Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הביאו לי תפקיד חדש בצבא כנסו תגידו איך
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

שחר, צא מהסרט...
לקריה סיכוי לא הכי גדול שתגיע
וכן, גם עם רכב יכול לקחת לי חצי שעה להגיע הביתה, יש בשעות שאני יוצא בד"כ תמיד פקקים, ותחשוב שבמיוחד ליד הקריה יש המון פקקים..

מה אתה רוצה שאני יגיד לך שחר, אני בא לעזור אני לא אומר לא לשאוף ליומיות ושרות כמו שאתה רוצה, אבל אל תחיה בסרט שכל מה שתרצה תקבל מיד, ובא אני יגיד לך משהו קטן שעוד מיהימים שהייתי בשלישות
ושיבצתי אנשים

פרופיל 45 נפשי, לא נותן יומיות. לרוב ק.מיון בצה"ל אין להם כח להתעסק עם אנשים כאלה, אז הם נותנים להם וזהו, יש לי מסמך שרמ"ד פרט הוציא ושאומר ש45 נפשי נותן לך רק להיות בבסיס עורפי, משמע יכול להיות גם בסיס סגור וגם יכול להיות בסיס סגור שהוא 100 ק"מ אווירי! דגש בזנטי על אווירי אתה יכול לגור ברמת גן ולשרת בחיפה, זה ממש לא כיף ונעים..
ובא נגיד שלצאת לפני 4 אתה לא תצא


___________________

Old Post Jan-03-2005 17:05 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by Scorchio
זה הטעות שלך שאתה חושב ישר שתלך לקריה יש עוד אלף בסיסים שכמו שאמרתי לך נחשבים קל"ב בשבילך


מה שנכון נכון...
מרגע שאתה הופך להיות "רכוש" צה"ל הם יעשו בך מה שהם רוצים

כמו שאמר לי קצין שלישות שהגעתי אליו להצבה...
ואני מצטטת:
"אם אני אחליט שלבנון זה קל"ב את תסעי ללבנון כי את רכוש צה"ל ואנחנו נחליט איפה תהיי ומה תעשי"

מפאת גילכם הצעיר (לפחות של חלקכם) אנ'לא מצטטת פה את
התשובה שנתתי לו לדברים אלה
תפעילו ת'דמיון


___________________

Old Post Jan-03-2005 17:09  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Huge-A
יש ביטוח שחר !!!
ואני יסגור אותו עם סנדל חציל בגלגל


חחחחחחחחח יש השתתפות עצמית בביטוח ימניאק

quote:
Originally posted by Scorchio
זה הטעות שלך שאתה חושב ישר שתלך לקריה יש עוד אלף בסיסים שכמו שאמרתי לך נחשבים קל"ב בשבילך
ואין כה דבר לא מתפנה
אתה לא מתגייס וישר הולך לקריה
אתה מתגייס עושה טירונות חודש ואחר כך רואה קצין מיון והוא ישים אותך איפה בזין שלו
לא תלך תהיה עריק משטרה צבאית יזיינו אותך שכלא עד שתלך לאן שיגידו לך
אתה אחד ששומע סיפורים מאנשים
"זה הלך לקבן אמר ככה וקיבל ככה וככה"

כמעט כל הסיפורים האלה לא היו ולא נבראו זה סתם עובר מפה לאוזן ונהיה טלפון שבור


חבר שלי אחרי טירונות קיבל רחוק מהבית לא הגיע לצבא הלך לקצין העיר ביקש קבן וקיבל קרייה
כל השאר קריה או שלישות
לא יודע איך זה אצלך
אבל פה אין סיפורים שעוברים מפה לאוזן
מי שמספר עומד אחרי המילה שלו


quote:
Originally posted by Sniper
שחר, צא מהסרט...
לקריה סיכוי לא הכי גדול שתגיע
וכן, גם עם רכב יכול לקחת לי חצי שעה להגיע הביתה, יש בשעות שאני יוצא בד"כ תמיד פקקים, ותחשוב שבמיוחד ליד הקריה יש המון פקקים..

