|
| quote: | Originally posted by Aurélie
Matt Darey een goeie dj idd ! Maar wie was er vd Beta's toen die in Illusion draaide ? Zelfde voor Rising Sun met Danjo & Rob Styles ... |
Buoy, Dries, Tom et moi.
Ow ja, UK dj's, hoe goed ze ook mogen zijn, trekken geen volle keten dus no can do.
Allé, altijd zagen voor die en die en die dj moet komen ma als ze er zijn dan gaat niemand, of bijna niemand.
___________________
|