Originally posted by dbl
jahapp.. och var fan e senaste avsnittet dåååå...
tänkte jag skulle få fixat det innan jag drog till jobbet, men kan inte hitta det
Sista... är det avsnitt 21 ? Isf har jag det iaf
Har själv sett till avsnitt 14 Har massa bra att se...
Ah, ett nytt har kommit! Får tanka när jag kommer hem. Glömde titta imorse...
___________________
insignificant cor member alliance
Apr-28-2005 10:05
chjo
Shiva Trancer
Registered: May 2003
Location:
Är väl på det viset att det som kom i natt är nått specialavsnitt, alltså inte avsnitt 21.
Tankar det hemma iaf, ska se det när jag kommer hem.
___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery
Apr-28-2005 11:26
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by chjo
Är väl på det viset att det som kom i natt är nått specialavsnitt, alltså inte avsnitt 21.
Tankar det hemma iaf, ska se det när jag kommer hem.
kollade pa det igarkvall, var typ en sammanfattning av vad som hant hitills! skitbra for mig som inte foljt serien! tror jag ska borja folja nu dock! men ganska wasted time antar jag om man sett allt innan.... nan som vet varfor dom hade specialavsnitt foresten?
Apr-28-2005 14:14
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by dbl
jahapp.. och var fan e senaste avsnittet dåååå...
tänkte jag skulle få fixat det innan jag drog till jobbet, men kan inte hitta det
det heter Lost.s01.special.pdtv.xvid-tcm.avi
Apr-28-2005 14:30
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by St_Andrew
kollade pa det igarkvall, var typ en sammanfattning av vad som hant hitills! skitbra for mig som inte foljt serien! tror jag ska borja folja nu dock! men ganska wasted time antar jag om man sett allt innan.... nan som vet varfor dom hade specialavsnitt foresten?
Vad menar du nu ?
Kan lova dig att det inte är bortkastad tid att se alla avsnitt ! eller hur menar du ?
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad menar du nu ?
Kan lova dig att det inte är bortkastad tid att se alla avsnitt ! eller hur menar du ?
assa var som en en timmes lang trailer typ! dom visade allt som hant innan i serien, sa om man sett alla avsnitt innan sa far man ju inte se natt nytt i det har avsnittet, men kanske e kul anda vad vet jag var iaf javligt bra for mig som bara sett ett avsnitt innan!
kan vara att dom visa natt nytt (har ju inte sett allt innan sa vad vet jag), men i highly doubt it!
comprendo?
Apr-28-2005 14:40
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
Location: Jötebårj
Besviken.
___________________
insignificant cor member alliance
Apr-28-2005 18:46
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
nån som sett det senaste?
May-06-2005 10:28
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by jofawe
nån som sett det senaste?
klart
___________________
Daniel
May-06-2005 10:47
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by dbl
klart
nååååå...
May-06-2005 11:04
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by jofawe
nån som sett det senaste?