|
|
|
|
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Jan-25-2005 11:03
|
|
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Misschien even voor de duidelijkheid en om iedereen op 1 lijn te krijgen:
Het is nog steeds een BETA-party, dus de aanwezigheid van Beta's en hun plezier is toch de absolute prioriteit. Maar tegelijk willen we ook wel een geslaagd en kwalitatief Trance-feestje geven voor iedere Trance-freak die anders amper aan zijn of haar trekken komt partygewijs. Daarom dat we ook veel doelgerichte reclame willen maken én actief op zoek zijn gegaan naar bekende Belgische trance/prog-Dj's die zouden komen draaien. Uiteindelijk is Elof de enige die zou kunnen en willen draaien, en dat vind ik heel fijn van hem. En dat hij rekening wilt houden met betalende boekingen snap ik ook volledig. Maar dan moeten wij als organisatie ook op tijd weten wanneer hij wel of niet kan. Ik heb er persoonlijk geen probleem mee om hem in de line-up in te passen naar zijn wensen en mogelijkheden, maar dat moet wel op tijd gebeuren, en niet pas een paar dagen voordien of op de avond zelf. Kan hij ons dat niet op tijd verzekeren vind ik niet dat we met hem nog rekening kunnen houden om te draaien. En daar blijf ik bij, aangezien dat voor mij een organisatorische principekwestie is.... Ofwel engageer je ons voor ons feestje (ook al brengt dat geen geld op), ofwel niet.
Maar nu zitten we al problemen te maken voor ze er eigenlijk zijn. We hebben nog 2 maanden voor de party er is, in die tijd kan alles nog makkelijk geregeld en opgelost worden! 
En voor mij gaat het toch nog steeds om het Beta-plezier, en niet om het absoluut boeken van een bekende DJ. Akkoord, een bekende DJ zal er waarschijnlijk voor zorgen dat er meer volk zal afkomen. Maar zo veel mogelijk volk is niet de absolute prioriteit. Het zou leuk zijn moest er en bekende DJ (in casu Elof) kunnen draaien, maar dit is weeral niet de absolute prioriteit...En het is niet dat ons feestje zonder bekende DJ opeens een flop gaat worden denk ik. We hebben genoeg Beta-kwaliteit in huis, en zolang wij als Beta's maar fun hebben is de party geslaagd zou ik toch denken 
Jan-25-2005 12:23
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Misschien even voor de duidelijkheid en om iedereen op 1 lijn te krijgen:
Het is nog steeds een BETA-party, dus de aanwezigheid van Beta's en hun plezier is toch de absolute prioriteit. Maar tegelijk willen we ook wel een geslaagd en kwalitatief Trance-feestje geven voor iedere Trance-freak die anders amper aan zijn of haar trekken komt partygewijs. Daarom dat we ook veel doelgerichte reclame willen maken én actief op zoek zijn gegaan naar bekende Belgische trance/prog-Dj's die zouden komen draaien. Uiteindelijk is Elof de enige die zou kunnen en willen draaien, en dat vind ik heel fijn van hem. En dat hij rekening wilt houden met betalende boekingen snap ik ook volledig. Maar dan moeten wij als organisatie ook op tijd weten wanneer hij wel of niet kan. Ik heb er persoonlijk geen probleem mee om hem in de line-up in te passen naar zijn wensen en mogelijkheden, maar dat moet wel op tijd gebeuren, en niet pas een paar dagen voordien of op de avond zelf. Kan hij ons dat niet op tijd verzekeren vind ik niet dat we met hem nog rekening kunnen houden om te draaien. En daar blijf ik bij, aangezien dat voor mij een organisatorische principekwestie is.... Ofwel engageer je ons voor ons feestje (ook al brengt dat geen geld op), ofwel niet.
Maar nu zitten we al problemen te maken voor ze er eigenlijk zijn. We hebben nog 2 maanden voor de party er is, in die tijd kan alles nog makkelijk geregeld en opgelost worden! 
En voor mij gaat het toch nog steeds om het Beta-plezier, en niet om het absoluut boeken van een bekende DJ. Akkoord, een bekende DJ zal er waarschijnlijk voor zorgen dat er meer volk zal afkomen. Maar zo veel mogelijk volk is niet de absolute prioriteit. Het zou leuk zijn moest er en bekende DJ (in casu Elof) kunnen draaien, maar dit is weeral niet de absolute prioriteit...En het is niet dat ons feestje zonder bekende DJ opeens een flop gaat worden denk ik. We hebben genoeg Beta-kwaliteit in huis, en zolang wij als Beta's maar fun hebben is de party geslaagd zou ik toch denken |
mooi gezegd J, ik denk dat iedereen zich hierin wel kan vinden 
Jan-25-2005 13:00
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 13:53.
Forum Rules: