|
שחר, צא מהסרט...
לקריה סיכוי לא הכי גדול שתגיע
וכן, גם עם רכב יכול לקחת לי חצי שעה להגיע הביתה, יש בשעות שאני יוצא בד"כ תמיד פקקים, ותחשוב שבמיוחד ליד הקריה יש המון פקקים..
מה אתה רוצה שאני יגיד לך שחר, אני בא לעזור אני לא אומר לא לשאוף ליומיות ושרות כמו שאתה רוצה, אבל אל תחיה בסרט שכל מה שתרצה תקבל מיד, ובא אני יגיד לך משהו קטן שעוד מיהימים שהייתי בשלישות
ושיבצתי אנשים
פרופיל 45 נפשי, לא נותן יומיות. לרוב ק.מיון בצה"ל אין להם כח להתעסק עם אנשים כאלה, אז הם נותנים להם וזהו, יש לי מסמך שרמ"ד פרט הוציא ושאומר ש45 נפשי נותן לך רק להיות בבסיס עורפי, משמע יכול להיות גם בסיס סגור וגם יכול להיות בסיס סגור שהוא 100 ק"מ אווירי! דגש בזנטי על אווירי אתה יכול לגור ברמת גן ולשרת בחיפה, זה ממש לא כיף ונעים..
ובא נגיד שלצאת לפני 4 אתה לא תצא
___________________
|