Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svenska folket
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Namn : Camilla
Ålder : 16 + sissodär 6-7 månader
Bor : I min egna lilla förort i stockholm
Är : En tjej me noll koll på vad det heter som hon lyssnar på. Lyssnar på det som låter bra men inte så mycket Psy o Goa, så mycket vet jag
Jobbar/Skola : Går samhälle vilket jag icke tycker om, går i skärholmens gym. vilket jag tycker ännu mindre om. Men men "bara" 2 år kvar om jag inte får som jag vill och börjar läsa musikproduktion och ljudtecknik ästa termin.

Old Post Jun-06-2003 17:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
A-Gren
Junior tranceaddict

Hello, här är jag =)

Tjena! Jag heter John.
Jag är 18 år.
Sysslar mycket med datorer, sport, jobb ( jag jobbar på en leksaksaffär, och en bensinstation) sen lite lite, väldigt lite skola...

Jag går Teknik-Data snart 3:e året, och har nyligen tagit körkort...

Det var lite om mig, Bara å fråga om ni undrar nått =P =)

Konsten med att flyga är enkel. Kasta dig mot marken, och missa...

Old Post Jun-20-2003 19:27  Sweden
Click Here to See the Profile for A-Gren Click here to Send A-Gren a Private Message Add A-Gren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Inte upptäckt detta fören nu men här har ni lite info om lilla mig:
Namn? Erik Englund
Bor? Örebro
Gör? Degar framför datorn samt spelar lite golf
Studerar? Ja
Jo men vad? Natur-sprint, Rudbecksskolan Örebro
Fin skola har jag hört....
Favorit DJ/Producent? Paul van Dyk
Favorit låt just nu? PvD - For an Angel (e-werk club mix)
Men vadå den är ju gammal?! Ja men det kommer nog aldrig att göras någe bättre, blir så glad av den juhe =)
Trance skill? Inte så mycket fortfarande ganska noob men jag lär mig mer o mer....
Planer just nu? Flytta till holland :P
Coolt jag med! Neh ska vi flytta dit tillsammans? Jo varför inte? Va bra då drar vi på en gång o skiter i detta

Old Post Jun-20-2003 22:50  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zomn
tranceaddict

Helt ny här på TA-forumen... kan vara en bra start att presentera sig för de Svenska folket här inne:

Nick: zomn
Namn: Ja - Kalle
Bor: I Malmö.
Gammal: Nej inte speciellt - 19 år.
Diggar: Allt Tiësto, Armin och Gabriel & Dresden rör vid... Kan inte få nog av de två sistnämnda för tillfället - ren magi. Lyssnar även gärna på House, Groove och RnB beroende på vilket humör man är på.
Hatar: Att trance-scenen är såpass liten i Sverige, jäkla tur Danmark ligger så nära.

Kan inte komma på så mycket mer som kan vara av intresse för er andra... bara till att fråga om nu någon annan kommer på något!

-zomn/kalle

Old Post Jun-21-2003 18:13  Sweden
Click Here to See the Profile for zomn Click here to Send zomn a Private Message Add zomn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer

Registered: May 2003
Hola
Mitt 3:e el. 4:e nick här. Inaktivitet och glömska största orsakerna till namnbyte.

Nuvarande nick iaf: chjo (kan jag inte glömma)
Namn: Christoffer
Född: Skövde 1977
Bor: Jönköping (Granne med JRE)
Jobbar: TeliaSonera (Kollege med JRE )
Lyssnar på: Främst uplifting melodiös Trance. Tiesto, PvD, AvB, Corsten.. Marco V och Picotto funkar me.
Div: Dansar helst nykter, älskar laser..
Bästa "Live-act": Tiesto Live@Dutch Dimension 020202
Bästa Liveset: PvD - Cream, Rosemontagsrave, Love from above..
Vill helst va med om: Tiesto vs. PvD utomhusstadium concert.. vore fett som tusan!!!!

Peace

Last edited by chjo on Jul-15-2003 at 13:49

Old Post Jul-11-2003 09:45  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Tjena tjena!

Namn:Hustler
Ålder:18
Kommer frånanderyd, Norr om Stockholm.
Producent/DJ?: Nej du, bara en stor entusiast.
Favoritlåtar ATM:
Chicane-Love On The Run (Blank & Jones Mix)
BT-I Love You (BT Trance Mix)
Motorcycle-As The Rush Comes (Armin Van Buuren Mix)
Kyau Vs. Albert Damae-Velvet Morning (Mirco De Govia Mix)

Förövrigt har jag förståt att det är en smula tabu att ladda ner sin musik från nätet. Fullt förståligt för att man inte stödjer sina favorit artister i fråga. Att köpa skivor för mig är dock helt onödigt då jag först och främt inte har råd, varken är Dj eller producent eller samlar på trandce skivor.

Så, har du en bra FTP liggandes du vill dela med dig av så är det bara att hojta till!!

/Alex

Old Post Jul-11-2003 10:18  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Tjenare, NooN här.

Nick: NooN
Namn: Robert
Ålder: 18
Bor: Roslagens Chicago
Producent/DJ?: Producent. Har en hel del namn.
Fav Producer(s) atm: Beam vs. Cyrus, Svenson & Gielen & Armin.
Lyssnar på: All sorts trance.

Love, Peace & Brotherhood

Old Post Jul-11-2003 12:54  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

King

Nick: JayBee

Namn: Jocke

Ålder: 19 (1984)

Bor: söder om söder

telefån nummer: 112

Favvo dj's/producers/projects mm: Svårt att säga för jag byter åsikt om det hela tiden

Sysslar med nu: Jobbar på golv

Min framtid: rycker in i lumpen senare i år.

Militär tjänst: Hemlighetslämpad, äsh ni kan väl få veta. jag ska vara dubbel agent i japan

Tid som trancare: typ i 1 år

Dj skills: jag har bara 1 timme och 10 minuters erfarenhet som dj men fan det var skit kul. om jag bara hadde råd&tid att göra det mer.

Undrar: varför jag får brev hem till mig där det står "till: Frida"

Old Post Jul-26-2003 19:02  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Laszlo

Kallas även Las, Lasseman och "Bög" av en polare som har ensamrätt på det namnet...har dock ingenting med min läggning att göra...är 110% hetero...för övrigt en mycket långsökt historia som bottnar 6 år bak i tiden...

Född på julafton 1982 i den lilla byn Vlahita i den ungersktalande delen av Rumänien (Szentegyháza är det ungerska namnet på byn). Ungerska är för övrigt också modersmålet. Kan inte ett jota på rumänska förutom ett gäng svordommar. Kom till Sverige när jag var 5 år och är glad för att få leva i detta vackra land. Ännu gladare nu när trancekulturen verkar fått ett även här uppe i norr.

Ska börja plugga på Växjö Universitet i slutet av augusti detta år - tvåårig utbildning i Datavetenskap & Medieteknologi. När jag slagit igenom som profesionell DJ och Marco V och Mauro Picotto får köra warmup sets på 30 minuter vardera innan mina spelningar så hoppas på jobb som programerare i framtiden vid sidan om jockandet. Som hobby alltså.

Inom den elektroniska musikgenren är det hardtrance, hardhouse, techtrance och progressive som gäller för min egen del. Finns en del softare som också är bra, men inte när det är alldeles för mycket melodiskt. Då blöder öronen. Så Ferry och AvB är allt annat än mina gudar. Favoriterna varierar - just nu ligger dock Marco V högt på listan. Picotto är kungen av kungarna. Cosmic Gate är också örongodis.

Förutom musiken är har jag följt mitt Montreal Canadiens och Manchester United i ned och uppförsbackar sedan barnsben. Lite fler uppförsbackar för Canadiens, medans det gått som på räls för vårt Glory Man United. Ruud Van Nistelroy for president!

Fyfan. Detta blev längre än planerat.

Skit i detta nu då det förmodligen ändå inte finns någon som läser

www.laszlo.se

Old Post Jul-28-2003 19:45 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
overgrow
tranceaddict in training

Registered: Aug 2003
Exclamation profiler

Namn: Erik
Ålder: 20
Residence: Stockholm [flyttar snart]
Bästa gruppen just nu: Organ Donors
Framtiden: Skall plugga systemvetarprogrammet
[4 år] vid Lunds Universitet. Kommer bli soft. Nära till Copenhagen.
Tid som jag lyssnat på trance: Sedan födseln,
allt annat är förlossningsskador.
Åsikt om partydroger: Det många anledningar ATT testa knark..[iaf weed] vad är din?
Ogillar: Rabiata förbudsmänniskor.
Gillar: Cosa Nostra.

Old Post Aug-06-2003 15:37  Sweden
Click Here to See the Profile for overgrow Click here to Send overgrow a Private Message Visit overgrow's homepage! Add overgrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
overgrow
tranceaddict in training

Exclamation profiler

Namn: Erik
Ålder: 20
Residence: Stockholm [flyttar snart]
Bästa gruppen just nu: Organ Donors
Framtiden: Skall plugga systemvetarprogrammet
[4 år] vid Lunds Universitet. Kommer bli soft. Nära till Copenhagen.
Tid som jag lyssnat på trance: Sedan födseln,
allt annat är förlossningsskador.
Åsikt om partydroger: Det många anledningar ATT testa knark..[iaf weed] vad är din?
Ogillar: Rabiata förbudsmänniskor.
Gillar: Att röka gräs ibland.

Last edited by overgrow on Aug-18-2003 at 10:39

Old Post Aug-06-2003 15:37  Sweden
Click Here to See the Profile for overgrow Click here to Send overgrow a Private Message Visit overgrow's homepage! Add overgrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

Tjena

Hej, mitt namn är mario och jag kommer från bjuv som ligger strax utanför helsingborg. Är 19 år och håller ganska mycket med musik, producerar lite, dj'a ibland. arrangera fester o annat smått o gott när man har tid, läser på högskolan i hässleholm nu också. har vi väl lite info om mig själv, vill ni veta mera så är det bara att fråga.

annars hade det varit schysst ifall ni visat mig runt på sidan. är ny här o förstår inte så mycket.

Old Post Aug-07-2003 13:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svenska folket
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed Mauro Picotto ID [2002] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHaktan o Nal - "Bedford Street" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:30.

Forum Rules: