Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Fred Baker weet hoe het moet!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Xilver
Sjah, ik was erbij in Illusion, en hij stond ocharme te draaien voor 10 man.

gadver man, da's echt om te schreeuwen. zone goeie dj pertang.
vond je hem goed tom?

btw, goede posts jasper, groot gelijk!

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Apr-20-2005 09:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Ik vond 'm echt super, paar echt zalige tracks gehoord. En de paar man die stonden te dansen, gingen ook wel volledig uit hun dak.

Old Post Apr-20-2005 09:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Ik wil nog even een postje doen over Fred Baker tussendoor ( daar ging deze topic toch int begin over hé ).

Fred is echt een fantastische producer en een voorbeeld van goede trance.

Ik bezocht zonet zijn website, weet er iemand wat die introtrack is die hij daar gebruikt ? http://www.fredbaker.be/index1.htm

'K ben benieuwd

Old Post Apr-20-2005 11:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by TOR
in Antwerpen moet dat misschien wel te doen zijn, denk ik. dan kun je nog rekenen op een hoop Nederlanders van net over de grens.

of limburg he
dan kunnen de nederlanders ook komen

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Apr-20-2005 11:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Push2005
Ik wil nog even een postje doen over Fred Baker tussendoor ( daar ging deze topic toch int begin over hé ).

Fred is echt een fantastische producer en een voorbeeld van goede trance.

Ik bezocht zonet zijn website, weet er iemand wat die introtrack is die hij daar gebruikt ? http://www.fredbaker.be/index1.htm

'K ben benieuwd

fred baker - la part des anges

een echte zeikschijf, maar das mijn mening natuurlijk

Old Post Apr-20-2005 11:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Push2005

'K ben benieuwd

wil ik ook wel weten

EDIT: thx Bertn

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Apr-20-2005 11:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zillion
tranceaddict

Registered: Feb 2005
Hehe, had die vraag ook al gesteld. Maar die sample van Fred Baker - La Part des Anges (als je ongeveer op het middenste knoppeke drukt) op de site klinkt toch gans anders dan de intro?

Old Post Apr-20-2005 22:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Zillion Click here to Send Zillion a Private Message Add Zillion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aurélie
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

Matt Darey een goeie dj idd ! Maar wie was er vd Beta's toen die in Illusion draaide ? Zelfde voor Rising Sun met Danjo & Rob Styles ...

Old Post Apr-20-2005 22:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Aurélie Click here to Send Aurélie a Private Message Add Aurélie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zillion
tranceaddict

Registered: Feb 2005
Btw...agree dat we mogen gaan beginnen wat meer prijzend over onze trance en gans de dans scene, clubbing, etc mogen praten en zo veel mogelijk mensen laten weten

En yes Jasper, ik vind ook dat we zeker wat van de UK namen naar hier mogen inviteren..heb daar ongeveer 2 jaar gewoond en de meeste van die ook gezien en ze waren gewoon geweldig..de sfeer tijdens die club nights ook. Maar ja..de budgetten van de dancings zijn daar ook veel hoger denk ik..zeker om dat alles al zo duur is in een stad zoals Londen en gewoon de ingang voor een goeie trance night is makkelijk 12-15 pond...dan zwijg ik nog maar over drankprijzen. K'zal eens wat videokes posten.

K'vind ook dat hier in Belgie je niet vaak meer dan 1 goeie naam ziet staan op een club listing..in velen is het eens 1 keer per maand (of minder) een grote naam (soms eens internationaal) en voor de rest de gewone resident dj's - pas op..niks dat ik daar iets tegen heb de resident dj's...maar een combinatie van beiden zou wat mooier zijn. In de top dancings in UK staan er elk weekend meerdere namen (soms 10+) op de listings (Godskitchen, Wildchild, Gatecrasher,etc.)

Old Post Apr-20-2005 22:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Zillion Click here to Send Zillion a Private Message Add Zillion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Aurélie
Matt Darey een goeie dj idd ! Maar wie was er vd Beta's toen die in Illusion draaide ? Zelfde voor Rising Sun met Danjo & Rob Styles ...

Buoy, Dries, Tom et moi.

Ow ja, UK dj's, hoe goed ze ook mogen zijn, trekken geen volle keten dus no can do.

Allé, altijd zagen voor die en die en die dj moet komen ma als ze er zijn dan gaat niemand, of bijna niemand.

Old Post Apr-20-2005 22:29  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Giesber
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by pooley
Buoy, Dries, Tom et moi.
xcape en ik waren ook 2 van de 10 sfeermakers

quote:
Originally posted by pooley
Allé, altijd zagen voor die en die en die dj moet komen ma als ze er zijn dan gaat niemand, of bijna niemand.
Bij mij gaat het meestal omgekeerd: "oh kijk, die DJ komt. effe gaan zien"

Old Post Apr-21-2005 06:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Giesber Click here to Send Giesber a Private Message Add Giesber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

sorry maar kwist nog nie eens da matt darey kwam draaien

Old Post Apr-21-2005 09:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Fred Baker weet hoe het moet!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId-5 [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackE-Craig - "Drum Beats" (Hard Beats Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:58.

Forum Rules: