je helemaal als een kip zonder kop. Wat heeft dit er in hemelsnaam mee te maken? Siesta en dit staan helemaal los van elkaar.
En wat emre zegt: je lult dom, HEEL dom...... dat vind niet alleen ik.

Maar stoer hoor dit, maar zeg zoiets de volgende keer eens als je voor me staat op een feest. Als je persoonlijk wordt, kan ik dat ook hoor. Dan los ik het niet op met een 'ban', maar met een 'goed gesprek'.

Nu eerst dat ding editen, want dat was ik al eerder van plan. Wil me niet tot jou niveau verlagen.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-02-2004 12:53 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

quote:
Originally posted by emre
Het lijkt erop dat deze moord nog zeer verstrekkende gevolgen zal hebben ...

* edit * beste HB --> de manier waarop je je mening uit valt volgens mij niet onder de vrijheid van meningsuiting



nee en moorden om een mening valt niet onder de regels die ons land naleeft.

FOCK Allah,islam aanhangers met hun kronkels in de kop(als het erop aankomt killen ze allemaal gvd voor hun geloof)en fock elke moskee in ons land.

Ik vind alles en iedereen best maar hoeveel fuckin jaar zijn ze al bezig nederland om te turnen to 1 grote islam beweging,rot the fuck op.
Alsof de negers moeilijk lopen meuken over aparte kerken en weet ik wat,alsof de chinezen met hun reet omhoog tot een dude gaan bidden no matter waar ze lopen of zijn.
Die tering islam beweging krijgt mijn respect niet,never!


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Nov-02-2004 12:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

quote:
Originally posted by HBtje
oe oe oe

vieze linkse rakkert

Ten eerste zou ik mezelf niet vies willen noemen, want ik douche minimaal een keer per dag. Ten tweede ken je mijn politieke voorkeur niet, dus denk eerst maar eens na voor je dit soort dingen claimt.

Maar goed, ik had eerlijk gezegd ook niet veel anders van je verwacht.


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Nov-02-2004 12:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by HBtje
ja

maar ondertussen flame en zeik/ziek je wel gewoon verder in andere threads.....


Tsja, zeiken/zieken is wat anders dan persoonlijke bedreigingen/persoonlijke dingen, waar het vooral in die thread om ging.


quote:
en dan verwacht je van ons dat wij ons inhouden, als er WEER wat gebeurt met die mensen... en als er hier dan iemand verbaal over de schreef gaat dan verdient die een ban ??

ik weet ook niet meer wat ik moet denken..


Dat ban was bedoeld als 'ga toch weg'. Actie, reactie. Overtrokken reactie van mij en heeft niets met Siesta of wat dan ook te maken. Meer met het feit dat HB zeikt op NL en in de kont van Duitsland/duitsers zit.

Maar om op je punt terug te komen: Tuurlijk verwacht ik van niemand dat ze zich inhouden, maar het is te kansloos om zo zwart/wit te reageren...... Natuurlijk is het tijd voor actie, maar dan wel via een legitieme manier (wat moeilijk is...oog om oog tand om tand).

Tsja...ach...laat ook maar, deze discussie wordt weer niets zie ik al Ik reageer zelf te sterk waardoor ik de deksel op mijn neus krijg.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-02-2004 13:01 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, zeiken/zieken is wat anders dan persoonlijke bedreigingen/persoonlijke dingen, waar het vooral in die thread om ging.




Dat ban was bedoeld als 'ga toch weg'. Actie, reactie. Overtrokken reactie van mij en heeft niets met Siesta of wat dan ook te maken. Meer met het feit dat HB zeikt op NL en in de kont van Duitsland/duitsers zit.

Maar om op je punt terug te komen: Tuurlijk verwacht ik van niemand dat ze zich inhouden, maar het is te kansloos om zo zwart/wit te reageren...... Natuurlijk is het tijd voor actie, maar dan wel via een legitieme manier (wat moeilijk is...oog om oog tand om tand).

Tsja...ach...laat ook maar, deze discussie wordt weer niets zie ik al Ik reageer zelf te sterk waardoor ik de deksel op mijn neus krijg.


bram,hou nou is op met uit een discussie te lopen op het moment dat je tegenvuur krijgt,verdedig je standpunt maar sta ook open voor het feit dat je soms echt als een botte neusringneger reageert


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Nov-02-2004 13:03 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by DjRV
bram,hou nou is op met uit een discussie te lopen op het moment dat je tegenvuur krijgt,verdedig je standpunt maar sta ook open voor het feit dat je soms echt als een botte neusringneger reageert


Oke mentalgoeroe Ruben, ik zal eens kijken of het gaat lukken.
Ten eerste dan:

SUKKELS, 1 marokkaan is geen hele gemeenschap. Netzoals 1 zwaluw geen zomer maakt. Dat hij Marokkaan is (de dader) wil nog niet zeggen dat met hen allen wat mis is... maar maybe wel met veel. Ik zou ook het liefst een radicale imam de nek doorsnijden omdat die tegen integratie en verlies van cultuur en anti-homo's is. Dat denk ik misschien, maar dat ZEG ik niet en DOE ik niet.

Zo goed Ruub? Koekje erbij?

[size=1]...daarbij is inet hier supertraag en ik MOET vandaag mijn scriptie inleveren.... lees met 1 oog mee hier...[/szie]


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-02-2004 13:06 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcan anyone find this tune [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThomas P. Heckmann - Ultra Vixens [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!