מה אתה רוצה שאני יגיד לך שחר, אני בא לעזור אני לא אומר לא לשאוף ליומיות ושרות כמו שאתה רוצה, אבל אל תחיה בסרט שכל מה שתרצה תקבל מיד, ובא אני יגיד לך משהו קטן שעוד מיהימים שהייתי בשלישות
ושיבצתי אנשים

פרופיל 45 נפשי, לא נותן יומיות. לרוב ק.מיון בצה"ל אין להם כח להתעסק עם אנשים כאלה, אז הם נותנים להם וזהו, יש לי מסמך שרמ"ד פרט הוציא ושאומר ש45 נפשי נותן לך רק להיות בבסיס עורפי, משמע יכול להיות גם בסיס סגור וגם יכול להיות בסיס סגור שהוא 100 ק"מ אווירי! דגש בזנטי על אווירי אתה יכול לגור ברמת גן ולשרת בחיפה, זה ממש לא כיף ונעים..
ובא נגיד שלצאת לפני 4 אתה לא תצא


אחי כמו שכתבתי למעלה אם חברים שלי יכלו לעשות את זה
(ואני רואה מתי חברים שלי חוזרים ורואה שהם לא חוזרים מחיפה כי אני מקפיץ חברים הבית לפעמים)
אז גם אני יכול לעשות את זה

quote:
Originally posted by princess cc
מה שנכון נכון...
מרגע שאתה הופך להיות "רכוש" צה"ל הם יעשו בך מה שהם רוצים

כמו שאמר לי קצין שלישות שהגעתי אליו להצבה...
ואני מצטטת:
"אם אני אחליט שלבנון זה קל"ב את תסעי ללבנון כי את רכוש צה"ל ואנחנו נחליט איפה תהיי ומה תעשי"

מפאת גילכם הצעיר (לפחות של חלקכם) אנ'לא מצטטת פה את
התשובה שנתתי לו לדברים אלה
תפעילו ת'דמיון


קצין מיון יגיד לי שקלב זה לבנון אני יגיד לו שקלב זה בכושלאמאמאמאמשלו
וחבר שלי פתח פה על קצין מיון והיום הוא בריא שלם וקרוב לבית
על הזין שלי שישים אותי בכלא
אנלא מאלה שמפחדים מזה

Old Post Jan-04-2005 01:47 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחח יש השתתפות עצמית בביטוח ימניאק



חבר שלי אחרי טירונות קיבל רחוק מהבית לא הגיע לצבא הלך לקצין העיר ביקש קבן וקיבל קרייה
כל השאר קריה או שלישות
לא יודע איך זה אצלך
אבל פה אין סיפורים שעוברים מפה לאוזן
מי שמספר עומד אחרי המילה שלו




אחי כמו שכתבתי למעלה אם חברים שלי יכלו לעשות את זה
(ואני רואה מתי חברים שלי חוזרים ורואה שהם לא חוזרים מחיפה כי אני מקפיץ חברים הבית לפעמים)
אז גם אני יכול לעשות את זה



קצין מיון יגיד לי שקלב זה לבנון אני יגיד לו שקלב זה בכושלאמאמאמאמשלו
וחבר שלי פתח פה על קצין מיון והיום הוא בריא שלם וקרוב לבית
על הזין שלי שישים אותי בכלא
אנלא מאלה שמפחדים מזה


שחר,
שיהיה לך בהצלחה, מקווה שתקבל מה שתרצה...


___________________

Old Post Jan-04-2005 05:23 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

תודה כפרה

Old Post Jan-04-2005 06:02 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by Sniper
שחר,
שיהיה לך בהצלחה, מקווה שתקבל מה שתרצה...


אותו כנ"ל!


___________________

Old Post Jan-04-2005 15:30  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

