Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouw rijdt overvaller doood
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

Ik heb niet de moeite genomen dit draadje helemaal te lezen maar toen ik de statements van New Wave zag wilde ik toch even reageren:

Wat je heel vaak hoort zijn mensen die opzich geen binding hebben met het incident maar er wel een emotionele mening op na houden. Eerlijk gezegd is dit incident redelijk simpel op het eerste gezicht. Maar niemand van jullie, ik ook niet, weet hoe het nu is gebeurd.

Stond de auto al de achteruit?
Wat is het verleden van Germaine?
Is ze opvliegerig, tot deze daad in staat, etc?

zo kun je redelijk lang doorgaan, want dit soort dingen hoor je niet in het nieuws. Sensatie is het geworden, en dat zegt denk ik genoeg over de sfeer in ´het land´. Pikken mag niet, iemand opzettelijk overrijden ook niet. Op beide delicten (let wel een overtreding en een misdrijf) staan straffen. Ze gaan voor een andere setting in de rechtszaal, etc.
Als er opzet is in het spel is het redelijk eenvoudig te voorspellen dat germaine er zwaarder van afkomt dan de 2e tasjesdief. En dat is ook goed. Als je dit soort dingen tollereert geef je een vrijbrief voor alle winkeliers om shoplifters dood te slaan.

Dus, reageer met zinnige dingen, en niet met ´het land gaat achteruit´. Het land gaat niet achteruit, het gedrag en de mate van respect van mensen gaat achteruit. En daar kun je de politiek moeilijk de schuld van geven.

En ga nu niet de politie corrupt noemen, want dan weet jij duidelijk niet wat dat woord betekend.

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Jan-23-2005 22:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by sndh
Ik heb niet de moeite genomen dit draadje helemaal te lezen maar toen ik de statements van New Wave zag wilde ik toch even reageren:

Wat je heel vaak hoort zijn mensen die opzich geen binding hebben met het incident maar er wel een emotionele mening op na houden. Eerlijk gezegd is dit incident redelijk simpel op het eerste gezicht. Maar niemand van jullie, ik ook niet, weet hoe het nu is gebeurd.

Stond de auto al de achteruit?
Wat is het verleden van Germaine?
Is ze opvliegerig, tot deze daad in staat, etc?

zo kun je redelijk lang doorgaan, want dit soort dingen hoor je niet in het nieuws. Sensatie is het geworden, en dat zegt denk ik genoeg over de sfeer in ´het land´. Pikken mag niet, iemand opzettelijk overrijden ook niet. Op beide delicten (let wel een overtreding en een misdrijf) staan straffen. Ze gaan voor een andere setting in de rechtszaal, etc.
Als er opzet is in het spel is het redelijk eenvoudig te voorspellen dat germaine er zwaarder van afkomt dan de 2e tasjesdief. En dat is ook goed. Als je dit soort dingen tollereert geef je een vrijbrief voor alle winkeliers om shoplifters dood te slaan.

Dus, reageer met zinnige dingen, en niet met ´het land gaat achteruit´. Het land gaat niet achteruit, het gedrag en de mate van respect van mensen gaat achteruit. En daar kun je de politiek moeilijk de schuld van geven.

En ga nu niet de politie corrupt noemen, want dan weet jij duidelijk niet wat dat woord betekend.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.....helemaal mijn mening. Hetzelfde was het geval bij van Gogh et cetera. Maar als wij (zoals jij en ik en meer mensen) zoiets verdedigen (gewoon rationeel), dan krijg je hier al het gezeik naar je toe.
Volgensmij lezen echt teveel mensen de telegraaf. Dat is echt een krant die het bovenstaande ook feilloos weet te vertalen naar artikelen.

Old Post Jan-24-2005 06:33 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.....helemaal mijn mening. Hetzelfde was het geval bij van Gogh et cetera. Maar als wij (zoals jij en ik en meer mensen) zoiets verdedigen (gewoon rationeel), dan krijg je hier al het gezeik naar je toe.
Volgensmij lezen echt teveel mensen de telegraaf. Dat is echt een krant die het bovenstaande ook feilloos weet te vertalen naar artikelen.

Waarom moet je altijd de Telegraaf erbij betrekken Bram? Dat slaat weer nergens op namelijk...

Old Post Jan-24-2005 09:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Omdat de Telegraaf altijd met de neus vooraan en het liefst er bovenop staat als het sensatienieuws betreft. En niet zelden worden onderwerpen subjectief weergegeven.

Verder heb ook ik de thread niet gelezen maar alleen deze pagina en ik moet zeggen: ik sluit mij volledig aan bij Snuggle en sndh!

Hard = goed

Old Post Jan-24-2005 10:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Stel nou dat:

De rollen omgedraaid waren: die vrouw had het tasje gestolen van de Marrokaan en hij reedt haar dood.

Zou wel eens willen weten hoe er dan gereageerd zal worden.....

PS: ik probeer niet Ali te verdedigen, maar soms is het goed om je gekleurde bril eens af te zetten.

Old Post Jan-24-2005 10:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Omdraaien van situaties levert altijd de mooiste inzichten op, !

Hard = goed

Old Post Jan-24-2005 11:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Ja de situatie kun je altijd omdraaien, maar echt reeel is het niet...

Old Post Jan-24-2005 12:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zou zeggen: die mensen die zo zitten te zeiken zouden ook gewoon de tering moeten krijgen als ze zelf de hulp van de politie nodig hebben.

Hopla, privatiseren die handel.

Het Politieapparaat privatiseren? Lol, dat werkt toch nooit man...

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Jan-24-2005 12:25 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Waarom moet je altijd de Telegraaf erbij betrekken Bram? Dat slaat weer nergens op namelijk...

Je hebt gelijk als je wil zeggen dat ik generaliseer (en mensen generaliseer die het lezen)........ maar kom op zeg, geef me eens ongelijk als ik zeg dat het een sensatiebeluste krant is die meer op een roddelblad lijkt & daarmee dingen aanwakkerd die er niet zijn....

quote:
Originally posted by TranceZoner
Het Politieapparaat privatiseren? Lol, dat werkt toch nooit man...

Goh, denk je echt?

Old Post Jan-24-2005 14:37 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

heb het wel het idee dat veel andere kranten niet altijd de afkomst van de daders er bij zetten. Telegraaf zet bijv bij die verkrachtig door 17 jongens van 1 meisje gewoon keihard neer dat het antilianen waren.

Old Post Jan-24-2005 15:05 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Ik heb wel belang bij een pakketje aandelen politie ! Beetje privelegertje opbouwen !

Hard = goed

Old Post Jan-24-2005 15:10  Netherlands
Matthijs
On fire!

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
heb het wel het idee dat veel andere kranten niet altijd de afkomst van de daders er bij zetten. Telegraaf zet bijv bij die verkrachtig door 17 jongens van 1 meisje gewoon keihard neer dat het antilianen waren.

Vind ik opzich niks mis mee dat ze dat doen, als het maar wel consequent gebeurd. Dus als een autochtone Nederlander zoiets doet dat ze het er dan ook bijzetten, en dat gebeurd naar mijn weten niet altijd. Overigens, in veel gevallen kun je aan de voornaam al afleiden of de dader van buitenlandse afkomst is, dus of de afkomst dan ook nog expliciet vermeld wordt is dan niet meer zo heel erg van belang.

Old Post Jan-24-2005 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouw rijdt overvaller doood
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktechnotronic - pump up the jam (sander van doorn remix) ?? [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnterra ‎- Distance [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:48.

Forum Rules: