|
| quote: | Originally posted by basvh
Kerst is gewoon verrot. Heb het nooit leuk gevonden en dit jaar is zeker de laatste keer dat ik het vier. Volgend jaar ga ik 3 dagen in bed liggen met stapel dvd's en paar kratten bier |
Ik hoor een zielig verhaal aankomen, vertel eens, lucht misschien op 
___________________

Down-Under was da bomb
|