הרגע חזרתי מהקצין מיון
איזה תור ארוך אחושרמוטה
ראיתי שם כמה חברים תמנים שיגענו תחיילים שם על הזמן שחיכינו
קיצור כמו שחשבתי אמר לי תותחנים שיריון וזה
ואמר הדרכת טירונים בגיוס שלי צריכים איזה 10 ויש 1000 מועמדים אז לא ללכת על זה
קיצור מפה לשם אמרתי לו אנלא מתאים וזה
ההוא אמר שמע אנחנו צריכים אותך רק בקרבי
אמרתי סבבה תביא לי קבן
אמר לי למה?
אמרתי לו אני רוצה לדבר איתו יש לי פחדים סיוטים
הוא אמר לי ספר לי
קיצור התחלתי לזיין לו תמוח אני מפחד למות מפחד מקרבי מפחד פה שם
אמר לי זה כולם וזה אמרתי לו וואלה לא יכול להיות בקרבי אמר לי אתה תהיה ואני נדלק על האשכנזי המזדיין עוד שניה מתהפך עליו שובר אותו עם השולחן שלו
קיצור ראיתי לא עובד כלום התחלתי לדבר איתו על בעיה במשפחה שאח שלי אמר לי שזה תופס
שלח אותי למשקי"ת ת"ש חיכתי חצי שעה באתי אליה הביאה לי טופס למלא אחר כך דיברנו שיחה של 20 דקות ככה הבת זונה עושה לי כמה מכוניות יש לי אמרתי לה אין לי אף אוטו
אמרה לי לאבא או אמא אין אוטו? שיחקתי אותה ראש קטן אמרתי לה אהה התכוונת בכללי אבא שלי כן
אז שאלה כמה מכוניות יש לנו אמרתי לה
מפה לשם הגענו לבעיה שבגללה באתי
היא הביאה לי דף לרשום תבעיה ואמרה לי שצריך לדבר עם אמא או אבא גם
אחר כך אמרה לי שצריך כמה אישורים וצריך לסדר את זה ממש עד מחר
ואמרה שזה יכול להיות מכמה ימים קבועים בבית עד שירות כל יום בבית ואם זה לא יתקבל אמרה אפשר לערער וזה
נקווה שיצליח

קיצור צח רועי מישו יודע איך בכל זאת אני מקבל קבן?

Old Post Jan-09-2005 11:59 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by Shahar
הרגע חזרתי מהקצין מיון
איזה תור ארוך אחושרמוטה
ראיתי שם כמה חברים תמנים שיגענו תחיילים שם על הזמן שחיכינו
קיצור כמו שחשבתי אמר לי תותחנים שיריון וזה
ואמר הדרכת טירונים בגיוס שלי צריכים איזה 10 ויש 1000 מועמדים אז לא ללכת על זה
קיצור מפה לשם אמרתי לו אנלא מתאים וזה
ההוא אמר שמע אנחנו צריכים אותך רק בקרבי
אמרתי סבבה תביא לי קבן
אמר לי למה?
אמרתי לו אני רוצה לדבר איתו יש לי פחדים סיוטים
הוא אמר לי ספר לי
קיצור התחלתי לזיין לו תמוח אני מפחד למות מפחד מקרבי מפחד פה שם
אמר לי זה כולם וזה אמרתי לו וואלה לא יכול להיות בקרבי אמר לי אתה תהיה ואני נדלק על האשכנזי המזדיין עוד שניה מתהפך עליו שובר אותו עם השולחן שלו
קיצור ראיתי לא עובד כלום התחלתי לדבר איתו על בעיה במשפחה שאח שלי אמר לי שזה תופס
שלח אותי למשקי"ת ת"ש חיכתי חצי שעה באתי אליה הביאה לי טופס למלא אחר כך דיברנו שיחה של 20 דקות ככה הבת זונה עושה לי כמה מכוניות יש לי אמרתי לה אין לי אף אוטו
אמרה לי לאבא או אמא אין אוטו? שיחקתי אותה ראש קטן אמרתי לה אהה התכוונת בכללי אבא שלי כן
אז שאלה כמה מכוניות יש לנו אמרתי לה
מפה לשם הגענו לבעיה שבגללה באתי
היא הביאה לי דף לרשום תבעיה ואמרה לי שצריך לדבר עם אמא או אבא גם
אחר כך אמרה לי שצריך כמה אישורים וצריך לסדר את זה ממש עד מחר
ואמרה שזה יכול להיות מכמה ימים קבועים בבית עד שירות כל יום בבית ואם זה לא יתקבל אמרה אפשר לערער וזה
נקווה שיצליח

קיצור צח רועי מישו יודע איך בכל זאת אני מקבל קבן?


