Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl
quote:
Originally posted by Remy D
Hahaha die Tim heeft zijn broek al weer op zijn enkels. hahahah wat een gave gast ben je toch.
Over broeken op de enkels gesproken --> hoe staat het met de plannen die je eind december had betreffende de schone jongedames in Velserbroek en omgeving?
Feb-22-2005 21:58
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by emre
Over broeken op de enkels gesproken --> hoe staat het met de plannen die je eind december had betreffende de schone jongedames in Velserbroek en omgeving?
hahaha dat is mooi weer in de slop geraakt, niemand moest me en het enige wat ik heb kunnen verkrachen was een schaap die al 3 dagen op zijn rug lag. Dus dat was al weer een grote domper dit jaar en zie voorlopig nog geen verbeteringen.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by Remy D
hahaha dat is mooi weer in de slop geraakt, niemand moest me en het enige wat ik heb kunnen verkrachen was een schaap die al 3 dagen op zijn rug lag. Dus dat was al weer een grote domper dit jaar en zie voorlopig nog geen verbeteringen.
ik zei toch dat je langs moest komen met carnaval. dan had je wel wat booty gehad en geen schapen booty. haha
___________________
Feb-22-2005 22:05
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by basvh
ik zei toch dat je langs moest komen met carnaval. dan had je wel wat booty gehad en geen schapen booty. haha
heb er zeker aan zitten denken en dat wist je, maar had ergens een feest waar ik naar toe ben geweest en dat was ook erg leuk. Maar binnenkort gaan we samen weer ergens los.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Even dacht ik gabberpiet maar nee tis matthijszzz, ongelofelijk. Van de trap gevallen ??
___________________
If life would be like dancevalley It would be a SMASHING party everydaY
Feb-23-2005 09:14
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Over Gabber Piet gesproken... doet me denken aan Gabbertje... Ik kwam Ruben van der Meer (Hakkuhbar - Gabbertje) nog tegen tijdens Sneakerz vorige week... Dat imago zal wel aan hem blijven plakken
Feb-23-2005 17:06
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by iLLicit
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
haha een jaar lang zie ik je hier niet, en nu is ie er ineens als de kippen bij hoor!
quote:
Originally posted by Ezzzzzzy
Even dacht ik gabberpiet maar nee tis matthijszzz, ongelofelijk. Van de trap gevallen ??
Gewoon de tondeuse van m'n vader gepakt, geeft hetzelfde resultaat met minder hoofdpijn!
Feb-23-2005 18:07
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Tim81
Over Gabber Piet gesproken... doet me denken aan Gabbertje... Ik kwam Ruben van der Meer (Hakkuhbar - Gabbertje) nog tegen tijdens Sneakerz vorige week... Dat imago zal wel aan hem blijven plakken
Mwhaha nu je er over begint Die gasten hadden toch een korte film gemaakt? dat van die gabbers een aussie gingen kopen en dat hij een onzichtbare aus kocht Ik was een maandje terug aan het zappen op tv. Ik kwam toen langs Zeppelin (jaja met die kinderprogs)....en wat zie ik Dat filmpje van 20 minuten hakkenbar Kan je eigenlijk niet maken paar van die gasten spelen dat ze onder de XTC zitten en uitzenden op een kinderzender Vond het wel grappig om terug te zien