Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ב-י-ז-י-ו-ן
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם הייתי פותח עסק אתה הבן אדם האחרון שהייתי סומך עליו
פראנויד חסר תקנה שחושב שכל העולם שהוא חי בו הוא שקר
אתה זקוק לייעוץ פסיכולוגי
ולא משנה מה תכתוב לי
אתה פשוט זקוק לזה. נקודה


אה בגלל שאנלא מוצץ לו ומקבל כל מה שהוא אומר קדוש אז אני טועה?
ראית את ההצבעה של האנשים מהפורום
זה מספיק כדי לשקף לך מה אנשים שבאמת אוהבים טראנס חושבים

Old Post Jan-06-2005 01:01 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
אה בגלל שאנלא מוצץ לו ומקבל כל מה שהוא אומר קדוש אז אני טועה?
ראית את ההצבעה של האנשים מהפורום
זה מספיק כדי לשקף לך מה אנשים שבאמת אוהבים טראנס חושבים



איזה אנשים?

איפה ?

אני רוצה לראות תהצבעה הזאת

quote:
Originally posted by Shahar
אנשים שבאמת אוהבים טראנס

כשתהיה אם עוד לא היתה או אין לך חברה שאתה באמת אוהב אתה תבוא לה כל שבוע ביציאה שתלכו לבית תמחוי כי יש שם אוכל סבבה לא פחות טוב ממסעדה יוקרתית וככה לא תצו פראיירים ותשלמו?
המתנות שתביא לה יהיו דברים ישנים שהיו לך זרוקים בבית ובכל לא תשים עליה בשו תחום שקל בודד אחד? שקוף שאם זה המצב לא ניתן לקרוא לזה אהבה לבחורה היא...
הבחורה ההיא היא המוזיקה
ואהבה אמיתית זה לא משהו שכנראה יש פה אליה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-06-2005 03:47 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כשתהיה אם עוד לא היתה או אין לך חברה שאתה באמת אוהב אתה תבוא לה כל שבוע ביציאה שתלכו לבית תמחוי כי יש שם אוכל סבבה לא פחות טוב ממסעדה יוקרתית וככה לא תצו פראיירים ותשלמו?
המתנות שתביא לה יהיו דברים ישנים שהיו לך זרוקים בבית ובכל לא תשים עליה בשו תחום שקל בודד אחד? שקוף שאם זה המצב לא ניתן לקרוא לזה אהבה לבחורה היא...
הבחורה ההיא היא המוזיקה
ואהבה אמיתית זה לא משהו שכנראה יש פה אליה


אילן בבקשה תפסיק כבר לזיין את השכל ולהתנשא

אז הספקת לקנות כמה תקליטים, תהיה מרוצה עם זה בפנים, ותפסיק להרוס לאנשים אחרים.
זה נשמע מצחיק כי אפילו 10 תקליטים עדיין אין לך וכל הודעה שנייה שלך נשמעת כאילו יש לך חנות תקליטים בבית ואתה צדיק.

אתה בעצם אומר שעד לפני חודש, בכלל לא אהבת טראנס? הרי אני זוכר הפגישות שלנו כמה אהבת טראנס - אפילו שהכל היה צרוב אצלך. זה הרי כל כך לא קשור אחד לשני.

ונ.ב. אתה יודע אני אוהב אותך


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Jan-06-2005 08:28  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

I Flotser

Old Post Jan-06-2005 10:27  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by Shahar
אה בגלל שאנלא מוצץ לו ומקבל כל מה שהוא אומר קדוש אז אני טועה?
ראית את ההצבעה של האנשים מהפורום
זה מספיק כדי לשקף לך מה אנשים שבאמת אוהבים טראנס חושבים



מוצץ למי בדיוק?

Old Post Jan-06-2005 11:09  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

טוב... לפי דעתי כולם מגזימים פה

שחר:
תהיה בטוח שאפחד לא זייף את הטופ 20 של ארמין... זו הייתה בחירה של הצופים בלבד.. בלה בלה בלה.

אילן:
תראה, לפי דעתך הקטעים שאיתי רשם רדודים
ויש כאלה שיאהבו אותם
אתה לא יכול להגיד שבגלל שטעם שלך שונה כל מה שהוא רשם זה זבל... כי זה לא נכון לעשות
אסור לשלול טעם של אחרים אלה לקבל אותו כמו שהוא...
גם אני יכול עכשיו להגיד לך שלטעמי הקטעים של מרקוס שולץ משעממי ורדודים והיו מרדימים אותי במסיבה כמו לא יודע מה.

קיצר אנשים, מה שאני רוצה להגיד זה שכל אדם באמונתו יחייה
ואם אחד אוהב את זה והשני אוהב משו אחר לא אומר שצריך ללכת ראש בראש
אלה לקבל אחד ת'שני....

