|
| quote: | Originally posted by HBtje
kut voor je hoor snuggle, dat je geen mod meer bent 
jammer dat je, net als toendertijd met siesta, persoonlijke kwesties (als je wordt aangevallen bijvoorbeeld) meteen wil oplossen met een ban |
HB nu lul je helemaal als een kip zonder kop. Wat heeft dit er in hemelsnaam mee te maken? Siesta en dit staan helemaal los van elkaar.
En wat emre zegt: je lult dom, HEEL dom...... dat vind niet alleen ik.
Maar stoer hoor dit, maar zeg zoiets de volgende keer eens als je voor me staat op een feest. Als je persoonlijk wordt, kan ik dat ook hoor. Dan los ik het niet op met een 'ban', maar met een 'goed gesprek'.
Nu eerst dat ding editen, want dat was ik al eerder van plan. Wil me niet tot jou niveau verlagen.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|