Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hulde voor ID&T!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Mooi stuk idd, ben het er in grote lijnen ook wel mee eens... Hoge bomen vangen veel wind


___________________

Old Post Nov-21-2004 18:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kan jij lezen dan???

wat???



En weer bewijs je dat je echt een grotere nerd ben dan HBtje....


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-21-2004 18:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Remy D
wat???



En weer bewijs je dat je echt een grotere nerd ben dan HBtje....



Als jij dat zegt Remy kan ik er alleen maar om lachen!
Koop een spiegel


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-21-2004 19:17 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als jij dat zegt Remy kan ik er alleen maar om lachen!
Koop een spiegel

Heb nog niet eens op je gestemd rukkertje hahahahaa dus 39 andere vinden je echt de GROOTSTE nerd. Ik vond je al een megarukker dus vond het stemmen niet meer waardevol.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-21-2004 19:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Remy D
Heb nog niet eens op je gestemd rukkertje hahahahaa dus 39 andere vinden je echt de GROOTSTE nerd. Ik vond je al een megarukker dus vond het stemmen niet meer waardevol.


Als jij dit vindt Remy moet je dat vooral vinden, en de rest ook.
Ik lig er geen minuut wakker van kerel.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-21-2004 19:44 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

Kijk aan de ene kant is het heel leuk voor ons partybezoeker. En misschien heeft die Badu ook wel gelijk. We zullen zien.

Aan de andere kant is het een hele slimme doortrapte actie. Ze wisten immers toch al dat ze ondanks al die reclames waarschijnlijk de helft van het aantal bezoekers zouden trekken. Nu hebben ze een volle back en wat punten op de cool-list


___________________

Old Post Nov-21-2004 20:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?



Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland

Mooi stukje van die Badu inderdaad. Ik zelf kan Duncan niet anders dan geniaal beschouwen. En dit zeg ik dan ook marketing-technisch oogpunt, iets dat me vanuit mijn studie interesseert.

Ten eerste wint de man sympathie van vele mensen waar hij die al een tijdje kwijt was. Ten tweede maakt hij de bezoeker blij met een kostenreductie en als er iemand is die altijd zeikt over geld dan is het de gemiddelde Nederlander wel. Maar het derde en belangrijkste punt is dat hij er zelf eerder op vooruit gaat dan achteruit.

Veel forummers op allerlei fora en andere partypeople hadden IC al zo ongeveer afgeschreven. Dit in tegenstelling tot andere jaren waar je gewoon zag dat dit nou net een feest was waarbij iedereen samen kwam, of je nu van techno, trance, club of whatever houdt. Oftewel iedereen was er gewoon. De reacties dit jaar op vooral de line-up waren in veel gevallen negatief en het zag er dus ook naar uit dat weinig doorgewinterde housefreak/kenners naar de RAI zouden afreizen. Maar door de actie van Duncan slaat de stemming ineens om. Je leest overal en hoort van veel mensen dat ze nu wel weer gaan of in ieder geval de optie om te gaan overwegen. Het charme offensief heeft wonderwel gewerkt! Ik denk dat mensen nu ook weer wat positiever gaan denken over id-t. Feestjes van id-t worden misschien nu voor de mensen die zich hadden terug getrokken in de clubs en de kleinere feestjes wee eens de moeite waard.

Duncan heeft zijn ongelijk toegegeven en doet een handreiking naar ons als bezoekers van zijn evenementen. Ik vind dat heel wat voor iemand die nooit tegen kritiek kan. Niet eens van een paar snotapen die op het oude forum van id-t zaten (waaronder ikzelf dus). De man verdient hierbij zijn credits. Niet dat hij nu opeens een heilige wordt, want dat predikaat verdient de man ook absoluut niet. En dit stuk is ook zeker niet om id-t te verheerlijken, want dat bedrijf is ook niet meer wat het geweest is. Maar bij deze wel Hulde voor Duncan en Id-t!


___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!

Old Post Nov-21-2004 23:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

quote:
Originally posted by Jappio
Volgens mij bepaal je nog altijd zelf of je een kaartje koopt of niet

Dat het bedrijfstechnisch een goede stunt is ben ik helemaal met je eens. Maar waarom dan toch negatief benaderen? Ik vind dit bijvoorbeeld een heel stuk beter dan UDC die de helft van zijn kaartjes uitdeelt als het niet uitverkocht raakt. Dat is pas naaierij en smiegterig gedrag naar je klanten toe.


Daar ben ik het dus echt helemaal mee eens.. gratis kaarten uitdelen is ECHT zuur als je zo'n heel dom bedrag ervoor hebt betaald. Aan de andere kant: moet je ook maar niet zo dom zijn om er zoveel voor te betalen!!

Old Post Nov-22-2004 00:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun



Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,

zelfs ik, waarschijnlijk neerlands grootste armoedzaaier, overweeg nu naar IC te gaan.

vind het wel een goeie actie van id&t. als er volgend jaar echt een prijsverlaging plaatsvind kan ik dat alleen maar toejuichen. ik vraag me alleen af of de kleinere organisaties er in mee kunnen gaan en niet net zoals de gemiddelde buurtsuper failliet gaan.


___________________


ta-forum-members midi site

Old Post Nov-22-2004 13:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!



Registered: Nov 2003
Location: Renaissance

Lekker dan, 5 jaar lang teveel betaald voor die feesten !
Gaan ze het nu proberen goed te maken... Nou ja, beter laat dan nooit!

Old Post Nov-22-2004 17:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

quote:
Originally posted by John
zelfs ik, waarschijnlijk neerlands grootste armoedzaaier, overweeg nu naar IC te gaan.

vind het wel een goeie actie van id&t. als er volgend jaar echt een prijsverlaging plaatsvind kan ik dat alleen maar toejuichen. ik vraag me alleen af of de kleinere organisaties er in mee kunnen gaan en niet net zoals de gemiddelde buurtsuper failliet gaan.


TUURLIJK KUNNEN DIE DAAR IN MEE GAAN!!! Damn, Nexus is vijf jaar lang bezig geweest om jullie allemaal te laten zien dat je HELE LEUKE AVOND kunt hebben voor VEEEEEEEL MINDER GELD.

quote:
Lekker dan, 5 jaar lang teveel betaald voor die feesten !
Gaan ze het nu proberen goed te maken... Nou ja, beter laat dan nooit!


Sorry, maar JULLIE zijn zo dom!! Echt ongelooflijk dat jullie er NU pas achter komen dat jullie teveel hebben betaald. ID&T heeft dan wel de markt verneukt, maar ze hebben wel mooi hun portemonnee gevuld. Zij zijn slim en jullie zijn dom. Schaapjes...

Old Post Nov-22-2004 17:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NoisyNeil
orangensfat



Registered: Feb 2004
Location: Almere, NL

Goeie actie van ID&T

Toen iemand dit gisteren tegen me zei geloofde ik het in eerste instantie niet, tsjah... het blijft ID&T: incashen tot ze een ons wegen! Maar het blijkt dus echt zo te zijn, ... lekker hoor

Een maat van me zei, komen er nu ook 2x zoveel mensen... hehe, als je nagaat dat nu maar de helft van de kaarten wordt verkocht, dan wel ja .... dan wel


___________________

Way Out West - Surrender [Hope]
Marco V. - Environmental Solution [In Charge]
Rex Mundi feat. Susana - Nothing At All (Elevation Remix) [Coldharbour]
Mat Zo - Default [Anjunabeats]

Old Post Nov-22-2004 18:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for NoisyNeil Click here to Send NoisyNeil a Private Message Visit NoisyNeil's homepage! Add NoisyNeil to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hulde voor ID&T!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSample From Tidy Boys @ Godskitchen Carnival Newcastle (o9-o3-2oo2) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackT90 - Can't Stop to Follow (Lichteneels Radio Edit) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:03.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!