NOOE
לפי דעתי
לא היה צריך לזכות בקטע השנה, אני יודע שאין פה אינטרס של ארמין ופשוט זה מה שהקהל בחר
אבל זאת דעתי....

Old Post Jan-06-2005 13:12 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

מיכאל

אני מסתכל כאן ורואה הרבה אנשים שלא עושים את המעט
אחי
עד לפני שנה אני לא יכול להגיד שהייתי אוהב אמיתי של המוזיקה
זה תהליך הקטע של אהבת המוזיקה כנראה...

אבל אני מודה שהקריטריון היחיד הוא לא רק קניית תקליטים
אלא השקעת כסף בכללי
או תמיכה בדברים שדורשים תמיכה

אתה לדוגמא בארועי הטראנס במקומות קטנים כמו הצופה ועוד שהיית הולך זה מראה על אהבה אמיתית

מי ילך לשם למקום שכמות בנות בו לא בטוח שתעבור את ה-5
חברים שלך בטוח לא ירצו ללכת ואתה צריך להגיע לשם בעצמך?
ללכת למקום כזה זה סימן שאתה אוהב באמת תמוזיקה
לצערי בארץ זה כבר תרבות להוריד אמ פי 3 ולכן זה לא נראה כמשהו שצריך להשקיע בו
אני כבר חצי שנה עם הרעיון בראש של להפסיק לצרוך אמ פי
שמח שהצלחתי להפסיק עם זה והתחלתי להשקיע בדברים מחשיים שגורמים לי אושר וכולי תקווה שעוד אנשים פה בהמשך חייהם יתוודעו לאושר הזה

עד לפני שנה היתי צרכן אמ פי 3
לא הלכתי לשום מסיבה
לא תרמתי בכלום לאהבה שלי או לאופציות הפריחה שלה בארץ
כן..הייתי פרזיט
אני גאה להגיד שכיום אני בדרך למקום אחר
מי יתן וכל אחד פה יצליח לעשות כמיטב יכולתו כדי לתרום לסצינה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-07-2005 16:46 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

מיכאל

אני מסתכל כאן ורואה הרבה אנשים שלא עושים את המעט
אחי
עד לפני שנה אני לא יכול להגיד שהייתי אוהב אמיתי של המוזיקה
זה תהליך הקטע של אהבת המוזיקה כנראה...

אבל אני מודה שהקריטריון היחיד הוא לא רק קניית תקליטים
אלא השקעת כסף בכללי
או תמיכה בדברים שדורשים תמיכה

אתה לדוגמא בארועי הטראנס במקומות קטנים כמו הצופה ועוד שהיית הולך זה מראה על אהבה אמיתית

מי ילך לשם למקום שכמות בנות בו לא בטוח שתעבור את ה-5
חברים שלך בטוח לא ירצו ללכת ואתה צריך להגיע לשם בעצמך?
ללכת למקום כזה זה סימן שאתה אוהב באמת תמוזיקה
לצערי בארץ זה כבר תרבות להוריד אמ פי 3 ולכן זה לא נראה כמשהו שצריך להשקיע בו
אני כבר חצי שנה עם הרעיון בראש של להפסיק לצרוך אמ פי
שמח שהצלחתי להפסיק עם זה והתחלתי להשקיע בדברים מחשיים שגורמים לי אושר וכולי תקווה שעוד אנשים פה בהמשך חייהם יתוודעו לאושר הזה

עד לפני שנה היתי צרכן אמ פי 3
לא הלכתי לשום מסיבה
לא תרמתי בכלום לאהבה שלי או לאופציות הפריחה שלה בארץ
כן..הייתי פרזיט
אני גאה להגיד שכיום אני בדרך למקום אחר
מי יתן וכל אחד פה יצליח לעשות כמיטב יכולתו כדי לתרום לסצינה

אהה ועוד משהו
יובל אל תכליל אני לא אמרתי שכל הרשימה שאיתי רשם היא "זבל" תאמת בכלל לא השתמשתי במילה זבל אלא רדוד ובינוני
ואמרתי שיש כמה קטעים כאלה שם
רוב הרשימה שהוא הביא היא איכותית ויש שם לא מעט קטעים שאני מסכים איתו עליהם

פשוט חשבתי שלקטול את המקום הראשון ולהביא כקונטרה מספר קטעים שם שבאמת לדעתי לא בלטו השנה היה מוזר...
אבל אתה צודק
כל אחד בעל טעם שונה
לפעמים אם תשימו לב זה אפילו משמעניין כל כך...


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-07-2005 16:46 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

אחי שמע אני שמח שהגעת להבנה חדשה,
והתחלת לתרום יותר לסצנה והכל.

כל מה שאני מנסה להגיד, זה שתמשיך עם השינוי החיובי הזה ותצליח.
אבל תפסיק להטיף כל הודעה שניה לך מוסר לאנשים, כל אחד אוהב את המוזיקה ותורם בצורה שלו.

הרי אחרי הכל הגעת להחלטה שלך לבד, לא?


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Jan-07-2005 17:04  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Flotser
אחי שמע אני שמח שהגעת להבנה חדשה,
והתחלת לתרום יותר לסצנה והכל.

כל מה שאני מנסה להגיד, זה שתמשיך עם השינוי החיובי הזה ותצליח.
אבל תפסיק להטיף כל הודעה שניה לך מוסר לאנשים, כל אחד אוהב את המוזיקה ותורם בצורה שלו.

הרי אחרי הכל הגעת להחלטה שלך לבד, לא?


כן ולא...
זה סיפור מעט ארוך בסופו של דבר תהחלטה קיבלתי לבד
אבל התהליך שהביא אותי אליה הושפע מגורמים אחרים...


יאללה להגיע היום לתמוך בנקסט ולראות את הסופר די גיי חילן!!


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-07-2005 17:08 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איזה אנשים?

איפה ?

אני רוצה לראות תהצבעה הזאת


כשתהיה אם עוד לא היתה או אין לך חברה שאתה באמת אוהב אתה תבוא לה כל שבוע ביציאה שתלכו לבית תמחוי כי יש שם אוכל סבבה לא פחות טוב ממסעדה יוקרתית וככה לא תצו פראיירים ותשלמו?
המתנות שתביא לה יהיו דברים ישנים שהיו לך זרוקים בבית ובכל לא תשים עליה בשו תחום שקל בודד אחד? שקוף שאם זה המצב לא ניתן לקרוא לזה אהבה לבחורה היא...
הבחורה ההיא היא המוזיקה
ואהבה אמיתית זה לא משהו שכנראה יש פה אליה


נתתי פה לינק להצבעה שהייתה תסתכל כמה טרדים אחורה אנלא מוצא
שמע תכלס חבל להתווכח ראית כבר במצעדים שלנו ואפילו במסיבה ממה שיצא לנו לדבר שאנחנו מתלהבים מדברים דומים
ויש לי חברה אחי
בשביל לאהוב טראנס לא צריך ללכת לקנות תקליטים
אפשר לאהוב ולהיות מעודכן גם בלי זה
אבל עזוב תויכוח אחי
תכלס שיוהן לא ניגן את
NONE
התאכזבי קצת

Old Post Jan-08-2005 06:25 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
נתתי פה לינק להצבעה שהייתה תסתכל כמה טרדים אחורה אנלא מוצא
שמע תכלס חבל להתווכח ראית כבר במצעדים שלנו ואפילו במסיבה ממה שיצא לנו לדבר שאנחנו מתלהבים מדברים דומים
ויש לי חברה אחי
בשביל לאהוב טראנס לא צריך ללכת לקנות תקליטים
אפשר לאהוב ולהיות מעודכן גם בלי זה
אבל עזוב תויכוח אחי
תכלס שיוהן לא ניגן את
NONE
התאכזבי קצת


אני לא התאכזבתי
זה היה קטע הדרן
ונו וואן און ארט הוא רק בטופ 5 שלי של 2004

פיינד זה פאקין קטע השנה שלי
ואם מישהי רוצה ללמוד איך גורמים לגבר לגמור אז שתלך לאנדי מור ותעבור אצלו קורס מזורז
היא יכולה לפנות גם ליוהן חילן שיסביר לה מה כל הסטייליסטים מאפרים ומלבישים האחרים (עיינו ערך ארמין טיאסטו בעצם כל די גיי שמנגן אפליפטינג וניגן תקטע הזה) עשו לא בסדר עם הקטע שיוהן הבן אדם שהכי אוהב לשחק עם קטעים ועושה את זה עם כשרון רב פשוט החליט שהבחורה במקרה הז יפה טבעי ולא צריכה מייק אפ פן וכל החארטה ברטה הזה..
הבחורה הכי שווה כשהיא טבעית
ויוהן חילן עשה לי את זה הלילה

אני מבקש מכל חרמני הפורום
כל משנכתב פה למרות האסוציאציות הברורות קשור אך ורק למוזיקה טהורה נטו

ושחר
אין על תקליטים
המגע של תקליט נעים יותר ליד מכל שד מעוצב ויפה ככל שיהיה
יש הומוסקסואלים
יש הטרו סקסואלים
חברים יקרים
תכירו אותי
אילן
הויינילסקסואל הראשון
הבעיה העיקרית שאני נתקל בה היא שלחור של הוייניל לא נכנסת אפילו אצבע....

מצד שני כשאני שומע וייניל ממש טוב...
אין צורך לעשות דבר..אני פשוט גומר


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-08-2005 06:42 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ב-י-ז-י-ו-ן
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp needed again [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEpectasia - "First Love" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:13.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!