לפי הסיפור שלך חבל לך על הזמן...
לקבל מה שאתה רוצה בגלל בעיות ת"ש זה לא כ"כ פשוט
כי קודם כל אתה צריך שיהיו לך בעיות... כאילו דא?
ואם באמת יש אז אתה צריך להביא יםםםם אישורים
ואז זו בירוקרטיה שלמה עד שמטפלים בזה... אם בכלל
ככה שאתה יכול לקבל מהם תשובה רק עם השחרור
לגבי קב"ן אז אם אני זוכרת נכון (טוב זה היה מזמןןןןן)
אז אתה יכול לראות קב"ן רק אחרי הגיוס
אבל שוב אולי זה השתנה...
שיהיה בהצלחה!


___________________

Old Post Jan-09-2005 16:15  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by princess cc
לפי הסיפור שלך חבל לך על הזמן...
לקבל מה שאתה רוצה בגלל בעיות ת"ש זה לא כ"כ פשוט
כי קודם כל אתה צריך שיהיו לך בעיות... כאילו דא?
ואם באמת יש אז אתה צריך להביא יםםםם אישורים
ואז זו בירוקרטיה שלמה עד שמטפלים בזה... אם בכלל
ככה שאתה יכול לקבל מהם תשובה רק עם השחרור
לגבי קב"ן אז אם אני זוכרת נכון (טוב זה היה מזמןןןןן)
אז אתה יכול לראות קב"ן רק אחרי הגיוס
אבל שוב אולי זה השתנה...
שיהיה בהצלחה!


בקשר לת"ש אח שלי הביא לי יעני בעיה משפחתית שהוא ראה אצל חיילים שלו ושאמר שאפשר לעשות את זה בכל משפחה..
בקשר לקבן גם אני אמרתי ככה אבל צח אמר לי אפשר גם לפני הגיוס

Old Post Jan-09-2005 16:24 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

עשית טעות שלא אמרת לקצין מיון מה שאמרתי לך
וזה שהלכת לת"ש בכלל טעות
ת"ש הכי קשה להשיג מהם דברים
אני ראיתי פסיכיאטר מילואים בלשכת גיוס לפני שהתגייסתי והוא הוריד לי פרופיל ל-64 במקום
תכתוב מכתב ללשכת גיוס עם כל מה שאמרתי לך באוטו
ואתה תקבל תוך שבוע שבועיים זימון לבידקה במדור לבריאות הנפש.


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Jan-09-2005 16:58  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Scorchio
עשית טעות שלא אמרת לקצין מיון מה שאמרתי לך
וזה שהלכת לת"ש בכלל טעות
ת"ש הכי קשה להשיג מהם דברים
אני ראיתי פסיכיאטר מילואים בלשכת גיוס לפני שהתגייסתי והוא הוריד לי פרופיל ל-64 במקום
תכתוב מכתב ללשכת גיוס עם כל מה שאמרתי לך באוטו
ואתה תקבל תוך שבוע שבועיים זימון לבידקה במדור לבריאות הנפש.


שמע חשבתי רק לקבן אומרים את זה
למה מיזה הקצין מיון חשבתי רק אמור להביא לי תפקידים מבין?
והוא בא לי בפוזה של פסיכולוג עושה לי תגיד לי לא לקבן וזה
קיצור אם היום אני מתקשר ללשכת גיוס רוצה קבן הם יסדרו לי?

ושמע חבר שלי גם אמר לי שהקצין מיון סתם זיין תמוח וזה חבר שלי אמר לי הייתי צריך להגיד לו וואלה אתה לא קבן אני רוצה קבן וזה

Old Post Jan-09-2005 17:21 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by Shahar
שמע חשבתי רק לקבן אומרים את זה
למה מיזה הקצין מיון חשבתי רק אמור להביא לי תפקידים מבין?
והוא בא לי בפוזה של פסיכולוג עושה לי תגיד לי לא לקבן וזה
קיצור אם היום אני מתקשר ללשכת גיוס רוצה קבן הם יסדרו לי?


שאול קורליאונה
איזה קינג!


___________________

Old Post Jan-09-2005 17:25  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הביאו לי תפקיד חדש בצבא כנסו תגידו איך
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSecond Sun Track [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTimo Maas - "Time To Get Down" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:57.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!